Die paar fakes tellen echt niet mee, kijk maar naar vorig jaar: 't BB5-forum: de stats - deel 3.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:13 schreef eborn het volgende:
Is volgens mij nog best lastig, want je weet niet of iets een cap of gewoon een fake/afbeelding is
Of je moet de fake topics eruit halen, dat ruimt al weer wat op

Da's natuurlijk ook weer zoquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:34 schreef Pinball het volgende:
Die paar fakes tellen echt niet mee, kijk maar naar vorig jaar: 't BB5-forum: de stats - deel 3.

Zeker, ze staan alleen nog niet in het topic.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:40 schreef Wishjuh het volgende:
Al nieuwe stats beschikbaar?

Daar kan natuurlijk iets aan gedaan wordenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Zeker, ze staan alleen nog niet in het topic.

Lijkt me leuk om even een tussen overzichtje te zienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar kan natuurlijk iets aan gedaan worden

Ja, maar bijna niet zonder hulp van danny of de devvers van fok.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:26 schreef witste het volgende:
Is dit niet dynamisch te maken?

Zekers, de vraag is of men dat wilquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:26 schreef witste het volgende:
Is dit niet dynamisch te maken?

En nieuwe posts in oude topics dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef eborn het volgende:
Zekers, de vraag is of men dat wilIk heb voor prive doeleinden al een versie draaien die elke 5 minuten bijgewerkt wordt namelijk
Overigens enkel nieuwe topics, dus het is niet zo zwaar

Ik verwoord het een beetje verkeerd inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
En nieuwe posts in oude topics dan?

quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef Bruce117 het volgende:Wie hebben 't vaakst in het Big Brother 6-forum gepost?
007. 0588 Wickedangel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |