Een stereotorenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:01 schreef flamoes het volgende:
iemand nog tips om een beetje simpel herrie te maken? ik heb nog een compressor staan, die maakt ook een irritant geluid.. Maar dat zou nergens op slaan he , als ik die aanzet en de hele middag wegga
Busta Rhymes - Touch It Megamix (de 9 minuten versie) op hard en op repeat zetten als je weggaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:01 schreef flamoes het volgende:
iemand nog tips om een beetje simpel herrie te maken?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:52 schreef flamoes het volgende:
Maar gister, toen s'avonds die krengen in bed lagen, pakte ik de motormaaier,
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:15 schreef kwib het volgende:
[..]
Een stereotoren
Heb je trouwens niet allemaal gaten te maken in bakstenen met een mega betonboor?
" Om woonruimte te maken voor insecten kleine dieren want de natuur is je naar je hart"
zomerweer doet dat allemaal wegsmelten ; zomer is bij uitstek de tijd om buren te jennen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:54 schreef Asics het volgende:
Het is zoooo makkelijk om in onmin met elkander te leven.
Vrede en harmonie, POSITIEVE energie, dat is pas een kunst.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:55 schreef T3rr0r het volgende:
Als je dat echt heb gedaan vind ik je een held. Als het alleen maar een pimp-verhaaltje is ben je een loser.
Maar het motto 'vuur met vuur bestrijden' vind ik wel lovenswaardig!
Libellequote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:05 schreef r_one het volgende:
Aso's en de Libelle gaan niet samen.
Hangt van de inhoud van het zwembad af.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:40 schreef sooty het volgende:
Ik heb liever een zwembad dan een grasmaaier.![]()
zoiets als OUD + R&P dacht ik jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:40 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Libelle
Dat is toch dat vrouwenblad vol koterophemeling en propaganda voor de huislijke burgerlijkheid? Of is dat de Flair?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Als die kinderen weer in bad spelen, dan ga jij toch even een potje zitten rukken op je schutting?
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
Loos je fles dreft in dat badje.. heb je ook nog wat lol als de tuin helemaal in een schuimparty veranderd..
Oh het gras dat groeit natuurlijk niet! Vooral niet in de zomer, dus het hoeft niet gemaaid, nee dat is voor de lolquote:Op zondag 23 juli 2006 15:03 schreef Rapaille het volgende:
Je kan toch gewoon die oordopjes indoen? Die kinderen maken gewoon plezier, terwijl jij je tuin alleen maar gaat maaien om anderen lastig te vallen.
Prachtig! Het enige dat dat soort hoeren snappen dat ze overlast veroorzaken is wanneer ze er zelf (ook) last van hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:19 schreef flamoes het volgende:
[..]
Oh het gras dat groeit natuurlijk niet! Vooral niet in de zomer, dus het hoeft niet gemaaid, nee dat is voor de lol![]()
Lig jij ook altijd met oordopjes in de tuin? Ik normaal gesproken niet, alleen in uiterste noodzaak met 35 graden, want ik vind het heel erg vervelend. ik wil graag de telefoon kunnen horen, de radio of als er iemand binnenkomt die mij in me blote hol zal zien liggen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het was nu dus weer zo ver, de hele middag kabaal. De blender in de tuin gezet met een kopje water erin te gieren en boodschappen gaan doen. Was verdacht stil toen ik terug kwam, want ze waren een rondje gaan lopen!!!!![]()
Het gras is ook weer lang genoeg, dus ga vanavond om een uur of 10 weer even maaien.....![]()
Vind het er overdag toch ff te warm voor![]()
en als die dikke stink-trol weer aan komt op haar klompen, ga ik heel hard lachen.
tief op..
Hehe, geniaalquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:47 schreef Cinch het volgende:
En als ze vraagt waarom je alweer het gras maait. Nou, die kinderen spelen toch ook alweer in het zwembad?
Nat bamboe hout werkt ook erg goedquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
puike actie.. laat die tokkie 't maar voelen![]()
En als de wind goed staat ga je natuurlijk zelf "bbq-en" hè.. (vers tuinafval erop, geeft mooie witte rook en stinkt als een gek)
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Als die kinderen weer in bad spelen, dan ga jij toch even een potje zitten rukken op je schutting?
lekker in dat piswater....quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:23 schreef postmortum het volgende:
jij bent gewoon jaloers dat je niet met de kleine kids gezellig samen in het zwembad mag![]()
Ik zou wel even duidelijk maken dat het daarbij begon..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:52 schreef flamoes het volgende:
Jaja onze buren hebben een zwembad in de tuin! daar mogen alle kinderen van de buurt in zwemmen als het mooi weer is zoals nu, de moeder van 120 kilo zit gewoon rustig op haar reet de libelle te lezen en laat alles maar gaan. Gier, krijs, blèèèrrr, plons.... +/-100 Db continue. Ik heb nu dus 2 keer gevraagd of het wat minder kan daar, maar nee, geen contact. Dus ik leg regelmatig met oordoppen in de tuin.
Maar gister, toen s'avonds die krengen in bed lagen, pakte ik de motormaaier, oordoppen weer in en ging even fijn een uurtje grasmaaien![]()
Haha komt dat dikke wijf aanstampen met het zweet op haar harses; "mijn kinderen liggen in bed hoor"
Ik: Jah, und? Mijn gras is te lang en vind het overdag te warm om te maaien.
Begint ze me een beetje de les te lezen, en dat ik geen fatsoen heb en weet ik veel... "En haal die stomme grijns van je smoel!!!"
Ik: oh je ziet er zo grappig uit als je kwaad ben.
Toen liep ze scheldend stampvoetend weg!!
Heerrrlijk.. Die buren van tegenwoordig, gut, gut..
Denk dat ik morgen maar even een kettingzaag leen en mijn houtkap ga optoppen voor de winter, want ik heb gehoord dat ze rond 6 uur gaan bbq-en.
Zo zie je maar, een burenruzie schuilt in een klein hoekje. Maar zij waren begonnen![]()
Tis vakantie he, voor velen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:27 schreef werkeend het volgende:
als je last hebt van de kinderen overdag betekent dat jij nixs te doen heb overdag.. dus ben je een pauper zonder werk en heb je alleen maar tijd om te zeiken over anderen.. tuurlijk is om 10 uur 's nachts het grasmaaien asociaal.. duh.. maar blijkbaar begrijp jij dat niet met je kamperhoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |