verschrikkelijk, kost altijd geld en er is altijd wel een of andere kleding-ophang-homo die je zonodig moet helpen en je een prettige dag (verder) moet wensen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:58 schreef Glasnosteraar het volgende:
ik ga maar eens een nieuwe broek kopen in het centrum.
Kleding kopen![]()
hebben jullie daar ook zo'n hekel aan?
Waarom heb je kleding nodig als je een pc+internet hebt?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:17 schreef Sidekick het volgende:
Gelukkig heb ik vorig jaar al kleding gekocht. De komende 5 jaar zit ik dus goed.
In het weekend komt al het voetvolk los. Dan zie je ineens alle achterstandwijken leeglopen en zich massaal storten op de Wybra en co.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:41 schreef Autodidact het volgende:
Blergh, kleding kopen. Ik vermijd het centrum sowieso in het weekend.
Ik vrees hetzelfdequote:Moubayed vreest daarnaast voor het overslaan van de oorlog naar Syrië. „Olmert is geen generaal. Hij heeft deze oorlog nodig om zich te bewijzen. Het is daarom niet uitgesloten dat hij haar naar Syrië zal uitbreiden.”
quote:‘Hezbollah is onafhankelijker van Syrië dan iedereen denkt’
Damascus voelt zich steeds meer alleen staan in de Arabische wereld
Damascus, 22 juli. Voert Syrië achter de schermen de regie over de gebeurtenissen in Libanon? Zeker niet, zegt Damascus. Hezbollah dopt haar eigen boontjes. Maar „het is niet uitgesloten dat de oorlog naar Syrië overslaat."
ik heb 'm voor je bewaard: http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6oquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:51 schreef Monidique het volgende:
Ja, hoor. We hebben nu een burgeroorlog in Irak, oorlog tussen Israël en Libanon, tussen Ethiopië en Somalië, klimaatverandering, af en toe tientallen slachtoffers eisende bommen in Europese hoofdsteden, een bijna doodverklaard ruimtevaartprogramma, ongekende verdeeldheid overal ter wereld tussen aanhangers van een groep en de tegenstanders daarvan, groeiende immigratieproblemen, olievaten straks voor honderd dollar, etc. Hallo eenentwintigste eeuw, of toch de jaren zeventig en tachtig van de vorige?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |