Godzijdank, ik kan weer ademen. ..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:16 schreef kastanova het volgende:
Hi Elle,
Je vriendschappen zijn niet verwaterd, maar je hebt geen vriendinnen omdat je zo'n kneuzenwijf bent.
Succes met je topic.
Liefs,
Martin
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:16 schreef kastanova het volgende:
Hi Elle,
Je vriendschappen zijn niet verwaterd, maar je hebt geen vriendinnen omdat je zo'n duf kneuzenwijf bent.
Liefs,
Martin
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:18 schreef NanKing het volgende:
Ik zie een leuk topic in de AT, wat zeker weten helemaal verbaggert gaat worden.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef Xennia het volgende:
Ik woon op zich in Utrecht, maar ik heb geen behoefte aan vriendinnen die me laten vallen zodra ze een relatie hebben.
Succes verder![]()
Dat is het ja!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef Xennia het volgende:
Ik woon op zich in Utrecht, maar ik heb geen behoefte aan vriendinnen die me laten vallen zodra ze een relatie hebben.
Succes verder![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef Xennia het volgende:
Succes verder![]()
Ah toe, pakken we morgen samen met haar een terrasje, posten we daarna foto's en filmpjes op het forum, regelt vast wel iemand dat ze op GS en VK komen en gaan we haar met zijn allen uitlachenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef Xennia het volgende:
Succes verder![]()
Alles wijst er ook op dat dit wel een geweldige vrouw moet zijn.quote:
Mijn idee, wat doe jequote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah toe, pakken we morgen samen met haar een terrasje, posten we daarna foto's en filmpjes op het forum, regelt vast wel iemand dat ze op GS en VK komen en gaan we haar met zijn allen uitlachen.
Wat is GS en VK en sinds wanneer ben jij een vrouw?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah toe, pakken we morgen samen met haar een terrasje, posten we daarna foto's en filmpjes op het forum, regelt vast wel iemand dat ze op GS en VK komen en gaan we haar met zijn allen uitlachen.
In ieder geval iemand die zichzelf helemaal wegcijfert voor haar vriend en compleet kan vergeten wie ze ookweer was voor ze hem ontmoette. Geil tochquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:24 schreef Lamon het volgende:
Alles wijst er ook op dat dit wel een geweldige vrouw moet zijn.
wel geworden jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:27 schreef Qunix het volgende:
Tof topic!
als ze lekker is heb ik daar eigenlijk geen problemen meequote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die zichzelf helemaal wegcijfert voor haar vriend en compleet kan vergeten wie ze ookweer was voor ze hem ontmoette. Geil toch![]()
Maar daar ben ik ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:25 schreef Isdatzo het volgende:
't is wel een mooi topic geworden zo
tip voor elle, probeer 't eens in R&P![]()
geenstijlquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat is GS en VK en sinds wanneer ben jij een vrouw?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Had je fucking weblog maar niet offline moeten halen.![]()
Tim? Tom?quote:Gelukkig met vriend T.
Vrijen met T.
Ik word altijd bijzonder kwaadaardig bij een chronisch slaapgebrekquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
En trouwens wat zijn we weer allemaal even lief deze nacht
GeenStijl en VolkomenKut nepnerdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat is GS en VK en sinds wanneer ben jij een vrouw?
Ik wil wel ff mailen met der, maar ik val buiten haar doelgroep en daar wordt ik verdrietig vanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
En trouwens wat zijn we weer allemaal even lief deze nacht
En wanhopige nieuwe vrouwtjes die zich op Fok! aanbiedenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik word altijd bijzonder kwaadaardig bij een chronisch slaapgebrek
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:31 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.aslpage.be/elle1985
deze elle?
[..]
*Pfffieuuw*quote:
1 blik op dat topic leert mij dat het me niet kan boeienquote:Lees anders AZ #9 - Doe Het Zelf ff.
Hou op, scheit uit, breek me de bek niet open en maak me niet kwaad.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef Xennia het volgende:
Succes verder![]()
Maar ik slaap beroerd door de hitte, lig uren naar mijn plafond te staren en voel me wakkerder en wakkerder worden van de hittequote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En wanhopige nieuwe vrouwtjes die zich op Fok! aanbieden
En wacht even op deze uurtjes zou je toch geen slaapgebrek moeten hebben, dit is toch je normaal ritme![]()
Daar zat ik al op te wachtenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hou op, scheit uit, breek me de bek niet open en maak me niet kwaad..
Misschien moet iemand je suf nuecken zodat je beter slaaptquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar ik slaap beroerd door de hitte, lig uren naar mijn plafond te staren en voel me wakkerder en wakkerder worden van de hitte
verhuizen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:33 schreef NanKing het volgende:
[..], Elle hier komt uit omgv. Utrecht.
Dit is een Belg.
Einsteinquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Misschien moet iemand je suf nuecken zodat je beter slaapt
note the PIquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh fuck, zei ik nuecken... nu heb ik het topic verneukt..
Maar jij bent een kerel en je plannen zijn doorzichtig. Vooral het vetgedrukte stukje wekt mijn wantrouwenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:39 schreef weasel85 het volgende:
ellen, ik kom zo af en toe wel eens in utrecht, misschien valt er eens wat te doen dan.
gewoon as vrienden natuurlijk
me mail staat in me profiel dus!
Hij wil haar natuurlijk ook eerst zien, om te beoordelen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar jij bent een kerel en je plannen zijn doorzichtig. Vooral het vetgedrukte stukje wekt mijn wantrouwen
zou ze al van 't dak zijn gesprongen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:41 schreef Lamon het volgende:
Allemaal gemeende goede tips en opbouwende kritiek, maar een beetje terugkoppeling van de topicstarter, ho maar...
Zo krijgt ze nooit nieuwe vriendinnen natuurlijk...
Jij bent me ook een rare wordt er een keer Lesbo sex (verkapt lesbo-topic) aangeboden, ga je er niet op in...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar jij bent een kerel en je plannen zijn doorzichtig. Vooral het vetgedrukte stukje wekt mijn wantrouwen
Op een forum posten en vervolgens de dingen via mail willen afhandelen. Ze heeft vast iets te verbergen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:41 schreef Lamon het volgende:
Allemaal gemeende goede tips en opbouwende kritiek, maar een beetje terugkoppeling van de topicstarter, ho maar...
Oja? Paas eensquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jij bent me ook een rare wordt er een keer Lesbo sex (verkapt lesbo-topic) aangeboden, ga je er niet op in...![]()
Wat doe jij hier dan op internet?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Op een forum posten en vervolgens de dingen via mail willen afhandelen. Ze heeft vast iets te verbergen..
ja die kwam ik ook tegen maar ik betwijfel 't iigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Aangenaam Bianca (Elle)![]()
[afbeelding]
Hey, ik ben een man dus ik val buiten spel, voor mij valt er niets te halen natuurlijk..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:41 schreef Lamon het volgende:
tegenovergestelde.. iets met een n ofzo.. en met eukenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hey, ik ben een man dus ik val buiten spel, voor mij valt er niets te halen natuurlijk..
Ik betwijfel het ook, want op dat profiel staat dat ze 38 vrienden heeftquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja die kwam ik ook tegen maar ik betwijfel 't iig
van PF he? ze heet bianca dan
Jup, muziekvoorkeur in profielen komt overheen. Kwam haar ook nog tegen op een site voor afslanken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:44 schreef Isdatzo het volgende:
ja die kwam ik ook tegen maar ik betwijfel 't iig
van PF he? ze heet bianca dan
nu je 't zegtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ook, want op dat profiel staat dat ze 38 vrienden heeft.
dat laatste lijkt me meer van toepassingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jup, muziekvoorkeur in profielen komt overheen. Kwam haar ook nog tegen op een site voor afslanken.![]()
Je weet het niet, je weet het niet. Op het internet heb ik ook een lul van een meter.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ook, want op dat profiel staat dat ze 38 vrienden heeft.
Zou 't een lesbisch hoertje zijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:43 schreef MUUS het volgende:
Op een forum posten en vervolgens de dingen via mail willen afhandelen. Ze heeft vast iets te verbergen..
Waarom kan ze dan niet met die dikkerdjes-club stappenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:47 schreef Isdatzo het volgende:
email matched![]()
![]()
http://www.jojoclub-afslanken.com/bb/view_user.php?id=542
conclusie: elle85 is dik
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je weet het niet, je weet het niet. Op het internet heb ik ook een lul van een meter.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je weet het niet, je weet het niet. Op het internet heb ik ook een lul van een meter.
Dat was 'mquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:47 schreef Isdatzo het volgende:
email matched![]()
![]()
http://www.jojoclub-afslanken.com/bb/view_user.php?id=542
conclusie: elle85 is dik
elle1985@hotmail.comquote:
maar google cache ownt best welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die vaste relatie maakt het geheel nu een beetje gedateerd.
quote:
Das toch duidelijk aan de hand van de OP..quote:Om gezellig te mailen/ msnen, kletsen of iets te ondernemen?
Verkapte doo(-d-)sverwensingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef Skv het volgende:
Beste Elle,
Voor een trein springen lijkt me geen slecht idee.
Onder voorwaarde dat deze trein een snelheid van minimaal 80 km/h heeft.
Hoogachtend,
Skv.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Via Yahoo kwam ik weer op FOK! terecht.![]()
Woonruimte Utrecht per 1 augustus!
Ja.. maar die vond ik 't niet waard te vermelden.. had ze honger en heeft ze ze toch misschien opgevroten?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:53 schreef marcito het volgende:
Ze heeft ook fretten, wie wil haar helpen want haar Fret maakt geen geluid meer:
http://frettenforum.nl/viewtopic.php?t=4339&highlight=elle&sid=bf7c24f6c8f987f3fac97a8677b17745
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:53 schreef marcito het volgende:
Ze heeft ook fretten, wie wil haar helpen want haar Fret maakt geen geluid meer:
http://frettenforum.nl/viewtopic.php?t=4339&highlight=elle&sid=bf7c24f6c8f987f3fac97a8677b17745
Je moet ook niet op zo een fret gaan zitten als je dik bent Elle.quote:Maar mijn fret maakt eigenlijk helemaal geen geluid.
Zo zie je maar, het leven van een willekeurige gebruiker is soms een stuk gecompliceerder dan het op het eerste gezicht lijkt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:53 schreef marcito het volgende:
Broer komt thuis, brabbelde nog wel een hele monoloog, maar was toch grotendeels onverstaanbaar dus heb er maar weinig aandacht aan besteed en uiteindelijk ging hij dan ook naar boven...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:31 schreef kastanova het volgende:
By the way, heb zojuist ook ff een leuk plaatje geschoten, ff uploaden naar de computer.
Heeft ie daar nou een mini variant van een emmer om in te kotsen staan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Broer komt thuis, brabbelde nog wel een hele monoloog, maar was toch grotendeels onverstaanbaar dus heb er maar weinig aandacht aan besteed en uiteindelijk ging hij dan ook naar boven...
Ging ik net naar boven, lag hij niet in zijn bed.
Ergens in de hoek van zijn kamer dan? Nope.
In mijn vroegere slaapkamer dan? Nope.
Oh wacht, de badkamer, het zou immers niet de eerste keer zijn dat hij al schijtend in slaap gevallen is... Nope.
Naja, toch maar eens op m'n slaapkamer op zolder kijken dan.
[afbeelding]
Tja, dat je de trap niet meer opkomt, ok...
Dat je de verkeerde deur pakt, ook nog wel begrijpelijk...
Maar dat je je een complete verdieping én bed vergist, dat is toch vrij knap.
doe wat leuks met hemquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Broer komt thuis, brabbelde nog wel een hele monoloog, maar was toch grotendeels onverstaanbaar dus heb er maar weinig aandacht aan besteed en uiteindelijk ging hij dan ook naar boven...
Oh wacht, de badkamer, het zou immers niet de eerste keer zijn dat hij al schijtend in slaap gevallen is... Nope.
[afbeelding]
ze heeft hyves.. wachtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:56 schreef marcito het volgende:
[..]
![]()
heeft ze geen hyves ofzo, uiteindelijk wil ik (willen we?) veel fotos zien....?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee man, ik had de was opgehangen vanmiddagquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:58 schreef DeeCruise het volgende:
Heeft ie daar nou een mini variant van een emmer om in te kotsen staan?
homo!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee man, ik had de was opgehangen vanmiddag.
Nah nee, heb hem maar ff opgetild en wakker gemaakt...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
doe wat leuks met hem
bind z'n poten vast ofzo![]()
hahaquote:
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:02 schreef DeeCruise het volgende:
Wel een coole foto...Wat me meteen bij de volgende vraag brengt...Wonen er ook normale mensen in dat huis?
Die vraag was niet aan jou gesteld, ik wacht op een uitvoerige analyse van het betreffende heerschap zelf..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wat denk je zelf
maar ff ot, we moeten die elle1985/bianca nog bashen, remember![]()
Nee, tegenwoordig pik ik ze op bij m'n andere baanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:03 schreef marcito het volgende:
[..]
haha![]()
Wat een lekker discreet 'studiootje' heb je Kasta voor al je dames die je 's avonds oppikt na een avondje in de bar werken
ehm.. zat foto's te vinden.. je hoeft alleen maar te klikken op wat links die ik gepost heb hierzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Die vraag was niet aan jou gesteld, ik wacht op een uitvoerige analyse van het betreffende heerschap zelf..
Maar goed, jij was bezig met het speuren naar een foto van onze labiele meid, dus kom maar op, dan kunnen we gaan bashen!
-disclaimer: ik ben te lui om zelf te zoeken-
Skittlesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig pik ik ze op bij m'n andere baan.
[afbeelding]
Dat was ook niet echt een succesverhaal geloof ik?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
eh gedaan ja, al voordat ik mijn post postte, je hoeft alleen maar te klikken, dat is geen zoeken meerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:12 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt een succesverhaal geloof ik?
@ Isdatzo... Lees mijn disclaimer!
Schele slet![]()
Waarom ligt die venus naast je bed????quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
4. haar tussen de billen bij vrouwen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:15 schreef marcito het volgende:
[..]
Waarom ligt die venus naast je bed????
1. Je bent metrosexueel
2. Je hebt weer een verkeerde vrouw gescoord die vanalles in haar handtasje had gestopt.
3. Je houdt van een nieuw soort SM sex wat je binnenkort uitgebreid gaat toelichten in een van je topics.
Dan wordt het idd bashtijd...Ik zou zeggen, trapt u af!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
eh gedaan ja, al voordat ik mijn post postte, je hoeft alleen maar te klikken, dat is geen zoeken meer![]()
Nee man, je kunt beter op skittles kauwen dan op Durexquote:
Bah! Ik heb een connectie met haarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ze heeft hyves.. wacht
http://elle1985.hyves.net/
True! Alhoewel neukertjes er best op mogen kauwen. Liefquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee man, je kunt beter op skittles kauwen dan op Durex.
Zelden zo'n asymetrisch hoofd gezien.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:17 schreef marcito het volgende:
Even weer ontopic:
[afbeelding]
Dus.......![]()
Ik ook, 3 zelfsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:19 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Bah! Ik heb een connectie met haar! Wel over 2 schijven gelukkig...
Ik heb er meer dan 100 en krijg ook bijna nooit krabbelsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook, 3 zelfsOok steeds over 2 schijven.
Vind het best sneu voor haar, 46 vrienden hebben en maar 8 krabbels in een jaar![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:34 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan 100 en krijg ook bijna nooit krabbels. Ben ik nu ook sneu
.
Waarom ging de relatie na 6 jaar uit: Kreeg de vriend een bril of zo?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:17 schreef marcito het volgende:
Even weer ontopic:
[afbeelding]
Dus.......![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom ging de relatie na 6 jaar uit: Kreeg de vriend een bril of zo?
Hee, geen rondslingerend condoom op de foto dit keer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:57 schreef kastanova het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |