abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40074593
Wisten jullie dat George Lucas het 3e rijk als voorbeeld heeft genomen voor het Galactische Rijk?
pi_40074699
Dat was mij onbekend, maar de pakjes deden mij er wel aan denken.
pi_40074736
Ethiopisch-Somalische oorlog dreigt
quote:
n Somalië hebben de nieuwe machthebbers de bevolking opgeroepen tot een heilige oorlog tegen Ethiopië.Volgens de leiders, die sinds een paar maand de macht met geweld hebben overgenomen in Somalië, zou Ethiopië een invasie jegens Somalië hebben voorbereid.
Verzetstrijders.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:30:08 #129
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40074747
verschrikkelijk, star wars is uit het reagan tijdperk, dat moet gewoon eens een keer afgesloten worden
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_40074757
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
Ethiopisch-Somalische oorlog dreigt
[..]

Verzetstrijders.
Ja, waarom niet? Ethiopië valt Somalië binnen.
pi_40074784
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:30 schreef Monidique het volgende:
Ja, waarom niet? Ethiopië valt Somalië binnen.
Daarom. Binnenkort een Live Aid voor deze verzetstrijders.
pi_40074829
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:31 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Daarom. Binnenkort een Live Aid voor deze verzetstrijders.
Ja. Misschien moet je het nog even hebben over theedrinken in de moskee, de boel bij elkaar houden, toegeven aan terroristen en je hoort helemaal bij het clubje.
pi_40074835
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:28 schreef Monidique het volgende:
Dat was mij onbekend, maar de pakjes deden mij er wel aan denken.
Echt een nichtenopmerking.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:33:04 #134
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40074837
oef, ligt niet aan mij dus ik heb er maar meteen twee gekocht, en ik werd geholpen door een alleraardigst (aziatisch) meiske. Het moet wel dejavu zijn voor zo'n griet om geconfronteerd te worde met mannen die kleren kopen: binnen een kwartier klaar
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_40074843
quote:
Bloggen met de andere kant van het front 20 - 07 - 2006

Bron: OneWorld

Over het Israëlisch-Libanese conflict is vanaf de eerste dag geblogd. Op veel blogs wordt de crisissituatie hevig bediscussieerd; ook door Israëli's en Libanezen onderling.

Op veel weblogs ontstaan lange lijsten met reacties, waarin Libanezen en Israëli's een dialoog aangaan. Uiteraard worden er verwijten gemaakt en vallen er soms harde woorden. Maar er is ook gedeelde verbazing en verdriet.

Sommige bloggers laten blijken dat ze hun contacten aan de andere zijde van de grens beschouwen als mensen net als zij. Een Israëlische soldaat die aan de Libanese grens gelegerd is schrijft: ´Ik groet jullie vanaf hier en hoop dat jullie en je families sterk zullen blijven en gezond uit deze verschrikkelijke situatie tevoorschijn zullen komen.´

Voor anderen komt dit besef met het bloggen. Een Israëlische blogger laat weten dat ze opgelucht is dat ze in contact is gekomen met een gematigde Libanees. ´Het is voor ons heel belangrijk om te weten dat er ook normale mensen aan de andere kant wonen. Mensen die in niet vervuld zijn van haat en in vrede willen leven.´

Van Libanese zijde zijn er soortgelijke reacties te lezen. `Ik kan weer wat beter slapen nu ik weet dat er in Israël ook mensen zijn die voor rede vatbaar zijn.´

Maar wat leveren deze inzichten en contacten nou eigenlijk op? De in Israël woonachtige Canadese blogger Lisa Goldman waagt een poging deze vraag te beantwoorden. 'Als het conflict voorbij is zullen mensen zich hun persoonlijke contact met ´de vijand´ herinneren.´ Deze mensen zullen in de toekomst eerder geneigd zijn om samen te werken dan te vechten. ´Het is niet makkelijk om iemand te doden die je kent.´
http://www.oneworld.nl/index.php?page=1&articleId=8722
pi_40074872
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja. Misschien moet je het nog even hebben over theedrinken in de moskee, de boel bij elkaar houden, toegeven aan terroristen en je hoort helemaal bij het clubje.
Heb je die foto gezien van onherkenbaar vermomde vrouwen en baardhomo's in driekwartsbroeken?
pi_40074891
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:34 schreef Apropos het volgende:

[..]

Heb je die foto gezien van onherkenbaar vermomde vrouwen en baardhomo's in driekwartsbroeken?
Nee, maar ik hoop dat jij mij deze toont.
pi_40074897
Oei, daar sprak ik mijzelf grandioos tegen.
pi_40074983
quote:

[..]

Ach, altijd nog beter dan Marijnissen.

Marijnissen: verzet WO2 is met terreur MO te vergelijken
pi_40074997
Daar heb je gelijk in.
pi_40075016
quote:
Nah het is wachten op Bono.
pi_40075037
pi_40075056
Zijne Heiligheid?
pi_40075063
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:16 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Nee hoor. En dat is nog steeds geen fascisme.
Dat is inderdaad nog geen fascisme. Ik ben echter van mening dat het verheerlijken en opzoeken van geweld de belangrijkste (in ieder geval unieke) eigenschap van het fascisme is.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:41:48 #145
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40075083
wc brillen die van voren open zijn
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_40075084
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:40 schreef Apropos het volgende:
Zijne Heiligheid?
WC-brillen die van voren 'open' zijn
pi_40075130
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:41 schreef Autodidact het volgende:
Dat is inderdaad nog geen fascisme. Ik ben echter van mening dat het verheerlijken en opzoeken van geweld de belangrijkste (in ieder geval unieke) eigenschap van het fascisme is.
Hoe zit dat dan met het communisme?
pi_40075156
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:41 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Uniek?
pi_40075170
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hoe zit dat dan met het communisme?
Fascistische elementen.
pi_40075199
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:44 schreef Monidique het volgende:
Fascistische elementen.
Yeah right .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo