Damn, die ontstaan ff rapquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:40 schreef Oom_Agent het volgende:
ten noorden, oosten en westen van Nijmegen ontstaan er opnieuw buien die noordwaarts trekken. had speciaal de verwarming aangezet voor wat extra thermiek.
asjeblief
Heb een heel goeie verwarmingquote:
Nieuwe begraafplaats ten westen van Maastricht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Ik zie ik zie wat jij niet zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol lijkt er opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:50 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nieuwe begraafplaats ten westen van Maastricht.
True thatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:08 schreef teigan het volgende:
Het rommelt (weer) in Groningen... Nu harder dan eerst
Okayyy dan...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
WOOWWWWWWWWWWWWWWWW Zware DONDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Koel. Ik zie ze niet, te veel zon.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:01 schreef Martinovibes het volgende:
Vlak voor de kust in de buurt van Hoek van Holland is iets aan het ontstaan
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben al weer tot rust gekomenquote:
Hopen dat die bui Breda vanavond nog even aandoetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:20 schreef Richard_Zutphen het volgende:
www.buienradar.nl
Wat een bui daar bij frankrijk belgie!!
![]()
Endie gaat naar het oosten. Juist, raam kan gewoon open blijven vannacht dus..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:20 schreef Richard_Zutphen het volgende:
www.buienradar.nl
![]()
wtf?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:20 schreef Richard_Zutphen het volgende:
www.buienradar.nl
![]()
Oeps, da's flink tekeer gegaan daar!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:10 schreef MrJones het volgende:
Almelo:
[afbeelding]
http://www.fotoraaf.nl/2006-3/storm/storm.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |