Vast wel,quote:
waar moet dat heen met deze wereldquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:53 schreef Pheno het volgende:
Het is toch een schande, die fokkers van tegenwoordig
Das theorie hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:56 schreef Pheno het volgende:
Ah, ze leven nog
te kort, ik kom nu wat bijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das theorie hoor
Hoe bevalt je vakantie?
Welke?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:00 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Heb nog n prima concertje van Pearl Jam opstaan
Ikkeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:59 schreef Frutsel het volgende:
wie heeft de fotoboeken en de frontpage gejat ?
Daar heb je toch je werkweken voorquote:
oh jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb je toch je werkweken voor
heb je ook bier? Wijn is niet echt mijn ding...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:00 schreef Darkhelmet76 het volgende:
beetje gezellig nog hier?? Heb nog geen zin om te gaan pitten. Heb nog n prima concertje van Pearl Jam opstaan en mn flesje wijn is nog niet op...![]()
Moet alleen wel om 9u op morgen....![]()
Vielen de feesten nog een beetje mee, of toch erg stil?quote:
Cleveland 20-05-06... effe oefenen voor t concert volgende maand!!quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:06 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Cleveland 20-05-06... effe oefenen voor t concert volgende maand!!![]()
En nee sorry, ik heb geen bier meer in huis...![]()
Rustiger, maar daardoor Belle Perez beter kunnen zienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vielen de feesten nog een beetje mee, of toch erg stil?
Maar n roseetje op zn tijd is ook prima weg te hakken hoor!!quote:
hmmm... ik neem de wodka red bull wel danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Maar n roseetje op zn tijd is ook prima weg te hakken hoor!!![]()
kijk das ook niet vies!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmmm... ik neem de wodka red bull wel dan![]()
Das wel een mooi voordeel danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rustiger, maar daardoor Belle Perez beter kunnen zien
Maar topper was toch Van DIk Hout in de kerk. Op 2 meter van de band af, voorste rij
Super!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Maar n roseetje op zn tijd is ook prima weg te hakken hoor!!![]()
Van Dik Hout was wel uitverkocht, maar toen was het ook maandag, er was nog niets aan de handquote:
ok, dan niet.quote:
En toch stond je goedquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van Dik Hout was wel uitverkocht, maar toen was het ook maandag, er was nog niets aan de hand
Zittenquote:
wat dan?quote:
Ze verwachten fikse onweerbuien, als dit zo is dan ben ik benieuwd hoe de dijken dit allemaal gaat verwerken, daarnaast zal het een chaos worden het water een zooi modder uit de tuinen mee sleurt.quote:
Oh ja, in de kerk hequote:
Ja, eerste keer sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaren dat ik daar komquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze verwachten fikse onweerbuien, als dit zo is dan ben ik benieuwd hoe de dijken dit allemaal gaat verwerken, daarnaast zal het een chaos worden het water een zooi modder uit de tuinen mee sleurt.
De wadi hier staat kurkdroog, het zal vast goed gaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gast, ik weet niet over welke dijken je het hebt, maar iedere Nederlandse rivierdijk kan er op dit moment op ELK punt minstens 6 meter bij hebben
Ik heb het niet over de waterstand, ik heb het over de regen die erop gaat vallen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gast, ik weet niet over welke dijken je het hebt, maar iedere Nederlandse rivierdijk kan er op dit moment op ELK punt minstens 6 meter bij hebben
Ik ben je even kwijt. Je maakt je alleen druk om de regen die op de dijken zelf gaat vallen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de waterstand, ik heb het over de regen die erop gaat vallen.
Er spoelt aardig wat opgedroogd zand etc weg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben je even kwijt. Je maakt je alleen druk om de regen die op de dijken zelf gaat vallen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |