ik heb wat gemist, wat is het plan?quote:
Oud Zuid is een ruim begrip, we willen detailsquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Sinds twee weken woon ik in Amsterdam, of nouja, ik moet alleen nog even inschrijven. Oud-Zuid, it is.
Eigenlijk is het meer Nieuw-Zuid, maar tegenwoordig staat op de bordjes weer Oud-Zuid.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oud Zuid is een ruim begrip, we willen details
dat doe je niet slechtquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer Nieuw-Zuid, maar tegenwoordig staat op de bordjes weer Oud-Zuid.![]()
Ik woon dicht bij het Minervaplein.
Nope. Ik woon in Slotervaart dus dat zou dan knap zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is dat vanuit je huis genomen?
oh ok, anders zou je op bijna precies dezelfde plek wonen als een vriend van me.quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nope. Ik woon in Slotervaart dus dat zou dan knap zijn
Er valt niet veel te beleven inderdaad, maar het is wel fijn wonen. Rustige buurt, geen overlast. Veel yuppen, hè. Dikke wagens voor de deur.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat doe je niet slecht
buurt komt mij wel een beetje saai over altijd, maar ik fiets er altijd doorheen, dus dat is ook maar een momentopname....
student? het USC fitnes-centrum zit op het roeterseiland, 5 minuten fietsen dus naar overkant van de amstel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Voor de Ferdinand Bolstraat en omgeving kenners: Zit daar een goede sportschool in de buurt? Ben er naar 1 op zoek namelijk
dat kan dacht ik wel maar dan betaal je wel zowat het dubbelequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ben geen student, maar als ik als niet-student daar kan fitnessen is het imo geen probleem
Ach, hetzelfde bedrag zal je vats en zeker ook ergens anders betalenquote:Op zondag 3 september 2006 16:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat kan dacht ik wel maar dan betaal je wel zowat het dubbele![]()
had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op zondag 3 september 2006 21:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
En gisteravond weer uitgeweest naar de Sugar Factory: Een erg fijne club met een minder opegfokte sfeer dan The Mansion!
Nee hoor, bedanktquote:Op maandag 4 september 2006 10:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
had ik je ook wel kunnen vertellen
sugarfactory ga ik bijna iedere donderdag heen.
ligt aan de dag waarop je gaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Sugar factory, wat voor muziek draait daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |