Neh ik maak me niet druk hoor, baat mij ook geen enkele zorgquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben je even kwijt. Je maakt je alleen druk om de regen die op de dijken zelf gaat vallen?![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er spoelt aardig wat opgedroogd zand etc weg.
Wat denk je van autorijden met al dat rubber en olie op de weg, dat kan ook nog leuk worden
Ik ben het met je eens dat het aardig lomp zou zijn om dijken van ZAND te bouwenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:27 schreef Pheno het volgende:
Er spoelt aardig wat opgedroogd zand etc weg.
You know what I meanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het aardig lomp zou zijn om dijken van ZAND te bouwen
Nou hoor, waar moet ik dan met mijn schepje en emmertje spelenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het aardig lomp zou zijn om dijken van ZAND te bouwen
oh ik krijg ook honger.quote:
Aan het strandquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou hoor, waar moet ik dan met mijn schepje en emmertje spelen
Das viesquote:
Mij te ver rijdenquote:
Ik heb dat iig niet bedachtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkerquote:
Op het strand misschien?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou hoor, waar moet ik dan met mijn schepje en emmertje spelen
wil je een boterham van mij?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:32 schreef Chrrris het volgende:
[..]
oh ik krijg ook honger.
We hebben alleen super veel lekkers in huis, laat ik nou net zin hebben in iets hartigs
Nee okeequote:
daar komen allemaal vieze mensenquote:
Ja brrr van die dikke vleesklompen, die hun kinderen in het zeewater laten pissen. Poeh, wat ergquote:
Dus ga ik daar niet met mijn schepje en emmertje spelenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja brrr van die dikke vleesklompen, die hun kinderen in het zeewater laten pissen. Poeh, wat erg
Nee, doe dat maar aan een klein rivierstrandje, tussen de koeiemestquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ga ik daar niet met mijn schepje en emmertje spelen
wat had je er graag op gehad?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:39 schreef Chrrris het volgende:
[..]
jaaaaaaahGewoon lekker gezond bezig, zčlfs na twaalfen
![]()
Ja okequote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee
Nou ja, tenzij er dus echt regenvalwaarden met een serieus recurrence interval voorspeld worden, laten we zeggen een bui zoals je die eens in de 250 jaar krijgt, laten we zeggen 120 mm in een uur, of 250 in 24 uur, denk ik dat de dijken er in elk geval geen probleem mee zullen hebben. De uiterwaarden zullen hooguit een beetje vol lopen. Maar de bergingscapaciteit is nu echt MAXIMAAL. Dijken zijn overigens hoofdzakelijk van klei, aan de buitenkant vaak verstevigd met basaltblokken
Ik wil dus dijken van zandquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, doe dat maar aan een klein rivierstrandje, tussen de koeiemest
Dat was een dijk met een veenlichaamquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja okeik maak me er verder ook geen zorgen om, maar het losse zand wat erop ligt kan alle kanten opgaan, echte grote problemen verwacht ik zelf ook niet, maar de breuk in de dijk van 2004(?) kwam ook door droogte
vraag me nog steeds af of dat weer zal gebeuren
Jaaa, das ist super.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zalm niet in huis
Sowieso niet veel in huis, morgen weer boodschappen doen
Kaas ok?
tuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:07 schreef D.Rose het volgende:
Zeg Chrrris,
Ik ben richting bed
Kijk maar wat je pakken wil, en ruim aub ff op als je klaar bent
welterusten allen
Aha okequote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was een dijk met een veenlichaam
ontwatering van veen is irreversibel. Je kan zo'n dijk dus niet meer terug op sterkte brengen door water aan het veen toe te voegen. ALs het verdroogd is, gaat die dijk er gewoon aan. Les: Geen dijken bouwen van veen. Is NOG iets dommer dan van zand
De combinatie is niet haalbaar voor je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:32 schreef nVincible het volgende:
Wuhahaha ik ben dus sinds een ruim uurtje geen single meer
Geen Fok! meer voor mij
op zaterdagquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen
Hier zijn ze om 7 uur begonnen met een drilboor. Net toen ik even dacht uit te slapen
kennelijk zit ie onder de plak, en is ie daar blij meequote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De combinatie is niet haalbaar voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |