hier waren het alleen maar en paar druppelsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:59 schreef es70 het volgende:
Het begint hier een beetje te spetteren, nu maar hopen dat het snel een hoosbui wordt.
Gewoon aflaten zinken in de grote oceaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:13 schreef Jaguarized het volgende:
Het duurt ff voordat de boel koud is.
Das zonde.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon aflaten zinken in de grote oceaan
Milieuvervuiling bedoel je ?quote:
Oh je doelt niet op de airco?quote:
Nee, had het meer over Nederland in zijn geheelquote:
Oh ok.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, had het meer over Nederland in zijn geheel
Dan koelt het zeker af hier hoor
Dat schiet niet op neequote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:20 schreef Sjowhan het volgende:
*baalt*
Wilde wraps gaan maken zondag. Ik dus doos honig-wraps gehaald.. op zoek gegaan naar de mix. In 3 verschillende supermarkten niet meer te vinden
.
Dus maar de doos honig-wraps gaan ruilen straks bij de supermarkt
Smakelijkquote:
het schijnt dat 't nu allemaal in het 'familiepakket' zitquote:
Oeh, daar moet ik dan ook rekening mee gaan houdenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het schijnt dat 't nu allemaal in het 'familiepakket' zit. Ja hallo, ik ben geen familie, gewoon iemand die alleen woont en ook wraps wilt eten
Het lijkt hier door te zettenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
hier waren het alleen maar en paar druppels
T is hier ook al weer droogquote:
Als je wraps wilt gaan eten wel jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, daar moet ik dan ook rekening mee gaan houden
Dat gebeurt nog wel eens jaquote:
Ik heb geen flauw idee hoe dat moetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gebeurt nog wel eens ja
Geen idee nog wat het vanavond wordt
En je kan toch ook zelf wraps maken?
Boterhammen met pindakaasquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee nog wat het vanavond wordt
Losse wraps kopen en voor de rest dezelf bij elkaar zoeken?quote:
Nee, dat zeker nietquote:
Daar ga je nogal van meurenquote:
ik wel hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar ga je nogal van meuren. Pat wil niet zoenen als ik pindakaas heb gegeten
.
Ik heb nog geen pindakaas gegeten, maar zoenen is natuurlijk altijd okayquote:
Oh zo, ik dacht dat je bedoelde dat ik de wraps ook zelf moest maken ..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Losse wraps kopen en voor de rest dezelf bij elkaar zoeken?
Soort vanquote:
Moet je mijn eieren hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:22 schreef leonieke het volgende:
Oeh![]()
Net anderhalf uur bij mijn buurmeisje geweest (is 30 jaar) en haar man en kindje
Wat een cutie is haar zoontje
Nu ben ik natuurlijk helemaalen
![]()
Dat wil ik oooohooookkk *stampvoet*![]()
Toen ik 30 was had ik er al 4quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
30 jaar. Man en kindje
brrrrr ik moet er niet aan denken
Wanneer mag ik ze komen oppikken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet je mijn eieren hebben. 'K heb er toch niets meer aan
.
Heb je vaak van die voorspellende dromen?quote:Trouwens wel gedroomd dat ik weer zwanger was. Gister bevallingsverhalen zitten lezen
.
toen ik 30 was, was ik nog maagdquote:
26 jaar. Man en kindje vind ik idd ook wel beter klinkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
30 jaar. Man en kindje
brrrrr ik moet er niet aan denken
Je mag de stokken erbij hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wanneer mag ik ze komen oppikken?![]()
[..]
Heb je vaak van die voorspellende dromen?![]()
Ik durf er bijna voor wedden dat ik vannacht ook wel zoiets ga dromen of dat ik al met een kindje aan mijn hand ga rondlopen
Zou je het echt helemaal niet meer leuk vinden om nog een kleintje...?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Je mag de stokken erbij hebben.
Ik hoop in jezusnaam niet dat het een voorspellende droom is geweest.
Ik was keurig getrouwd hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
toen ik 30 was, was ik nog maagd
Nog steeds, trouwens
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
26 jaar. Man en kindje vind ik idd ook wel beter klinken![]()
Maar nee, ik moet nog paar jaar wachten![]()
![]()
Maar jij bent ook geen vrouw hequote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wil zeker wel kinderen, maar dan later, niet binne 4 jaar ofzo(ben nu 24
)
Nope, ik hoef niet meerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zou je het echt helemaal niet meer leuk vinden om nog een kleintje...?Echt helemaaaal niet?
Ik was 26 toen de eerste kwam, Pat bijna 28quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wil zeker wel kinderen, maar dan later, niet binne 4 jaar ofzo(ben nu 24
)
Gelukkig niet zegquote:
Ik vind het ook superlief als ik een jong kind zie hoor, kan me zo vermaken als dat kindje lacht en/of speelt en gewoon lief isquote:Hier rammelen de eierstokken bijna uit mijn lijf als ik een zwangere vrouw of een baby of een kind zie. En zeker al helemaal als ik er een uur mee gespeeld heb![]()
met die eierstokkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar jij bent ook geen vrouw he![]()
Hier rammelen de eierstokken bijna uit mijn lijf als ik een zwangere vrouw of een baby of een kind zie. En zeker al helemaal als ik er een uur mee gespeeld heb![]()
Knikkerenquote:
Ik denk dat phille ondertussen weer zijn hart vasthoudt nu hij weet dat ik een uur gespeeld heb met dat kindquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg![]()
[..]
Ik vind het ook superlief als ik een jong kind zie hoor, kan me zo vermaken als dat kindje lacht en/of speelt en gewoon lief is
Die rent hard weg dus?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat phille ondertussen weer zijn hart vasthoudt nu hij weet dat ik een uur gespeeld heb met dat kind
Mannen hebben geen last van rammelende eierstokkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die wil het ook hoor
Maar die is op dat gebied wel realistischer dan ik![]()
Nou, het is niet dat ik geduld heb tot mn 80ste of zo hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Mannen hebben geen last van rammelende eierstokken.
Voor een man is 'het uit je hoofd zetten' geloof ik makkelijker dan voor een vrouw...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, het is niet dat ik geduld heb tot mn 80ste of zo hoor.
Ik heb het hele vrouw-kindje gedoe gewoon uit mijn hoofd gezet.
Dat ook wel natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Mannen hebben geen last van rammelende eierstokken.
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Ik heb op een of andere manier altijd het idee gehad dat iets als vouw-huis-auto-kind etc voor mij gewoon niet weggelegd isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor een man is 'het uit je hoofd zetten' geloof ik makkelijker dan voor een vrouw...
Misschien wel. Phille zou het bv echt jammer vinden, maar zou zich er makkelijker kunnen overzetten (dat zegt hij zelf).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor een man is 'het uit je hoofd zetten' geloof ik makkelijker dan voor een vrouw...
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:52 schreef leonieke het volgende:
Maar ja, hij zal vroeger ook nooit kussens onder zijn kleren gestoken hebben![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien wel. Phille zou het bv echt jammer vinden, maar zou zich er makkelijker kunnen overzetten (dat zegt hij zelf).
Maar ja, hij zal vroeger ook nooit kussens onder zijn kleren gestoken hebben![]()
Nee?quote:
Jij hebt iets met macht he, Juffrouw?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee?![]()
Ik dacht dat elke meisje dat deed?![]()
Maar ik speelde ook al juffrouw toen ik klein was en dus ook soms zwangere juffrouw![]()
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt iets met macht he, Juffrouw?![]()
* Dr_Flash legt leonieke over de kniequote:
Jij stiekem ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash legt leonieke over de knie![]()
Vind je lekker he
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is voor mij!!
1 week en 6 dagen![]()
goedquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef dolle_hond het volgende:
@fles: hoe gaat t met de voorbereidingen van je tienertour?
neenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goedje kan nog een Tshirt bestellen
Had ook net even een dip; gelukkig toen even d'r uit en nu valt het gelukkig weer meequote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:34 schreef leonieke het volgende:
hmz ik ga in actie schieten
Net bijna in slaap gevallen
Eerst koken en dan terrasje doen
En al weer internetquote:
prioriteiten hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |