ze heeft hyves.. wachtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:56 schreef marcito het volgende:
[..]
![]()
heeft ze geen hyves ofzo, uiteindelijk wil ik (willen we?) veel fotos zien....?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Broer komt thuis, brabbelde nog wel een hele monoloog, maar was toch grotendeels onverstaanbaar dus heb er maar weinig aandacht aan besteed en uiteindelijk ging hij dan ook naar boven...
Ging ik net naar boven, lag hij niet in zijn bed.
Ergens in de hoek van zijn kamer dan? Nope.
In mijn vroegere slaapkamer dan? Nope.
Oh wacht, de badkamer, het zou immers niet de eerste keer zijn dat hij al schijtend in slaap gevallen is... Nope.
Naja, toch maar eens op m'n slaapkamer op zolder kijken dan.
[afbeelding]
Tja, dat je de trap niet meer opkomt, ok...
Dat je de verkeerde deur pakt, ook nog wel begrijpelijk...
Maar dat je je een complete verdieping én bed vergist, dat is toch vrij knap.
Nee man, ik had de was opgehangen vanmiddagquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:58 schreef DeeCruise het volgende:
Heeft ie daar nou een mini variant van een emmer om in te kotsen staan?
homo!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee man, ik had de was opgehangen vanmiddag.
Nah nee, heb hem maar ff opgetild en wakker gemaakt...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
doe wat leuks met hem
bind z'n poten vast ofzo![]()
hahaquote:
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:02 schreef DeeCruise het volgende:
Wel een coole foto...Wat me meteen bij de volgende vraag brengt...Wonen er ook normale mensen in dat huis?
Die vraag was niet aan jou gesteld, ik wacht op een uitvoerige analyse van het betreffende heerschap zelf..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wat denk je zelf
maar ff ot, we moeten die elle1985/bianca nog bashen, remember![]()
Nee, tegenwoordig pik ik ze op bij m'n andere baanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:03 schreef marcito het volgende:
[..]
haha![]()
Wat een lekker discreet 'studiootje' heb je Kasta voor al je dames die je 's avonds oppikt na een avondje in de bar werken
ehm.. zat foto's te vinden.. je hoeft alleen maar te klikken op wat links die ik gepost heb hierzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Die vraag was niet aan jou gesteld, ik wacht op een uitvoerige analyse van het betreffende heerschap zelf..
Maar goed, jij was bezig met het speuren naar een foto van onze labiele meid, dus kom maar op, dan kunnen we gaan bashen!
-disclaimer: ik ben te lui om zelf te zoeken-
Skittlesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig pik ik ze op bij m'n andere baan.
[afbeelding]
Dat was ook niet echt een succesverhaal geloof ik?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
eh gedaan ja, al voordat ik mijn post postte, je hoeft alleen maar te klikken, dat is geen zoeken meerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:12 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt een succesverhaal geloof ik?
@ Isdatzo... Lees mijn disclaimer!
Schele slet![]()
Waarom ligt die venus naast je bed????quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
4. haar tussen de billen bij vrouwen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:15 schreef marcito het volgende:
[..]
Waarom ligt die venus naast je bed????
1. Je bent metrosexueel
2. Je hebt weer een verkeerde vrouw gescoord die vanalles in haar handtasje had gestopt.
3. Je houdt van een nieuw soort SM sex wat je binnenkort uitgebreid gaat toelichten in een van je topics.
Dan wordt het idd bashtijd...Ik zou zeggen, trapt u af!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
eh gedaan ja, al voordat ik mijn post postte, je hoeft alleen maar te klikken, dat is geen zoeken meer![]()
Nee man, je kunt beter op skittles kauwen dan op Durexquote:
Bah! Ik heb een connectie met haarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ze heeft hyves.. wacht
http://elle1985.hyves.net/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |