Same here.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n café waar een beetje verschillende mensen komen, waar je gewoon even binnen kan wandelen voor een bakkie leut, waar je kan kletsen met de jongen of het meisje achter de bar als je daar zin in hebt, maar waar je ook lekker ongestoord in een hoekje kan zitten autisten met je laptop.
Een beetje zoals mijn aanwaaihonk in Utrecht dus..
hier wat meer info voor de volgende putsch: http://partyflock.nl/party/72817.htmlquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:46 schreef jimjim1983 het volgende:
op de Putsch feesten @ de NDSM werf wordt vaak wel electro gedraaid.
en ook op sommige avonden in de sugarfactory en studio 80.
Dat valt me dan vies tegen van ze, die bagger kan je toch gvd overal wel horen???quote:Op maandag 18 september 2006 09:09 schreef Aventura het volgende:
In Pakhuis Wilhelmina heb je zo nu en dan ook Drum&Bass/elektro avonden.
Nee, die tyfusrockmuziek is leuk als je uitgaat.quote:
Dat is tenminste muziek ipv die zielloze bliepbliep meuk die iedereen al verouderd vindt als het uit is..quote:Op maandag 18 september 2006 09:14 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Nee, die tyfusrockmuziek is leuk als je uitgaat..
Anders laat je ff merken dat je echt 0 verstand van muziek hebtquote:Op maandag 18 september 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
zielloze
Of juist heel veelquote:Op maandag 18 september 2006 09:40 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Anders laat je ff merken dat je echt 0 verstand van muziek hebt.
nee hoorquote:Op maandag 18 september 2006 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt me dan vies tegen van ze, die bagger kan je toch gvd overal wel horen???
quote:Op maandag 18 september 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is tenminste muziek ipv die zielloze bliepbliep meuk die iedereen al verouderd vindt als het uit is..
quote:Op maandag 18 september 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is tenminste muziek ipv die zielloze bliepbliep meuk die iedereen al verouderd vindt als het uit is..
Ach, dat zeggen ze van alle mensen met smaakquote:Op maandag 18 september 2006 13:02 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dan was je niet zo oneindig bekrompen.
Ik ben 32, ik heb mijn best gedaan, maar elke keer als ik met mensen naar een Dance tent/gelegenheid ga verveel ik me met 15 min weer.. Heb ik al vanaf mijn 14e.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
serieus, sta ervoor open
ik dacht vroeger precies hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |