WTF!?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:59 schreef Forcefuzz het volgende:
Gadverdamme!doe dan een luier om ofzo als je het niet binnen kan houden
!!
Hier doet ie het gewoon.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:31 schreef teknomist het volgende:
Ik heb em gedownload, maar ik krijg een lege file..
Mijn fout... ik deed de file gelijk opslaan.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:12 schreef Remco_h het volgende:
vroeger.....zucht
48. The Prophet -Big Boys Don't cry![]()
maar hij is al 74 minquote:Op maandag 24 juli 2006 22:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kan je em niet opnieuw maken en dan wat l...a...n....g...z...a...m...e...r....
ietsiepietsie
Ga jij maar lekker reggae luisterenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kan je em niet opnieuw maken en dan wat l...a...n....g...z...a...m...e...r....
ietsiepietsie
Pitchen in Acid 5?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
zit nu op zo'n 7 minuten
je hebt het leuk gedaan, alleen gebruik geeeeeeen timestretching, zeker niet bij dit soort muziek, dat klinkt niet, pitch dan maar en zoek nummers dicht bij elkaar of maak een opbouw (like ben liebrand het altijd doet)
De overgang tussen have you ever... en het volgende nummer is wel ongelooflijk vals, ik hoor het vaker in mixen en denk dan: hoor je dat nou echt niet?
zie het als opbouwende kritiek en niet als gezeik![]()
ik gebruik acid 4 maar ik ga er vanuit dat het hetzelfde is (acid 5 is van sony en vind ik niet prettig werken)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:17 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Pitchen in Acid 5?
Tell me all about it![]()
Programma ziet er geavanceerd uit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:35 schreef djkoelkast het volgende:
ik zal ook even een mixje in elkaar draaien, is wel lachen![]()
probeer liever Sonic Foundry Acid 4quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Programma ziet er geavanceerd uit.
Ik zal ook eens proberen iets in elkaar te draaien.
Vegas 5 voor video editen is wel een zeer goed programma...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
probeer liever Sonic Foundry Acid 4![]()
Sony moet met zijn poten van software afblijven, kunnen ze niet![]()
wehehehe ga toch weg joh ventje! ik ging al naar earthquake feesten toen jij nog geboren moest worden!! en tegenwoordig is t Slayer wat de klok slaat...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker reggae luisteren
Goeie muziek keuze alleen veel overgangen zijn niet goed.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:09 schreef djkoelkast het volgende:
even als voorbeeldje een mix gemaakt van 11 minuten, hij is niet perfect want ik heb er niet echt de tijd voor genomen.
klikklikklik
dit is een mix met 1 tempo (178 BPM) en er wordt geen gebruik gemaakt van timestretchen, het is puur pitchen, gemaakt in acid 4 (en daarna gemasterd).
Als je dat zeg maar als inspiratie neemt voor een nieuwe mix dan weet je een beetje wat ik bedoel![]()
Die is tôf!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:09 schreef djkoelkast het volgende:
even als voorbeeldje een mix gemaakt van 11 minuten, hij is niet perfect want ik heb er niet echt de tijd voor genomen.
klikklikklik
dit is een mix met 1 tempo (178 BPM) en er wordt geen gebruik gemaakt van timestretchen, het is puur pitchen, gemaakt in acid 4 (en daarna gemasterd).
Als je dat zeg maar als inspiratie neemt voor een nieuwe mix dan weet je een beetje wat ik bedoel![]()
Klinkt vetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:09 schreef djkoelkast het volgende:
klikklikklik
track fx > frequencyquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:36 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Klinkt vet..
Maareh hoe doe je de ene bass filteren. Gewoon met track FX/Track EQ ?
Okeej soorte van abacadabra voor mijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
track fx > frequency
laag eruit filteren en op het moment dat de bas moet komen filter weer normaal zetten (met die lijntjes die door je track lopen, 2 keypoints aanmaken)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |