Daar heb ik echt geen commentaar op.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik dacht dat je er zelf ging zitten
2 maar dit jaar... Goed hè?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Hé modjes... waar blijven jullie sticky topics?
Gezellig dat je er ook weer bentquote:
Je kan nooit te vroeg zijn zeg ik maarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:25 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alvast bezig met het devven van een streams-pagina, of ben ik daar wat vroeg mee?![]()
Heel goed, die van vorig jaar heb ik sowieso nog staan op m'n PC, hoef alleen de adressen maar te weten...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:25 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alvast bezig met het devven van een streams-pagina, of ben ik daar wat vroeg mee?![]()
Ik ook, maar mss gebruiken ze nu andere adressenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heel goed, die van vorig jaar heb ik sowieso nog staan op m'n PC, hoef alleen de adressen maar te weten...
quote:
Gezellig he?quote:
Jij bent nog snel zeg!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoi Day... Er stond hier wat voor je:
Big Brother #8 - Toppertjes?
Eindelijk is het slot van de deurquote:
en nu wachten op de eerste relquote:
Ga ik zo hard?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Bong wil dit jaar de nummer eén poster worden volgens mij
Doka!!!! Wat heb ik je gemist!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |