Ik ben een r&b en hiphop persoon. Welke dag is dan leuk?quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ligt aan de dag waarop je gaat
er is van alles, hip hop, minimal, (nu-)jazz, zelfs pop volgens mij.
dat verschilt ook weer per weekquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik ben een r&b en hiphop persoon. Welke dag is dan leuk?
quote:STONES THROW 10TH ANNIVERSARY
21:00 - 01:00
“CHROME CHILDREN TOUR" // Fee: 15 ¤, presale at AUB, Boudisque, Concerto, Studio Korte Leidse // MADLIB ./dj./ PEANUT BUTTER WOLF ./dj./ J ROCC ./dj , host./ PERCEE P ./mc./ + dj sessions from NICK MATTHEWS ./Best Kept Secret, London U.K./ // Stones Throw Records has risen to become one of today’s most significant and edgy labels, having redefined the nature and make-up of the independent hip hop community. From the likes of J Dilla (R.I.P), Madlib (in his many guises), Breakestra, Lootpack, MF Doom, Dudley Perkins to one of the label’s founders, Peanut Butter Wolf – Stones Throw have inspired the newest crop of urban beat junkies to dig deep into all music as a sound library to reference and pollinate. Now, having clocked up a decade of experience and an album to boot, their scope and influence is making an impression on mainstream pop and urban circles with more potency than ever.
Veeeeeel te heet alleen.. Wij hebben er nog een hoop feesten gegeven toen het nog de Amuse heette. Maar soms was het echt niet uit te houden.quote:Op maandag 4 september 2006 10:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
had ik je ook wel kunnen vertellen
sugarfactory ga ik bijna iedere donderdag heen.
Noodlanding?quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:18 schreef Panick het volgende:
[..]
Veeeeeel te heet alleen.. Wij hebben er nog een hoop feesten gegeven toen het nog de Amuse heette. Maar soms was het echt niet uit te houden..
Nee, op donderdag zit ik liever in de Paradiso.
Ja, i know.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Noodlanding?
je moet eens naar Studio 80 gaan, dan vind je het gelijk niet meer zo heet in de sugarfactory
als je de zaal binnenkomt rechtsboven? heb daar nooit een deurtje gezien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:33 schreef Panick het volgende:
Ja, dat balkon idd. Daar zit een ook een deur met daarachter een soort ruime huiskamer (met een onwijs laag plafond). Wij hadden vroeger de chill-out daar.
Alleen vluchtten zoveel mensen er heen dat het een soort sauna werd.
En de muziek tijdens Noodlanding varieert nogal hoor. Binnenkort is er weer een electro-avond zelfs.
En DnB beneden? Hmm, nooit opgevallen. De keren dat ik beneden heb gezeten was omdat ik te dronken was om boven relaxed te kunnen staan/zwalken.
Fijn he, uitgaan op donderdag? Zoveel leuker dan het weekend...
Wel eens in de 11 geweest btw? (vrij-zat)
Ik ben gelukkig ook niet meer zo bijzonder jong. Ik zit er ergens tussenin. In de Para ben ik meestal wel wat ouder dan de rest, in de 11 weer ietsjes jonger.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je de zaal binnenkomt rechtsboven? heb daar nooit een deurtje gezien.
weet niet meer zeker of er drum & bass bij noodlanding werd gedraaid, was ook niet altijd even nuchter![]()
zie dat a.s. donderdag dr.lektroluv komt, zal wel druk worden.
ben al vaak in de 11 geweest, ga altijd als er een goede dj draaitprachtig uitzicht
publiek is wel iets ouder dan bij de sugarfactory alleen.
De line-up van ADE is dit jaar echt zo vet. Vooral de technoheads komen goed aan hun trekkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:45 schreef jimjim1983 het volgende:
trouwens, tijdens het Amsterdam Dance Event worden er ook feesten op de begane grond van het Post gebouw gegeven (waar de 11 zit dus), je kan dan na 1 uur gratis heen en weer tussen de feesten
zie ook deze post
Ik heb 't ook gemist... heerlijke avonden daar door gebracht vorige zomerquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:36 schreef Panick het volgende:
Oh ja, en ik vergat nog te klagen dat het Westergasterras dicht was deze zomer..
.
Het was zoooooooooo relaxed vorige zomer.. Met al die fatboys en zulks.
Wij waren er dit jaar met de intreeweek van de UvA. Yummie, leuke locatiequote:Op dinsdag 5 september 2006 08:36 schreef Panick het volgende:
Oh ja, en ik vergat nog te klagen dat het Westergasterras dicht was deze zomer..
.
Het was zoooooooooo relaxed vorige zomer.. Met al die fatboys en zulks.
Hier ook niets. 21 hoog @ westpoort ook.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:23 schreef Againzender het volgende:
ZIjn er hier mensen die een rare gaslucht ruiken? Ik ruik niets eerlijk gezegd (Westpoort)
Van AT5:
In de regio Hollands Midden is een calamiteitenteam geformeerd. Dat doet onderzoek naar de herkomst van een penetrante lucht, die boven onder meer Katwijk, Noordwijk, Leiden, Amsterdam en Hoofddorp hangt.
De brandweer Amsterdam heeft inmiddels tientallen meldingen binnengekregen over de stank. De gaslucht komt gezien de windrichting vermoedelijk vanaf de Noordzee. Volgens de Kustwacht kan de stank niet van een schip komen.
Volgens de politie is er geen gevaar voor de volksgezondheid. Wel wordt er geadviseerd om ramen en deuren gesloten te houden.
Als je een wolk zag hangen hadden ze denk ik ook wel de oorzaak gevondenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:32 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Hier ook niets. 21 hoog @ westpoort ook.
Ik zie ook geen wolk hangen ofzo
Dat zegt dan genoeg over die studio. Never nooit dat ik daarheen ga, kan ik net zo goed naar en gewone sauna gaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
paradiso voelt net als de noordpool als je studio 80 gewend bent![]()
ik overdrijf natuurlijk lichtelijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zegt dan genoeg over die studio. Never nooit dat ik daarheen ga, kan ik net zo goed naar en gewone sauna gaan
Ik zat er, indien het weer het toeliet, nagenoeg elke dag na m'n werkquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:52 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik heb 't ook gemist... heerlijke avonden daar door gebracht vorige zomer![]()
Valt reuze mee hoor, ik heb soms zelfs een longsleeve aan.quote:
Owkee, laatse keer was het buiten ook best warm...quote:Op woensdag 6 september 2006 09:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, ik heb soms zelfs een longsleeve aan.
Wat wil je precies weten? Wat wil je doen? Waar wil je naartoe?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi. Ik studeer sinds een week en twee dagen in Amsterdam. Ik woon nogsteeds in Utrecht en ik begrijp niks van Amsterdam, dus ga ik hier meelezen. En nee, ik wil niet vervelend gaan doen over Amsterdam. Ik ben er alleen zo onbekend en vervreemd en alles.
Dusch.
Hoi.
Ik ben import vanuit Utrecht, je went binnen no-time denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi. Ik studeer sinds een week en twee dagen in Amsterdam. Ik woon nogsteeds in Utrecht en ik begrijp niks van Amsterdam, dus ga ik hier meelezen. En nee, ik wil niet vervelend gaan doen over Amsterdam. Ik ben er alleen zo onbekend en vervreemd en alles.
Dusch.
Hoi.
Spuistraat zeg je? Cafe De Still schiet mij dan te binnen, maar dat komt dan door mijn whisky hobbyquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, een stamkroeg waar je voor niet al te astronomische bedragen zonder Amerikaanse toeristen een fatsoendelijke koffie kan drinken in je eentje zonder dat mensen zich tegen je aanbemoeien, maar waar je wel relaxte mensen hebt waar je eventueel een gesprek mee kan beginnen als je daar zin in hebt en niet te ver van de Spuistraat zodat ik er mijn tussenuren kan doden.
Om maar wat te noemen.
Ik zit momenteel ongewild een beetje in een "Aaaamsterdaaaam kaan de graaafkaaaanker krijgen"-fase.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben import vanuit Utrecht, je went binnen no-time denk ik
Ik zoek zo'n café waar een beetje verschillende mensen komen, waar je gewoon even binnen kan wandelen voor een bakkie leut, waar je kan kletsen met de jongen of het meisje achter de bar als je daar zin in hebt, maar waar je ook lekker ongestoord in een hoekje kan zitten autisten met je laptop.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Spuistraat zeg je? Cafe De Still schiet mij dan te binnen, maar dat komt dan door mijn whisky hobby
En helaas geen dag-cafe.
In een whisky-bar kan dat meestal welquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n café waar een beetje verschillende mensen komen, waar je gewoon even binnen kan wandelen voor een bakkie leut, waar je kan kletsen met de jongen of het meisje achter de bar als je daar zin in hebt, maar waar je ook lekker ongestoord in een hoekje kan zitten autisten met je laptop.
Een beetje zoals mijn aanwaaihonk in Utrecht dus..
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef cyberterrorist het volgende:
Waar gratis of goedkoop parkeren in de buurt van Amsterdam Centraal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |