Die is tôf!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:09 schreef djkoelkast het volgende:
even als voorbeeldje een mix gemaakt van 11 minuten, hij is niet perfect want ik heb er niet echt de tijd voor genomen.
klikklikklik
dit is een mix met 1 tempo (178 BPM) en er wordt geen gebruik gemaakt van timestretchen, het is puur pitchen, gemaakt in acid 4 (en daarna gemasterd).
Als je dat zeg maar als inspiratie neemt voor een nieuwe mix dan weet je een beetje wat ik bedoel![]()
Klinkt vetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:09 schreef djkoelkast het volgende:
even als voorbeeldje een mix gemaakt van 11 minuten, hij is niet perfect want ik heb er niet echt de tijd voor genomen.
klikklikklik
dit is een mix met 1 tempo (178 BPM) en er wordt geen gebruik gemaakt van timestretchen, het is puur pitchen, gemaakt in acid 4 (en daarna gemasterd).
Als je dat zeg maar als inspiratie neemt voor een nieuwe mix dan weet je een beetje wat ik bedoel![]()
track fx > frequencyquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:36 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Klinkt vet..
Maareh hoe doe je de ene bass filteren. Gewoon met track FX/Track EQ ?
Okeej soorte van abacadabra voor mijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
track fx > frequency
laag eruit filteren en op het moment dat de bas moet komen filter weer normaal zetten (met die lijntjes die door je track lopen, 2 keypoints aanmaken)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |