Spuistraat zeg je? Cafe De Still schiet mij dan te binnen, maar dat komt dan door mijn whisky hobbyquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, een stamkroeg waar je voor niet al te astronomische bedragen zonder Amerikaanse toeristen een fatsoendelijke koffie kan drinken in je eentje zonder dat mensen zich tegen je aanbemoeien, maar waar je wel relaxte mensen hebt waar je eventueel een gesprek mee kan beginnen als je daar zin in hebt en niet te ver van de Spuistraat zodat ik er mijn tussenuren kan doden.
Om maar wat te noemen.
Ik zit momenteel ongewild een beetje in een "Aaaamsterdaaaam kaan de graaafkaaaanker krijgen"-fase.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben import vanuit Utrecht, je went binnen no-time denk ik
Ik zoek zo'n café waar een beetje verschillende mensen komen, waar je gewoon even binnen kan wandelen voor een bakkie leut, waar je kan kletsen met de jongen of het meisje achter de bar als je daar zin in hebt, maar waar je ook lekker ongestoord in een hoekje kan zitten autisten met je laptop.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Spuistraat zeg je? Cafe De Still schiet mij dan te binnen, maar dat komt dan door mijn whisky hobby
En helaas geen dag-cafe.
In een whisky-bar kan dat meestal welquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n café waar een beetje verschillende mensen komen, waar je gewoon even binnen kan wandelen voor een bakkie leut, waar je kan kletsen met de jongen of het meisje achter de bar als je daar zin in hebt, maar waar je ook lekker ongestoord in een hoekje kan zitten autisten met je laptop.
Een beetje zoals mijn aanwaaihonk in Utrecht dus..
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef cyberterrorist het volgende:
Waar gratis of goedkoop parkeren in de buurt van Amsterdam Centraal
Same here.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n café waar een beetje verschillende mensen komen, waar je gewoon even binnen kan wandelen voor een bakkie leut, waar je kan kletsen met de jongen of het meisje achter de bar als je daar zin in hebt, maar waar je ook lekker ongestoord in een hoekje kan zitten autisten met je laptop.
Een beetje zoals mijn aanwaaihonk in Utrecht dus..
hier wat meer info voor de volgende putsch: http://partyflock.nl/party/72817.htmlquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:46 schreef jimjim1983 het volgende:
op de Putsch feesten @ de NDSM werf wordt vaak wel electro gedraaid.
en ook op sommige avonden in de sugarfactory en studio 80.
Dat valt me dan vies tegen van ze, die bagger kan je toch gvd overal wel horen???quote:Op maandag 18 september 2006 09:09 schreef Aventura het volgende:
In Pakhuis Wilhelmina heb je zo nu en dan ook Drum&Bass/elektro avonden.
Nee, die tyfusrockmuziek is leuk als je uitgaat.quote:
Dat is tenminste muziek ipv die zielloze bliepbliep meuk die iedereen al verouderd vindt als het uit is..quote:Op maandag 18 september 2006 09:14 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Nee, die tyfusrockmuziek is leuk als je uitgaat..
Anders laat je ff merken dat je echt 0 verstand van muziek hebtquote:Op maandag 18 september 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
zielloze
Of juist heel veelquote:Op maandag 18 september 2006 09:40 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Anders laat je ff merken dat je echt 0 verstand van muziek hebt.
nee hoorquote:Op maandag 18 september 2006 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt me dan vies tegen van ze, die bagger kan je toch gvd overal wel horen???
quote:Op maandag 18 september 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is tenminste muziek ipv die zielloze bliepbliep meuk die iedereen al verouderd vindt als het uit is..
quote:Op maandag 18 september 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is tenminste muziek ipv die zielloze bliepbliep meuk die iedereen al verouderd vindt als het uit is..
Ach, dat zeggen ze van alle mensen met smaakquote:Op maandag 18 september 2006 13:02 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dan was je niet zo oneindig bekrompen.
Ik ben 32, ik heb mijn best gedaan, maar elke keer als ik met mensen naar een Dance tent/gelegenheid ga verveel ik me met 15 min weer.. Heb ik al vanaf mijn 14e.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
serieus, sta ervoor open
ik dacht vroeger precies hetzelfde.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:21 schreef jimjim1983 het volgende:
met DJ Chuckie en Fedde le grand?nein danke
oh je bent 32, dan ben je eerder te oud denk ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben 32, ik heb mijn best gedaan, maar elke keer als ik met mensen naar een Dance tent/gelegenheid ga verveel ik me met 15 min weer.. Heb ik al vanaf mijn 14e.
Het doet me gewoon niets, van die "generieke" muziek waar het om de beat etc gaat. Ik wil teksten, gevoel in de muziek, instrumenten die ik herken....
Dansen is voor wijven.
en die muziek die je toen luisterde luister je nu dus niet meer?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Dan ben ik niet te oud, dan ben ik de onzin ontgroeid. Want toen IK 16 ofzo was zeiden ze hetzelfde over mijn muziek, pokkeherrie, rammen op gitaren. Inmiddels houdt iedereen die ik nog ken uit die tijd van "echte" muziek (geen flame).
quote:Je komt er wel achter, dance heeft totaal geen eeuwigheidswaarde terwijl mensen nu nog naar Hendrix luisteren, naar minimal luister JIJ over een jaar niet eens meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |