Het bleek er hard te hebben gewaaid, maar in ieder geval geen neerslagquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:40 schreef TommyGun het volgende:
20-07
20:36
Helmond
Tiendplein
Stormschade 870
Stormschade? Wat valt daaronder? Behalve een "weer storm"
Edit
20:43 - stormschade? zeer lokaal dan zeker?
Hoax
ik vond het dan ook erg koud vandaagquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:39 schreef Arcee het volgende:
29.9 in De Bilt vandaag. Dat betekent dus dat 't in heel NL niet meer tropisch was vandaag.
* it_was_me heeft gekeken in die topicsquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
En, is het nog warm? Hier in ieder geval nog wel
Als je iets van een radar niet gelooft óf het is onmogelijk dat het dáár en op die manier regent, dan is het een echoquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef gronk het volgende:
Wat doet die 'neerslag' voor de kust van zeeland die op buienradar.nl te zien is, daar de hele tijd?
Denk het ook niet. Het onweersgebied is zo groot, je moet echt mazzel hebben wil je een bui krijgen. Naast krijgt Duitsland toch altijd alle pretquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:27 schreef IkWilbert het volgende:
Ik zie het nog niet zitten met het onweer vandaag.... gewoon een gevoel.
Ja en als jij je zin kreeg met het begrip "hittegolf" dan was de hittegolf nu dus overquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:39 schreef Arcee het volgende:
29.9 in De Bilt vandaag. Dat betekent dus dat 't in heel NL niet meer tropisch was vandaag.
Een MCS, dat zou pas feest zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:21 schreef Oom_Agent het volgende:
De guidance zegt ook niets over enige neerslag vandaag. Het blijft een woestijn......... Vandaag laatste dag van de vierdaagsefeesten, dus nog 1 nachtje herrie en vanaf morgen lekker slapen. Althans, morgennacht mogelijk een MCS, maar dat is fijne herrie
hehe, maar volgens weeronline kun je daar wel onweer verwachten:quote:
quote:The main problem right now will be the degree of the amplification and therefore the final strength of the upper-level jet, entering the trough on its upstream side ( e.g. discrepancies between GFS and GEM, which aren't negligible. )
quote:GFS and NMM both indicate the development of a weak low-level pressure area somewhere over central France.
Dat zijn nog al wat onzekerheden! In ieder geval wil het in het algemeen dit zeggen:quote:Strong WAA downstream of the east-Atlantic trough and diurnal driven sea-breeze front ( moving southward from the English Channel ) should enhance / develop a baroclinic zone in the level-1 area , which should give enough forcing for storms to penetrate the cap .
whehe.. ze moeten hem ook altijd hebbenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:41 schreef Evil-Cherry het volgende:
Het zal weer eens niet zo zijn he, Speedy![]()
Speedy!! Je weet ondertussen toch ook wel dat dat het soepgebied is. De afgelopen tientallen ensembles laten allemaal die lijn zakken naar normaal in dat gebied. En wat zien we? Het is nu ook alweer warmquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Te warmen augustus?? Bagger, 20 graden en regen regen en nog eens regen
daag vakantie
![]()
2003 was anders ook loeiheet weet ik nog welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:57 schreef scanman01 het volgende:
Dit is wat mij betreft de beroerdste zomer die ik me kan herinneren.
We gaan langzaam richting het record van 1975 (hittegolf van 18 dagen)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
2003 was anders ook loeiheet weet ik nog wel
Doe mij maar de gehele zomer een temperatuur van 20 gradenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:00 schreef clauwheee het volgende:
Niet zo zeuren mensen, het is ook nooit goed. Iets minder heet en af en toe een bui mag inderdaad, maar verder is het een prima zomer toch? Of komt dat omdat ik over 2 uur 2 weken vakantie heb
Verkoeling is oke, 25 graden is oke, maar regen is NOT DONE!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:55 schreef Klonk het volgende:
hoe vervelend het ook is voor Speedy ik denk dat heel veel mensen erg blij zullen zijn met wat afkoeling.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:56 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Speedy!! Je weet ondertussen toch ook wel dat dat het soepgebied is. De afgelopen tientallen ensembles laten allemaal die lijn zakken naar normaal in dat gebied. En wat zien we? Het is nu ook alweer warm en neerslag kansen
Voor mensen die vakantie hebben (en de toeristen hier) is het natuurlijk fantastisch weer, lekker naar het strand, zwemmen etc. dus wat dat betreft is dit wel een topzomerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:00 schreef clauwheee het volgende:
Niet zo zeuren mensen, het is ook nooit goed. Iets minder heet en af en toe een bui mag inderdaad, maar verder is het een prima zomer toch? Of komt dat omdat ik over 2 uur 2 weken vakantie heb
Ik denk dat dat met die neerslag wel mee valt!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Verkoeling is oke, 25 graden is oke, maar regen is NOT DONE!als ze regen willen hebben, dan moet het volgende week gaan regenen, ook al moet het volgende week de hele week 24 uur per dag door regenen. Ik heb zelf nog nooit een vakantie gehad die droog verliep, alleen 2004 misschien maar daar houd het ook wel mee op.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |