abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40058815
mijn vriend heeft sinds gister 6 hechtingen in zijn bovenrug, door een kleine operatie. ik wilde hem helpen, en legde 1 hand op zijn rug( naast de hechtingen), en 1 hand op zijn onder rug (waarom de onderrug weet ik ook niet, maar dat was het meest logische voor mijn gevoel). meteen daarna voelde ik me beetje moe, en lam, en dat leidde ertoe, dat het me een aantal keer zwart voor de ogen werd
zonder enige duidelijke reden toen ik me handen weer van hem af haalde, voelde ik me bijna meteen weer goed, en keek hij ook weer een stuk beter uit zijn ogen...
weet iemand wat er gebeurde of zo?
pi_40058935
foute titel, knippen en plakken werkte niet fatsoenlijk
maarja nu te laat
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:51:20 #3
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_40060378
Damn dan heb je zeker een gave, ook al geloven veel zielige mensen het helaas niet.
Ik heb behoorlijk last van me hand en voet, kom even langs wil je
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_40060928
Het word bij mij iedere week wel (even) zwart voor m`n ogen.
pi_40060982
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:39 schreef frenky90 het volgende:
mijn vriend heeft sinds gister 6 hechtingen in zijn bovenrug, door een kleine operatie. ik wilde hem helpen, en legde 1 hand op zijn rug( naast de hechtingen), en 1 hand op zijn onder rug (waarom de onderrug weet ik ook niet, maar dat was het meest logische voor mijn gevoel). meteen daarna voelde ik me beetje moe, en lam, en dat leidde ertoe, dat het me een aantal keer zwart voor de ogen werd
zonder enige duidelijke reden toen ik me handen weer van hem af haalde, voelde ik me bijna meteen weer goed, en keek hij ook weer een stuk beter uit zijn ogen...
Ik heb een berichtje naar je hotmail gestuurd
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_40061325
frenky negeer gewoon de non-serieuse reacties aub..
pi_40061417
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:39 schreef frenky90 het volgende:
Wat een vraag..
Ik denk dat je wilt horen dat je mensen kunt genezen, dus bij deze.

Jomanda, go choke in your holy water, we got a guy who's got holy hands!
Dus...
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:31:32 #8
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_40061437
-weg-

[ Bericht 93% gewijzigd door NorthernStar op 21-07-2006 23:41:30 ]
Zyggie.
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 23:42:02 #9
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40061706
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:44 schreef frenky90 het volgende:
foute titel, knippen en plakken werkte niet fatsoenlijk
maarja nu te laat
Zeg maar wat de bedoeling was.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:42:52 #10
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_40061729
Waarom wordt dat wegehaald, dat heb ik van een boek!
Zyggie.
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 23:47:13 #11
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40061862
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:42 schreef Zyggie het volgende:
Waarom wordt dat wegehaald, dat heb ik van een boek!
Het is niet echt weg, alleen maar verplaatst naar je notes.

Voor de rest > TRU Feedback
pi_40067540
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:30 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Wat een vraag..
Ik denk dat je wilt horen dat je mensen kunt genezen, dus bij deze.

Jomanda, go choke in your holy water, we got a guy who's got holy hands!
wilk niet horen dat dat volgens jou genezen was, ik wil alleen weten wat het was
  zaterdag 22 juli 2006 @ 09:53:12 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40068348
Het lichaam straalt energie uit, energie-velden zitten om het lichaam heen. Wie weet ben jij vatbaar voor die energie-velden en kun je energie-velden doorbreken, afbreken of versterken

Over hand-oplegging, ik doe dat alleen bij mezelf dus. Als ik hoofdpijn heb en ik leg mijn hand op de plek waar het pijn doet, dan trekt de pijn weg. Ook als ik last van mijn maag heb, werkt dat goed.

Af en toe leg ik de hand op het hoofd van mijn hond, en dan doet mijn hond de ogen dicht alsof hij helemaal rustig wordt

[ Bericht 24% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-07-2006 11:47:41 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 20:11:59 #14
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_40084772
Wauw, jij kan het dus bij jezelf, ik kan dat niet, althans het is met nog niet gelukt. Bij een ander pijn weghalen lukt me wel, ik voel het dan zelf ook door mn hand kriebelen. Heel apart wel.

Het gaat inderdaad om energieën. Pijn is het vastzitten van energie, die kan je dus 'lostrekken' door je hand erop te leggen en de energie door je lichaam te geleiden naar de aarde.
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
  zondag 23 juli 2006 @ 10:58:16 #15
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40097919
Jemig; het meest 'vage' wat ik wat dat betreft heb meegemaakt is een oudoom van me die wratten kon genezen als ie zn vinger dr ff oplegde; maar dit is (als t waar is; en ik ben best bereid dat te geloven)- toch wel van een andere orde.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40099912
mooi..goed voor jou..

ik heb een gelijke ervaring, vriendinetje gemaseerd ( pijn aan haar nek/schouders ) ging te diep, en ze werd duizelig en misselijk..wellicht dat de nek klacht een veel diepere oorzaak heeft ( psygies )
ik voelde me echt schuldig, omdat ik in mijn onwetendheid aan klorisen was, je weet wel beetje mediteren enenergieballetjes maken tussen je handen

ik ga nu eerst eens reiki inwijding doen..

voordat ik mensen ga zappen
it never hurts to help
  maandag 24 juli 2006 @ 18:15:21 #17
133321 Burner82
Speedo fan
pi_40139620
wat ik me afvraag is, trekt frenky die negatieve energie eruit, en kan die niet kwijt, of trekt die vriend, de positieve energie uit frenky, als een soort psychic vampire?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  maandag 24 juli 2006 @ 18:41:14 #18
151691 Dcx
dcx_02@hotmail.com
pi_40140230
wat reageren mensen weer positief Niet dus.
Misschien was gewoon een gevoel, meerniet
Fok.. :')
pi_40227695
positiviteit is ook lastig hoor moeten mensen veel op oefenen....
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_40235099
Heeej!! The Green Mile anyone?

Cool.. ik denk frenky, dat je eens wat zou moeten neuzen in de oosterse hoek (reiki, yoga ofzo).. misschien dat dit een logische verklaring kan geven voor dit fenomeen. Verder neig ik zelf naar de 'theorie' van Dromenvanger, van het energielichaam.. Alles is energie, dus waarom zouden wij dat niet kunnen sturen?

Leuk om te lezen en ik zou het absoluut als gift beschouwen.. mits je er verstandig mee omgaat.. zoals alle talenten en gaven van ons verwachten

tevens tvp
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_40235315
Het is polariteit... maar daar had ik hem al een mailtje over gestuurd
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_40236187
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:11 schreef badlittlegirl het volgende:
Het is polariteit... maar daar had ik hem al een mailtje over gestuurd
It seems you're the expert, so this is fine with me
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:09:35 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40237157
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:04 schreef Boswachtertje het volgende:
Heeej!! The Green Mile anyone?

Verder neig ik zelf naar de 'theorie' van Dromenvanger, van het energielichaam.. Alles is energie, dus waarom zouden wij dat niet kunnen sturen?
Inderdaad is alles energie, en pijn is denk ik ook zeker energie. Pijn kent een kracht die pijn doet uitstralen.

Pijn wordt ook vaker met warmte behandeld. En als je een hand oplegt, dan ontstaat er vanzelf meer warmte, volgens mij zitten in de handen de meeste warmte. In ieder geval kunnen de handen sneller warmte uitstralen om pijn te verzachten.

Ik vind het dus handig dat ik met een simpele handoplegging bij mezelf hoofdpijn kan weghalen, scheelt nogmaals veel paracetamollen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_40237421
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:37 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

It seems you're the expert, so this is fine with me
Ben er toevallig een boek over aan het lezen..
Jouw handen genezen... van richard gordon.
pi_40238643
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:18 schreef badlittlegirl het volgende:
Ben er toevallig een boek over aan het lezen..
Jouw handen genezen... van richard gordon.
Haha.. toeval? Of toch stiekem synchroniciteit?
pi_40246641
Dit lijkt veel op wat mijn tante nu aan het leren is ... Reiki heet dat.Ze betaalt er honderden euries voor om het te leren.

Bron: Wikipedia

Reiki wordt door aanhangers beschreven als een aanvullende alternatieve geneeswijze, herontdekt door de Japanner Mikao Usui (usui mikao 臼井甕男). De bekendheid en populariteit van Reiki is met name de laatste 15 jaar sterk gegroeid in de Westerse wereld.

Reiki is een methode waarbij een ingewijde Reiki-persoon als intermediair optreedt en kosmische levensenergie doorgeeft aan de ontvanger. Volgens de Reiki-theorie vindt deze energie zelf haar weg door het lichaam en brengt het de energiebanen en/of chakra’s in balans. Het doorgeven van deze energie kan door zowel handoplegging, als door gedachtekracht. Niettemin, door het gebrek aan objectief bewijs van de theorie en wetenschappelijk weerlegbare resultaten wordt het door de reguliere geneeskunde beschouwd als kwakzalverij. Door sommige christenen wordt Reiki als onchristelijk beschouwd.

De naam Reiki bestaat uit twee Japanse woorden, te weten '霊 rei' (betekent 'universeel') en 気 ki (betekent 'levensenergie' in deze context). Een andere vertaling van 霊気 reiki is "universele levensenergie". Bij het gebruik van Reiki worden lichaam, geest en ziel als geheel gezien wanneer het aankomt op ziekte en genezing. Daarnaast is het bestaan van energiebanen, chakra’s en aura’s rondom en/of op de lichaam een vanzelfsprekendheid voor Reikibeoefenaars.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:57:04 #27
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_40246713
Als je dat echt kan TS, dan mag je mij ook wel een handje helpen.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_40246898
Je hebt wel geluk dat je het niet hoeft te leren mijn tante betaalt honderden euro's ervoor om het te leren....
pi_40259447
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 07:50 schreef frenky90 het volgende:
wilk niet horen dat dat volgens jou genezen was, ik wil alleen weten wat het was
Energie, veel energie. Blijkbaar heb je het vermogen om mensen energie te geven danwel om kwalen weg te nemen (denk er wel aan dat je ook ongemak van anderen kan "overnemen" waardoor je jezelf ellendig kunt gaan voelen).

Ik had laatst "voor het eerst" dat ik weerstand/druk voelde, zo'n 3 centimeter boven het lichaam van m'n vriendin, bij haar onderbuik (hetzelfde idee als 2 gelijkpolige magneten die mekaar afstoten). Daarnaast heb ik ook haar chronische nekklachten weggenomen maar dus ook overgenomen..
Dat wordt nog wel wat met mij over een aantal jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')