abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41530465
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:05 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat zegt dan genoeg over die studio. Never nooit dat ik daarheen ga, kan ik net zo goed naar en gewone sauna gaan
ik overdrijf natuurlijk lichtelijk
Studio 80 is een van de leukste clubs van Amsterdam hoor hoewel, misschien niet voor hip hop. dat draaien ze volgens mij nooit.
pi_41541393
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:52 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Ik heb 't ook gemist... heerlijke avonden daar door gebracht vorige zomer
Ik zat er, indien het weer het toeliet, nagenoeg elke dag na m'n werk .
Echt heerlijk, een van de leukste zaakjes die ooit in Amsterdam hebben gezeten imo.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41541404
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Noodlanding niet warm?
Valt reuze mee hoor, ik heb soms zelfs een longsleeve aan.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  woensdag 6 september 2006 @ 19:00:41 #229
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_41557648
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:36 schreef Panick het volgende:

[..]

Valt reuze mee hoor, ik heb soms zelfs een longsleeve aan.
Owkee, laatse keer was het buiten ook best warm...
pi_41586972
Ik zweet sowieso genoeg als ik uitga en sta te dansen ; zowat elke club is warm.
pi_41591224
Charlie Dee was wel okay in Paradiso, maar het leek net of iedereen voor Solo kwam.
Ze is nog niet zo populair.

Op een verdieping hoger was Freshly Ground. Wat een heerlijke feestbeesten!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_41607866
Wat is Amsterdam toch mooi als je vanaf de 21ste etage de zon ziet opkomen boven de stad.
I . Amsterdam.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  dinsdag 12 september 2006 @ 12:26:36 #234
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_41733158
quote:
Op maandag 11 september 2006 19:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
hoogbouw
Dat is toch dat ING-gebouw?
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:45:58 #236
45511 TimmyAsd
pi_41746112
quote:
Op maandag 11 september 2006 19:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
hoogbouw

pi_41751393
Hoi. Ik studeer sinds een week en twee dagen in Amsterdam. Ik woon nogsteeds in Utrecht en ik begrijp niks van Amsterdam, dus ga ik hier meelezen. En nee, ik wil niet vervelend gaan doen over Amsterdam. Ik ben er alleen zo onbekend en vervreemd en alles.

Dusch.

Hoi.
It's my party and I'll cry if I want to.
  dinsdag 12 september 2006 @ 22:09:23 #238
45511 TimmyAsd
pi_41751580
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi. Ik studeer sinds een week en twee dagen in Amsterdam. Ik woon nogsteeds in Utrecht en ik begrijp niks van Amsterdam, dus ga ik hier meelezen. En nee, ik wil niet vervelend gaan doen over Amsterdam. Ik ben er alleen zo onbekend en vervreemd en alles.

Dusch.

Hoi.
Wat wil je precies weten? Wat wil je doen? Waar wil je naartoe?
pi_41751700
Nou, een stamkroeg waar je voor niet al te astronomische bedragen zonder Amerikaanse toeristen een fatsoendelijke koffie kan drinken in je eentje zonder dat mensen zich tegen je aanbemoeien, maar waar je wel relaxte mensen hebt waar je eventueel een gesprek mee kan beginnen als je daar zin in hebt en niet te ver van de Spuistraat zodat ik er mijn tussenuren kan doden.

Om maar wat te noemen.
  dinsdag 12 september 2006 @ 22:12:21 #240
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_41751715
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:05 schreef AudreyHepburn het volgende:

Dusch.

Hoi.
Ik ben import vanuit Utrecht, je went binnen no-time denk ik
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  dinsdag 12 september 2006 @ 22:14:56 #241
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_41751834
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, een stamkroeg waar je voor niet al te astronomische bedragen zonder Amerikaanse toeristen een fatsoendelijke koffie kan drinken in je eentje zonder dat mensen zich tegen je aanbemoeien, maar waar je wel relaxte mensen hebt waar je eventueel een gesprek mee kan beginnen als je daar zin in hebt en niet te ver van de Spuistraat zodat ik er mijn tussenuren kan doden.

Om maar wat te noemen.
Spuistraat zeg je? Cafe De Still schiet mij dan te binnen, maar dat komt dan door mijn whisky hobby
En helaas geen dag-cafe.
pi_41751905
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef Againzender het volgende:

[..]

Ik ben import vanuit Utrecht, je went binnen no-time denk ik
Ik zit momenteel ongewild een beetje in een "Aaaamsterdaaaam kaan de graaafkaaaanker krijgen"-fase.

Ik wil echt wel Amsterdam leren kennen hoor, daar niet van. Maar ik word gewoon zo humeurig van al die toeristen overal, en de bomvolle trams, en de nare winkels in het centrum. Want ik zit dus echt in het epicentrum van touristisch Amsterdam.
pi_41752002
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:14 schreef Againzender het volgende:

[..]

Spuistraat zeg je? Cafe De Still schiet mij dan te binnen, maar dat komt dan door mijn whisky hobby
En helaas geen dag-cafe.
Ik zoek zo'n café waar een beetje verschillende mensen komen, waar je gewoon even binnen kan wandelen voor een bakkie leut, waar je kan kletsen met de jongen of het meisje achter de bar als je daar zin in hebt, maar waar je ook lekker ongestoord in een hoekje kan zitten autisten met je laptop.

Een beetje zoals mijn aanwaaihonk in Utrecht dus. .
  dinsdag 12 september 2006 @ 22:36:50 #244
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_41752721
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:18 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik zoek zo'n café waar een beetje verschillende mensen komen, waar je gewoon even binnen kan wandelen voor een bakkie leut, waar je kan kletsen met de jongen of het meisje achter de bar als je daar zin in hebt, maar waar je ook lekker ongestoord in een hoekje kan zitten autisten met je laptop.

Een beetje zoals mijn aanwaaihonk in Utrecht dus. .
In een whisky-bar kan dat meestal wel , maar dat zijn meestal avondkroegen....
en in m'n stamkroeg kon dat ook, maar daar ben ik al een tijd niet geweest (ouwe lul die ik ben)

Cafe 't Arendsnest aan de Herengracht nr. 90 vind ik ook erg prettig wat de sfeer betreft. Dit is dan wel weer een bier-speciaal-cafe.

Verder kan ik je alleen maar aanraden om gewoon eens goed rond te gaan kijken. Het barst van de kroegen in de stad, er moet echt wel iets tussen zitten dat je leuk vindt!
pi_41755320
Laatst de Panama aangedaan. Fijne plek
zakelijk
pi_41761916
Au3. .
Welkom in Amsterdam enzo. Jij ook klaar op UCU dus. Feli enzo.
pi_41802922
Ik ben van Londen tot Singapore, van Parijs tot New York, van Barcelona tot Sydney en van Rome tot Buenos Aires geweest, maar absoluut nummer één blijft Amsterdam.

Hier voel ik me het lekkerst, een mooi fietstochtje op een stille zaterdag- of zondagmorgen langs de grachten kan nergens anders. Qua historische gebouwen/huizen/sfeer staan wij zeker in de top van de wereldsteden, terwijl we ook veel moderne gedeeltes, met mooie architectuur, herbergen.

Geboren, getogen, wonend en nooit meer weg gaand Want liever in Mokum zonder poen, dan in Parijs met een miljoen... Geef mij maar Amsterdam!

Wát een stad
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_41805942
Morgen met m'n school een tour door Amsterdam..

IK WOON ER )
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_41870725
Aangezien me topic werd gesloten en ik hierheen werd verwezen stel ik hier maar me vraag":

Waar gratis of goedkoop parkeren in de buurt van Amsterdam Centraal

Eventueel met de metro/tram/bus een stukje reizen is mogelijk!

Ik hoor het graag
pi_41870968
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef cyberterrorist het volgende:

Waar gratis of goedkoop parkeren in de buurt van Amsterdam Centraal
, , !
Jij hebt echt humor. .
Maar in stadsdeel Westerpark is het goedkoopst en meest dichtbij, gok ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')