Even voor de duidelijkheid hé, ben jij nu de nieuwe mod op SHO?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee zeg, natuurlijk mag dat! Moet zelfs! Want we missen ze toch?![]()
Copycat & Duiveltja: bedankt!
Nee hoor, ik val even in, voor als jullie ergens een modje voor nodig hebben. Dat is alles.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid hé, ben jij nu de nieuwe mod op SHO?![]()
Wat aardigquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik val even in, voor als jullie ergens een modje voor nodig hebben. Dat is alles.
Tot nu toe bak je er niet veel van in SHO FB met je bijdrages.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik val even in, voor als jullie ergens een modje voor nodig hebben. Dat is alles.
Er komt heus wel weer snel een nieuwe echte mod die SHO weer helemaal oppakt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:06 schreef static het volgende:
[..]
Tot nu toe bak je er niet veel van in SHO FB met je bijdrages.
Jij wel?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:06 schreef static het volgende:
[..]
Tot nu toe bak je er niet veel van in SHO FB met je bijdrages.
Nee, ik doel op:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of ben je stiekem maar toch wel een beetje overduidelijk pissed dat jij niet gevraagd wordt?![]()
quote:ik val even in
Ik val even in wanneer nodig, samen met de andere modjes. Dizer houdt ook een extra oog op SHO. En hopelijk komt er dan snel een nieuwe vaste mod voor jullie. Tot die tijd proberen wij in elk geval de belangrijkste dingen op te lossen, indien nodig. Maar alles loopt prima, dus we hoeven ons helemaal niet zo vaak te laten zien eigenlijkquote:
Eigenlijk gedragen wij ons altijd heel erg goed op SHO !quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik val even in wanneer nodig, samen met de andere modjes. Dizer houdt ook een extra oog op SHO. En hopelijk komt er dan snel een nieuwe vaste mod voor jullie. Tot die tijd proberen wij in elk geval de belangrijkste dingen op te lossen, indien nodig. Maar alles loopt prima, dus we hoeven ons helemaal niet zo vaak te laten zien eigenlijk![]()
Zo duidelijk? Of begrijp je iets niet?
CC kan niet meer posten want ze is (was?) gebandquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
CC, je blijft toch wel meeposten/ lezen hier hé, anders ben je niet meer up-to-date qua Holliewoed!
En ze is op vakantie ook nog eens!quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
CC kan niet meer posten want ze is (was?) geband
hmm... dat geband wist ik niet. Tsk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ze is op vakantie ook nog eens!
Beroemd en zwanger deel 6quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef Beaker het volgende:
Waar kan ik het geboorte topic vinden van de de zoon van de Familie van der Vaart?
Heeft iemand een linkje voor me?
Bedankt alvast!
Ze hadden ook een apart topic, maar die is al dicht: Rafaël en Sylvie hebben een zoon!quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:56 schreef Svensational het volgende:
Wat een heiligenschennis zeg. Sinds wanneer wordt Copycat afgekort tot CC
Ja, iemand moet die taak overnemen natuurlijk nu jij mod bentquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:40 schreef static het volgende:
Wat zeur je toch weer de laatste tijd, Sven.
Eén keer feliciteren is wel genoegquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:53 schreef static het volgende:
Hier JMG: Verwelkom hier de tweede nieuwe SHO mod!
Thnx!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eén keer feliciteren is wel genoeg.
En nu blijf je voorgoedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:51 schreef static het volgende:
Nee, sinds afgelopen vrijdag; het werd me iets te heet onder de voeten.
Er zijn eerder ook al 2 topics van gesloten:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:57 schreef VinoTinto het volgende:
wat een kutreactie en kutslotje weer Mariska Hulscher gescheiden na 2 maanden!
Misschien nog een mooie nazomerquote:
En laten we de geweldige startpost niet vergeten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er zijn eerder ook al 2 topics van gesloten:
Mariska Hulscher scheidt na 2 maanden van haar lieve man.
Mariska Hulscher gaat na twee maanden scheiden
Een apart topic over dragonder Maris is blijkbaar toch teveel eer![]()
De? Moet dit niet 'het' zijn?quote:Het forum voor alles over de Gooise matras, de laatste roddels uit Hollywood en andere kommer en kwel uit de showbizz. Tevens volgen we hier de (Real Life) Soaps.
De mag ook.quote:
quote:ma·tras (het, de ~, ~sen)
1 met zacht materiaal gevuld onderbed
2 [wwb.] onderlaag
Nee hoor.quote:
Volgens mij was ik datquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:32 schreef static het volgende:
[..]
Nee hoor.
* Deja vu van het eerste SHO FB topic.
Dan moet je die niet daarna op slot gooienquote:
Toen zag ik nog niet dat er ook al topics in GC en NWS geopend warenquote:Op maandag 4 september 2006 09:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je die niet daarna op slot gooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |