Nee dat heb je verkeerd begrepen. Ik heb geen waarde oordeel uitgesproken over de wijze waarop de meeste ouders hun kinderen voeden.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:07 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Toen ik dit las schrok ik toch wel hoor....
Dus heidenen voeden hun kinderen niet goed op ?
Omdat ze hun kinderen geen geloof opdringen ?
Vind dit er kort door de bocht ,en dan maar zeggen dat je je geloof niet opdrinkt
Klopt, niet letterlijk ,maar je laat wel meerdere keren horen dat niet geloven slecht is ...
Ik ga er maar van uit dat je dit als grap bedoeldquote:Op maandag 24 juli 2006 19:21 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Nee dat heb je verkeerd begrepen. Ik heb geen waarde oordeel uitgesproken over de wijze waarop de meeste ouders hun kinderen voeden.
Over dit soort onderwerpen ben ik niet grappig.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:32 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat je dit als grap bedoeld
Of geloof je (van ) niet ?
Ik kan geen andere reden bedenken waarom je 'zogenaamd 'het verschil tussenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:43 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Over dit soort onderwerpen ben ik niet grappig.
Ik heb betoogd dat ouders hun kinderen over het algemeen opvoeden volgens hun eigen normen. Voor de ene is dat de kerk en voor de ander een demonstratie aan een of ander doel (meestal de waan van de dag).quote:Op maandag 24 juli 2006 20:01 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ik kan geen andere reden bedenken waarom je 'zogenaamd 'het verschil tussen
'Dus heidenen voeden hun kinderen niet goed op ?'
Met het (letterlijk) voeden van kinderen niet ziet
Je lijkt me toch niet dom..of vergis ik me nu weer?
Maar om dus weer on topic te gaan ,JIJ voelt je ( als Jood) dus wel verbonden met Israel ?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:05 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ik heb betoogd dat ouders hun kinderen over het algemeen opvoeden volgens hun eigen normen. Voor de ene is dat de kerk en voor de ander een demonstratie aan een of ander doel (meestal de waan van de dag).
En normloze ouders voeden hun kinderen niet geestelijk/spiritueel maar met goederen en vreten.
Dat was mijn visie.
Of ik intelligent ben of niet is niet zo relevant.
Ik woeker slechts met de talenten die ik van huis uit meegekregen heb.
Sorry ,vat het niet op als een belediging ...dacht dat je een Jood was door de antwoorden die je gafquote:Op maandag 24 juli 2006 20:14 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik ben geen jood, maar een gewone hollander.
Ik sta pal achter Israel en weet vanuit de Bijbel dat het joodse volk nog ergere dingen voor zijn kiezen zal krijgen.
Dat is absoluut geen belediging, ik hanteer de israelische vlag tijdelijk als teken van solidariteit.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:17 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Sorry ,vat het niet op als een belediging ...dacht dat je een Jood was door de antwoorden die je gaf![]()
Ik heb geen moeite met mensen die voor hun mening uitkomenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:32 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen belediging, ik hanteer de israelische vlag tijdelijk als teken van solidariteit.
Volgens mij kan je alleen maar iemand respecteren als een reactie niet kwetsend over komt.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:35 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met mensen die voor hun mening uitkomen
Ik hoop dan wel dat ze de mijne ook respecteren (wil niet zeggen dat ze het met mij eens moeten zijn)
quote:
Welke vrouwen versta jij hieronder ?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:23 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen maar iemand respecteren als een reactie niet kwetsend over komt.
Zelf kwetst ik soms heel doelbewust, maar dan wel tegen mensen die ik al niet meer serieus neem of heb afgeschreven.
Maar in het dagelijks leven ben ik vrolijk en vriendelijk, en heb het eigenlijk nooit over geloofszaken.
Kortom ik ben hier op Fok eigenlijk een ander mens, maar dat betekent niet dat alles wat ik te zeggen heb niet serieus is. Ik sta er voor 100 % achter.
Maar ik zie wel de decadentie om me heen, hoe mede studenten in de samenleving staan met list en bedrog, terwijl de meiden zich zeker tegenover mij als gore sletten gedragen.
Vreemd dat iedereen die ook maar even bedenkingen heeft bij wat Israel doet bij jou (en gelijkdenkende ) blijkbaar gelijk pro-terrorist isquote:Terug naar Israel.
Vreemd dat er zoveel anti israel geluiden zijn, terwijl het land notabene de goedkeuring heeft van Jordanie, Egypte en Saudi Arabie.
Vreemd dat de met name linkse kerk liever achter terroristen aanloopt, dan begrip tonen voor een westerse maatschappij die dezelfde normen er op na houdt als wij.
Vreemd dat hysterische moslims op meer begrip kunnen rekenen dan een natie die elke keer moet veachten voor zijn betaansrecht.
We hebben het hier over een roversbende die zich de partij van god noemt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:43 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Vreemd dat iedereen die ook maar even bedenkingen heeft bij wat Israel doet bij jou (en gelijkdenkende ) blijkbaar gelijk pro-terrorist is
Is het leven volgens jou dan zo zwart-wit ?
Dus het is wel zwart\wit wat jij zegt ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:13 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
We hebben het hier over een roversbende die zich de partij van god noemt.
In werkelijkheid is het simpel de partij van satan.
Hun enige doel is het vernietigen van de staat Israel en dat is precies het tegenovergestelde wat God wil. Het is dus niet zo moeilijk om de conclusie te trekken dat het een duivelse organisatie is die gebaseerd is op dood en verderf.
Ieder die daarmee sympatiseert is niet goed bij zijn hoofd.
Met voldoening stel ik vast dat het kwaad door Israel wordt uitgeroeid en vernietigd.
Heel kort door de bocht is mijn antwoord bevestigend.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:58 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dus het is wel zwart\wit wat jij zegt ?
Je bent voor Israel (zonder bedenkingen ) of je bent voor de Duivel ?
tenminste, het kwaad waar jij toevallig in gelooft dat dat bestaat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:13 schreef lionsguy18 het volgende:
Met voldoening stel ik vast dat het kwaad door Israel wordt uitgeroeid en vernietigd.
Kan een weldenkend mens nog ontkennen dat het geloof een gevaar voor de mensheid vormt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:25 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Heel kort door de bocht is mijn antwoord bevestigend.
Jawel hoor, maar bij gebrek aan reaktiesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:47 schreef LadyXochi het volgende:
Kan er hier een slotje op? Schijnbaar kunnen mensen niet lezen en blijven ze discussiėren over andere dingen...
Dat is fundamentalistisch..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:25 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Heel kort door de bocht is mijn antwoord bevestigend.
Aaaah, witch!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:47 schreef LadyXochi het volgende:
Kan er hier een slotje op? Schijnbaar kunnen mensen niet lezen en blijven ze discussiėren over andere dingen...
God bestaat niet eensquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:13 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Hun enige doel is het vernietigen van de staat Israel en dat is precies het tegenovergestelde wat God wil. Het is dus niet zo moeilijk om de conclusie te trekken dat het een duivelse organisatie is die gebaseerd is op dood en verderf.
Hmzzzz..... Paradigma's are the mother of all fuck-ups, together with assumptions...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:13 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
koekkoek dus.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:14 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik ben geen jood, maar een gewone hollander.
Ik sta pal achter Israel en weet vanuit de Bijbel dat het joodse volk nog ergere dingen voor zijn kiezen zal krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |