please doe niet zo dom, lees eens wat vaker op FOK! want aangezien je wel weet om tig onzin-topics te openen weet je niet hoe alles werktquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:48 schreef patrick11 het volgende:
Echt irritant, als je een afbeelding wil plaatsen dan kan dat niet..
Ik gebruik meestal imageshack, maar die shit werkt niet op FokForum..
Weet iemand waarom imageshack niet lukt op Fok Forum?
Zijn er imageuploadsites die wel werken op Fok Forum? Zo ja, welke?
Zoals ik al zei, tinypicquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:52 schreef patrick11 het volgende:
ik zoek eentje waarvoor je niet hoeft te registreren, maar netals imageshack gelijk en snel kunt uploaden.
http://www.photobucket.com gebruik ik ook, je bent binnen de minuut aangemeld en voor eeuwig verlost van die kikker met geelzucht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:49 schreef KeessieK het volgende:
mijnalbum.nl, photobucket.com zijn er al 2..
Waar wil je niet registeren, teveel moeite zekerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:52 schreef patrick11 het volgende:
ik zoek eentje waarvoor je niet hoeft te registreren, maar netals imageshack gelijk en snel kunt uploaden.
Misschien is ie homoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:49 schreef Sheepcidus het volgende:
He, die vriendin van jou he?
Heeft die mischien msn?![]()
Maak een fotoboek aan.. Dan kan je shit uploaden en dan vervoglens hier posten!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:48 schreef patrick11 het volgende:
Echt irritant, als je een afbeelding wil plaatsen dan kan dat niet..
Ik gebruik meestal imageshack, maar die shit werkt niet op FokForum..
Weet iemand waarom imageshack niet lukt op Fok Forum?
Zijn er imageuploadsites die wel werken op Fok Forum? Zo ja, welke?
het SpankTheMoney van welke film is die bigbooty avatar van je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Waar wil je niet registeren, teveel moeite zeker![]()
Alsjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:44 schreef patrick11 het volgende:
even offtopic, is het daar bij jullie op dit moment ook aan het bliksemen en stormen buiten..
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:01 schreef postmortum het volgende:
bij tinypic kun je alleen maar plaatjes van dwergen uploaden![]()
Da's hoe ik 't doequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:27 schreef dennisreijbroek het volgende:
host een website, maak daar een mapje aan voor fok, en gebruik die
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |