Ik heb een berichtje naar je hotmail gestuurdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:39 schreef frenky90 het volgende:
mijn vriend heeft sinds gister 6 hechtingen in zijn bovenrug, door een kleine operatie. ik wilde hem helpen, en legde 1 hand op zijn rug( naast de hechtingen), en 1 hand op zijn onder rug (waarom de onderrug weet ik ook niet, maar dat was het meest logische voor mijn gevoel). meteen daarna voelde ik me beetje moe, en lam, en dat leidde ertoe, dat het me een aantal keer zwart voor de ogen werd
zonder enige duidelijke reden toen ik me handen weer van hem af haalde, voelde ik me bijna meteen weer goed, en keek hij ook weer een stuk beter uit zijn ogen...
weet iemand wat er gebeurde of zo?
Wat een vraag..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:39 schreef frenky90 het volgende:
mijn vriend heeft sinds gister 6 hechtingen in zijn bovenrug, door een kleine operatie. ik wilde hem helpen, en legde 1 hand op zijn rug( naast de hechtingen), en 1 hand op zijn onder rug (waarom de onderrug weet ik ook niet, maar dat was het meest logische voor mijn gevoel). meteen daarna voelde ik me beetje moe, en lam, en dat leidde ertoe, dat het me een aantal keer zwart voor de ogen werd
zonder enige duidelijke reden toen ik me handen weer van hem af haalde, voelde ik me bijna meteen weer goed, en keek hij ook weer een stuk beter uit zijn ogen...
weet iemand wat er gebeurde of zo?
Zeg maar wat de bedoeling was.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:44 schreef frenky90 het volgende:
foute titel, knippen en plakken werkte niet fatsoenlijk
maarja nu te laat
Het is niet echt weg, alleen maar verplaatst naar je notes.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:42 schreef Zyggie het volgende:
Waarom wordt dat wegehaald, dat heb ik van een boek!
wilk niet horen dat dat volgens jou genezen was, ik wil alleen weten wat het wasquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:30 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Wat een vraag..
Ik denk dat je wilt horen dat je mensen kunt genezen, dus bij deze.
Jomanda, go choke in your holy water, we got a guy who's got holy hands!
It seems you're the expert, so this is fine with mequote:Op donderdag 27 juli 2006 13:11 schreef badlittlegirl het volgende:
Het is polariteit... maar daar had ik hem al een mailtje over gestuurd
Inderdaad is alles energie, en pijn is denk ik ook zeker energie. Pijn kent een kracht die pijn doet uitstralen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:04 schreef Boswachtertje het volgende:
Heeej!! The Green Mile anyone?
Verder neig ik zelf naar de 'theorie' van Dromenvanger, van het energielichaam.. Alles is energie, dus waarom zouden wij dat niet kunnen sturen?
Ben er toevallig een boek over aan het lezen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:37 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
It seems you're the expert, so this is fine with me![]()
Haha.. toeval? Of toch stiekem synchroniciteit?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:18 schreef badlittlegirl het volgende:
Ben er toevallig een boek over aan het lezen..
Jouw handen genezen... van richard gordon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |