Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:21 schreef jimjim1983 het volgende:
met DJ Chuckie en Fedde le grand?nein danke
oh je bent 32, dan ben je eerder te oud denk ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben 32, ik heb mijn best gedaan, maar elke keer als ik met mensen naar een Dance tent/gelegenheid ga verveel ik me met 15 min weer.. Heb ik al vanaf mijn 14e.
Het doet me gewoon niets, van die "generieke" muziek waar het om de beat etc gaat. Ik wil teksten, gevoel in de muziek, instrumenten die ik herken....
Dansen is voor wijven.
en die muziek die je toen luisterde luister je nu dus niet meer?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Dan ben ik niet te oud, dan ben ik de onzin ontgroeid. Want toen IK 16 ofzo was zeiden ze hetzelfde over mijn muziek, pokkeherrie, rammen op gitaren. Inmiddels houdt iedereen die ik nog ken uit die tijd van "echte" muziek (geen flame).
quote:Je komt er wel achter, dance heeft totaal geen eeuwigheidswaarde terwijl mensen nu nog naar Hendrix luisteren, naar minimal luister JIJ over een jaar niet eens meer...
Dat valt toch wel meequote:
Dan niet nee..quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet als je echt liefhebber van electronische muziek bent
Juist wel, dat geeft de eeuwigheidswaarde aanquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en die muziek die je toen luisterde luister je nu dus niet meer?
[..]hier wil ik niet eens op in gaan. totale onzin.
Niemand, dus?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:13 schreef Roeni3 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog een soort Noodlandings op zaterdag in Adam? Paradiso zelf heeft dan meestal speciale feesten, geloof ik, maar een 'simpel dansavondje' zoals je bij Noodlanding op donderdag hebt (incl. redelijk dezelfde muziek) weet ik niet te vinden. Iemand dus tips?
ok, al begrijp ik je punt en luister ik ook minimaal naar minimal, dit hierboven is echt belachelijk natuurlijk. Het feit dat sommige mensen geen drang naar nieuwe dingen ondervinden onderstreept nog niet de eeuwigheidswaarde van de muziek. Het 1 is niet gelijk aan het andere. Mensen zijn vanuit de basis conservatief, en alleen in de vroege volwassenheid wordt de persoon nog grondig gevormd. Waarom denk je dat de top2000 vol staat met jaren 70 muziek? omdat toen goede muziek gemaakt werd? nee, puur omdat de babyboom op dat moment tot muzieksmaak gevormd werd. Over 30 jaar is het plaatje totaal anders en is hendrix gewoon een vergeten oude lul. Ik bedoel, hoeveel mensen kennen Jackie Wilson nog? de Hendrix van de jaren 50?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Je komt er wel achter, dance heeft totaal geen eeuwigheidswaarde terwijl mensen nu nog naar Hendrix luisteren, naar minimal luister JIJ over een jaar niet eens meer...
begin alsjeblieft niet over de naamquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist wel, dat geeft de eeuwigheidswaarde aan.
Spreek je snel wel weer als er iets anders hip is ipv minimal (de naam alleen al).
je zoekt dus een plek waar ze alle soorten muziek kris kras door elkaar draaien? lijkt me niet zo moeilijk te vinden toch. bolero ofzoquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je zoekt dus een plek waar ze alle soorten muziek kris kras door elkaar draaien? lijkt me niet zo moeilijk te vinden toch. bolero ofzo
Ik luister al meer dan 10 jaar Psytrance en Ambient (durf dat eens zielloos te noemenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Je komt er wel achter, dance heeft totaal geen eeuwigheidswaarde terwijl mensen nu nog naar Hendrix luisteren, naar minimal luister JIJ over een jaar niet eens meer...
Daarna is er wel weer een DJ die een beetje draait zoals Noodlanding (hierboven vroeg iemand dat)quote:vrijdag 22 september - LIVE
RED HOT
CHILI BASTERDS
&
FAKE NO MORE
aanvang 20.00 uur - entree ¤ 5,-
Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:41 schreef Aventura het volgende:
Vrijdag in Wilhelmina:
[..]
Daarna is er wel weer een DJ die een beetje draait zoals Noodlanding (hierboven vroeg iemand dat)
Hebben die nog dezelfde gitarist als pakweg een jaar of 10 geleden?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:31 schreef Aventura het volgende:
Ssik is inderdaad leuk, die kwamen 'vroeger' altijd in the Cave
hele crew is zo'n beetje vervangen tegenwoordig.....quote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hebben die nog dezelfde gitarist als pakweg een jaar of 10 geleden?
Dan kom ik ook. Dat is mijn ex.![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hele crew is zo'n beetje vervangen tegenwoordig.....
Hij had natuurlijk ook wel fantastische godsdienstlessen gehad op school.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef HeatWave het volgende:
Andrew is in de Here tegenwoordig.
Hoe ironisch.
Op zich is het logischquote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef HeatWave het volgende:
Andrew is in de Here tegenwoordig.
Hoe ironisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |