ik heb het in cafe de brug in praag gekekenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:07 schreef -Schorpioen- het volgende:
Vanavond weer in een Amsterdamse kroeg op TV een Amsterdamse voetbalclub zien spelen !!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:44 schreef Lotjeb het volgende:
Voor de mensen die voorheen boodschappen op het Bos en Lommer plein deden goed nieuws![]()
Vanaf het B & L plei gaat er nu een speciale boodschappenbus naar mijn Albert Heijn![]()
![]()
![]()
Was wel luek zeker ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Schiet niet echt op de laatste tijd.
Straks naar de trots van de stad: AJAX
quote:Jodenhouttuinen in de Amsterdamse jodenbuurt (1920)
Die kunnen heel goed zingenquote:
Er zit er eentje vlak bij m'n stamkroeg, heb de TS daar even op attent gemaaktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:31 schreef Misstique het volgende:
Hebben jullie dit topic al gezien?
Piskrullen in Amsterdam (Locaties)
Wellicht kunnen jullie de TS verder helpen in zijn zoektocht..
goed gedaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:22 schreef HeatWave het volgende:
GEK word ik van al die groepen studenten door de hele stad.
Tijdens Ajax wilden ze met zijn 30'en mijn stamkroeg in, wij vonden van niet.
ik heb echt aan geen enkele bevolkingsgroep een grotere hekel dan aan mensen die in hokjes denken en iedereen over 1 kam scherenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
goed gedaan
ik heb echt aan geen enkele bevolkingsgroep een grotere hekel dan aan koorballen en soortgelijke studenten
niets mis met generaliseren zolang je het maar niet toepast op een individu.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik heb echt aan geen enkele bevolkingsgroep een grotere hekel dan aan mensen die in hokjes denken en iedereen over 1 kam scheren
Deze week was het ook al bezig. Alleen dat was van de VU. Volgende week is van de UvA.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zo daar was ik ook weer
Vanavond weer op de trein en mensen, hoed je, de introweken starten maandag weer!
AhK telt toch ook wel meequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:34 schreef Avani het volgende:
[..]
Deze week was het ook al bezig. Alleen dat was van de VU. Volgende week is van de UvA.
Oh jawel hoor, maar van de hogescholen weet ik niet wanneer ze zijn, maar volgende week dus.quote:
treed binnenkort ook (met 'solo' in het voorprogramma, neerlands trots op dat gebied) op in paradiso.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ga morgenavond om 19.30 uur naar Charlie Dee op het beursplein.
Een enorm goede singer/songwriter die popliedjes schrijft.
morgen eerste collegequote:
was ut wat?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vanmiddag naar een onderdeel van de Uitmarkt geweest, Geen Familie met CTR + ALT + DEL.
Ontzettend hylarische voorstelling en zeker een aanrader voor als ze in maart in het Bellevue komen.
Straks naar Charlie Dee op het beursplein! Ik heb er zin in!
nu wordt het zeker paradiso zekerquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Charlie was ziek
Helaas, helaas.
Toen ben ik naar de repetitie van Mahler geweest waarna ik naar de finale kamerconcerten ging.
Het eerste duet was prachtig. Maar de tweede was afchuwelijk met de Mandoline, ierw wat een kutinstrument.
Nu zit ik uitgeput op mijn kamertje haha.
Neequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:51 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
nog mensen die vanavond naar lanx gaan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |