dat laatste lijkt me meer van toepassingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jup, muziekvoorkeur in profielen komt overheen. Kwam haar ook nog tegen op een site voor afslanken.![]()
Je weet het niet, je weet het niet. Op het internet heb ik ook een lul van een meter.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ook, want op dat profiel staat dat ze 38 vrienden heeft.
Zou 't een lesbisch hoertje zijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:43 schreef MUUS het volgende:
Op een forum posten en vervolgens de dingen via mail willen afhandelen. Ze heeft vast iets te verbergen..
Waarom kan ze dan niet met die dikkerdjes-club stappenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:47 schreef Isdatzo het volgende:
email matched![]()
![]()
http://www.jojoclub-afslanken.com/bb/view_user.php?id=542
conclusie: elle85 is dik
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je weet het niet, je weet het niet. Op het internet heb ik ook een lul van een meter.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je weet het niet, je weet het niet. Op het internet heb ik ook een lul van een meter.
Dat was 'mquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:47 schreef Isdatzo het volgende:
email matched![]()
![]()
http://www.jojoclub-afslanken.com/bb/view_user.php?id=542
conclusie: elle85 is dik
elle1985@hotmail.comquote:
maar google cache ownt best welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die vaste relatie maakt het geheel nu een beetje gedateerd.
quote:
Das toch duidelijk aan de hand van de OP..quote:Om gezellig te mailen/ msnen, kletsen of iets te ondernemen?
Verkapte doo(-d-)sverwensingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef Skv het volgende:
Beste Elle,
Voor een trein springen lijkt me geen slecht idee.
Onder voorwaarde dat deze trein een snelheid van minimaal 80 km/h heeft.
Hoogachtend,
Skv.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Via Yahoo kwam ik weer op FOK! terecht.![]()
Woonruimte Utrecht per 1 augustus!
Ja.. maar die vond ik 't niet waard te vermelden.. had ze honger en heeft ze ze toch misschien opgevroten?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:53 schreef marcito het volgende:
Ze heeft ook fretten, wie wil haar helpen want haar Fret maakt geen geluid meer:
http://frettenforum.nl/viewtopic.php?t=4339&highlight=elle&sid=bf7c24f6c8f987f3fac97a8677b17745
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:53 schreef marcito het volgende:
Ze heeft ook fretten, wie wil haar helpen want haar Fret maakt geen geluid meer:
http://frettenforum.nl/viewtopic.php?t=4339&highlight=elle&sid=bf7c24f6c8f987f3fac97a8677b17745
Je moet ook niet op zo een fret gaan zitten als je dik bent Elle.quote:Maar mijn fret maakt eigenlijk helemaal geen geluid.
Zo zie je maar, het leven van een willekeurige gebruiker is soms een stuk gecompliceerder dan het op het eerste gezicht lijkt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:53 schreef marcito het volgende:
Broer komt thuis, brabbelde nog wel een hele monoloog, maar was toch grotendeels onverstaanbaar dus heb er maar weinig aandacht aan besteed en uiteindelijk ging hij dan ook naar boven...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:31 schreef kastanova het volgende:
By the way, heb zojuist ook ff een leuk plaatje geschoten, ff uploaden naar de computer.
Heeft ie daar nou een mini variant van een emmer om in te kotsen staan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Broer komt thuis, brabbelde nog wel een hele monoloog, maar was toch grotendeels onverstaanbaar dus heb er maar weinig aandacht aan besteed en uiteindelijk ging hij dan ook naar boven...
Ging ik net naar boven, lag hij niet in zijn bed.
Ergens in de hoek van zijn kamer dan? Nope.
In mijn vroegere slaapkamer dan? Nope.
Oh wacht, de badkamer, het zou immers niet de eerste keer zijn dat hij al schijtend in slaap gevallen is... Nope.
Naja, toch maar eens op m'n slaapkamer op zolder kijken dan.
[afbeelding]
Tja, dat je de trap niet meer opkomt, ok...
Dat je de verkeerde deur pakt, ook nog wel begrijpelijk...
Maar dat je je een complete verdieping én bed vergist, dat is toch vrij knap.
doe wat leuks met hemquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Broer komt thuis, brabbelde nog wel een hele monoloog, maar was toch grotendeels onverstaanbaar dus heb er maar weinig aandacht aan besteed en uiteindelijk ging hij dan ook naar boven...
Ging ik net naar boven, lag hij niet in zijn bed.
Ergens in de hoek van zijn kamer dan? Nope.
In mijn vroegere slaapkamer dan? Nope.
Oh wacht, de badkamer, het zou immers niet de eerste keer zijn dat hij al schijtend in slaap gevallen is... Nope.
Naja, toch maar eens op m'n slaapkamer op zolder kijken dan.
[afbeelding]
Tja, dat je de trap niet meer opkomt, ok...
Dat je de verkeerde deur pakt, ook nog wel begrijpelijk...
Maar dat je je een complete verdieping én bed vergist, dat is toch vrij knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |