Gut wát een ellende zegquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet van narigheid al 's nachts buiten sex hebben, want in huis glijd je er gewoon vanaf.
Omdat het niet anders kan??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Gut wát een ellende zeg![]()
Maar Speed, waarom ga je dan tijdens IJsheiligen (ja toch? 22-7 tot 22-8) op vakantie?
Best wel ja. Ik word er iig niet vrolijk vanquote:
Je kunt vast weel anders. Wat voor werk doe je dan dat je per se in DIE 3 weken op vakantie moet? Leraar ofzo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat het niet anders kan??
Ik heb maar 3 weken vakantie van mijn werk, en juist in die 3 weken is de afdeling gewoon dicht.
[afbeelding]
Mwah ik ben de afgelopen tijd met de warmte ook niet vrij geweest en dan vind ik het ook prima hoor. Maar nu heb ik ook een kantoorbaan en geen buitenwerk. Als ik dan thuiskom in een kamer van 34,1 graden is dat vervelend, maar dan zoek je gewoon alternatieven om wél van het weer te genieten. Ik vind dat we gewoon blij moeten zijn met een goeie zomer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor mensen die vakantie hebben (en de toeristen hier) is het natuurlijk fantastisch weer, lekker naar het strand, zwemmen etc. dus wat dat betreft is dit wel een topzomerMaar als je weer thuiskomt en je kamer is 30c dan wordt het wel wat minder...
Nope werk gewoon bij een bedrijf, ik heb geen zin om nog saaier werk te gaan doen dan dit, daarom ga ik dus lekker mee, als ik zou moeten kiezen, dan heb ik liever nog regen dan dat saaie werk doen op een andere afdelingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Je kunt vast weel anders. Wat voor werk doe je dan dat je per se in DIE 3 weken op vakantie moet? Leraar ofzo?
Tja, wat is een goede zomer hè? Wat mij betreft is dit verre van een goede zomer. Dit is een zéér slechte zomer. Ik ben ook echt blij met een goede zomer, maar dat is het nu dus niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mwah ik ben de afgelopen tijd met de warmte ook niet vrij geweest en dan vind ik het ook prima hoor. Maar nu heb ik ook een kantoorbaan en geen buitenwerk. Als ik dan thuiskom in een kamer van 34,1 graden is dat vervelend, maar dan zoek je gewoon alternatieven om wél van het weer te genieten. Ik vind dat we gewoon blij moeten zijn met een goeie zomer.
Ja die discussie ken ik nou zo onderhand wel na al die jaren op fokquote:
Sorry, ik heb niets meegekregen van welke duscussie omtrent jouw naam dan ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja die discussie ken ik nou zo onderhand wel na al die jaren op fok.
Het is niet IK HERHAAL NIET mijn schuld ja.
waar is je tag geblevenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja die discussie ken ik nou zo onderhand wel na al die jaren op fok.
Het is niet IK HERHAAL NIET mijn schuld ja.
geen idee, maar de keren dat ik keek zaten ze ver achterin de 29.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:55 schreef firecow het volgende:
gaan we vandaag wel de mooie 30 graden grens halen in de bilt ??
Altijd leuk voor de stats.... Jammer dat we gisteren 0.1 graad te kort kwamen
Als je die van 18 dagen bedoelt, die was in 1975quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef Againzender het volgende:
Ben ik nou een oude lul, of lijkt deze hittegolf op die van 1976?
Nee, die van '76 bedoel ik. Die was 17 dagen dacht ik, maar met erg veel tropische dagen erin (stuk of 10). En wat vooral erg treffend is: kurk- en krukdroog!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je die van 18 dagen bedoelt, die was in 1975
Alle tags zijn weg zo'n beetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |