ik overdrijf natuurlijk lichtelijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zegt dan genoeg over die studio. Never nooit dat ik daarheen ga, kan ik net zo goed naar en gewone sauna gaan
Ik zat er, indien het weer het toeliet, nagenoeg elke dag na m'n werkquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:52 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik heb 't ook gemist... heerlijke avonden daar door gebracht vorige zomer![]()
Valt reuze mee hoor, ik heb soms zelfs een longsleeve aan.quote:
Owkee, laatse keer was het buiten ook best warm...quote:Op woensdag 6 september 2006 09:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, ik heb soms zelfs een longsleeve aan.
Wat wil je precies weten? Wat wil je doen? Waar wil je naartoe?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi. Ik studeer sinds een week en twee dagen in Amsterdam. Ik woon nogsteeds in Utrecht en ik begrijp niks van Amsterdam, dus ga ik hier meelezen. En nee, ik wil niet vervelend gaan doen over Amsterdam. Ik ben er alleen zo onbekend en vervreemd en alles.
Dusch.
Hoi.
Ik ben import vanuit Utrecht, je went binnen no-time denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi. Ik studeer sinds een week en twee dagen in Amsterdam. Ik woon nogsteeds in Utrecht en ik begrijp niks van Amsterdam, dus ga ik hier meelezen. En nee, ik wil niet vervelend gaan doen over Amsterdam. Ik ben er alleen zo onbekend en vervreemd en alles.
Dusch.
Hoi.
Spuistraat zeg je? Cafe De Still schiet mij dan te binnen, maar dat komt dan door mijn whisky hobbyquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, een stamkroeg waar je voor niet al te astronomische bedragen zonder Amerikaanse toeristen een fatsoendelijke koffie kan drinken in je eentje zonder dat mensen zich tegen je aanbemoeien, maar waar je wel relaxte mensen hebt waar je eventueel een gesprek mee kan beginnen als je daar zin in hebt en niet te ver van de Spuistraat zodat ik er mijn tussenuren kan doden.
Om maar wat te noemen.
Ik zit momenteel ongewild een beetje in een "Aaaamsterdaaaam kaan de graaafkaaaanker krijgen"-fase.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben import vanuit Utrecht, je went binnen no-time denk ik
Ik zoek zo'n café waar een beetje verschillende mensen komen, waar je gewoon even binnen kan wandelen voor een bakkie leut, waar je kan kletsen met de jongen of het meisje achter de bar als je daar zin in hebt, maar waar je ook lekker ongestoord in een hoekje kan zitten autisten met je laptop.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Spuistraat zeg je? Cafe De Still schiet mij dan te binnen, maar dat komt dan door mijn whisky hobby
En helaas geen dag-cafe.
In een whisky-bar kan dat meestal welquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n café waar een beetje verschillende mensen komen, waar je gewoon even binnen kan wandelen voor een bakkie leut, waar je kan kletsen met de jongen of het meisje achter de bar als je daar zin in hebt, maar waar je ook lekker ongestoord in een hoekje kan zitten autisten met je laptop.
Een beetje zoals mijn aanwaaihonk in Utrecht dus..
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef cyberterrorist het volgende:
Waar gratis of goedkoop parkeren in de buurt van Amsterdam Centraal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |