Mannen hebben geen last van rammelende eierstokkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die wil het ook hoor
Maar die is op dat gebied wel realistischer dan ik![]()
Nou, het is niet dat ik geduld heb tot mn 80ste of zo hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Mannen hebben geen last van rammelende eierstokken.
Voor een man is 'het uit je hoofd zetten' geloof ik makkelijker dan voor een vrouw...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, het is niet dat ik geduld heb tot mn 80ste of zo hoor.
Ik heb het hele vrouw-kindje gedoe gewoon uit mijn hoofd gezet.
Dat ook wel natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Mannen hebben geen last van rammelende eierstokken.
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Ik heb op een of andere manier altijd het idee gehad dat iets als vouw-huis-auto-kind etc voor mij gewoon niet weggelegd isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor een man is 'het uit je hoofd zetten' geloof ik makkelijker dan voor een vrouw...
Misschien wel. Phille zou het bv echt jammer vinden, maar zou zich er makkelijker kunnen overzetten (dat zegt hij zelf).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor een man is 'het uit je hoofd zetten' geloof ik makkelijker dan voor een vrouw...
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:52 schreef leonieke het volgende:
Maar ja, hij zal vroeger ook nooit kussens onder zijn kleren gestoken hebben![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien wel. Phille zou het bv echt jammer vinden, maar zou zich er makkelijker kunnen overzetten (dat zegt hij zelf).
Maar ja, hij zal vroeger ook nooit kussens onder zijn kleren gestoken hebben![]()
Nee?quote:
Jij hebt iets met macht he, Juffrouw?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee?![]()
Ik dacht dat elke meisje dat deed?![]()
Maar ik speelde ook al juffrouw toen ik klein was en dus ook soms zwangere juffrouw![]()
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt iets met macht he, Juffrouw?![]()
* Dr_Flash legt leonieke over de kniequote:
Jij stiekem ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash legt leonieke over de knie![]()
Vind je lekker he
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is voor mij!!
1 week en 6 dagen![]()
goedquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef dolle_hond het volgende:
@fles: hoe gaat t met de voorbereidingen van je tienertour?
neenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goedje kan nog een Tshirt bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |