Is 't wat? Heb je er OFB voor nodig? Zitten er functionele nieuwe apparaatjes bij?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:30 schreef Maraca het volgende:
Momenteel is "het rijke leven" al klaar met de installatie![]()
OFB?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is 't wat? Heb je er OFB voor nodig? Zitten er functionele nieuwe apparaatjes bij?
quote:
Klinkt inderdaad erg leukquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daarmee kon je sim een celeb worden. Kreeg je stalkers en als je naar de stad ging moest je handtekeningen uitdelen enzoOok liepen er andere celebs rond zoals Marilyn Monroe
Was idd een toffe uitbreiding..
![]()
Ik weet niet eens meer hoe het eruit zagquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:29 schreef Orcaman1984 het volgende:
Hahah, ik heb sims 1 een keer opnieuw geinstalleerd! Wat valt dat tegen als je terug gaat! Kan me niet voorstellen dat ik daarmee ooit gespeeld heb
Open For Business, uitbreidingspakket, in het NL's Sims gaan het maken.quote:
Rijke leven is een uitbreiding van de eerste simsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is 't wat? Heb je er OFB voor nodig? Zitten er functionele nieuwe apparaatjes bij?
Ik maak wel screenshotsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe het eruit zagP
werkt het ook als je ze download en niet sims nachtleven hebtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:03 schreef SEMTEX het volgende:
De meeste komen van modthesims2.com:
Yup. Wel kijken naar de pictogrammenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:08 schreef Ricy het volgende:
[..]
werkt het ook als je ze download en niet sims nachtleven hebt![]()
???
Auto's niet hoor. Daar heb je nachtleven voor nodig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:08 schreef Ricy het volgende:
[..]
werkt het ook als je ze download en niet sims nachtleven hebt![]()
???
Ohquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:47 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Rijke leven is een uitbreiding van de eerste simsNiet de tweede!
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:19 schreef Maraca het volgende:
zolang het maar groen of wit is nietwaar?![]()
Nou.. The Sims 1 is klaar met installeren..
- The Sims 1
- Het rijke leven
- Beestenboel
- Superstar
Spannend![]()
Dit doet hij bij mij niet. Moet je daar 1 of andere uitbreiding voor hebben? Heb alleen studentenleven.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Peuter geloof ik.. dan moet iemand het kind vasthouden en dan in de spiegel kijken
Jij pakt de babys gewoon heeel erg verkeerd beetquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:49 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een paar bugs in het spel. Zo doet mijn 'motherlode' het niet meer (lange leve de inSimenator. hoezee) en wil mijn baby soms zweven als ze wordt gedragen.
[afbeelding]
Dit is overigens al de 5e baby van mn Sim. Ik heb dr gebombardeerd tot m'n Foksim. Ze wordt constant spontaan zwanger van de buurmannen..
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:08 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heb het de laatste tijd erg druk gehad, vooral met overwerken. Beloof dat hij in het wee-kend af isdeal?
Of gewoon spelen zoals het hoort?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:50 schreef SEMTEX het volgende:
Als je 'motherlode' het niet meer doen (smooi kut) misschien 'kaching' ($1000 extra) wel?
Daar is geen hol aanquote:
Ik ben ook niet zo voor cheaten maar ik wil wel dat mijn sims er mooi bijzitten en veel kleren kunnen kopen enzo. Dus de geldcheats gebruik ik veelvuldigquote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 09:36 schreef Esto het volgende:
Whehee... Mijn Sim had een keer als wens '10 kinderen krijgen'. En die wens heb ik nog uit laten komen ook
Jeetje, wat een hel!
ik heb bij sims 1 wel eens huisje gemaakt zonder codes het is best vervelend, maar ze was wel heel hoog in haar baan later is ze verhuist en kon ik een groot lux huis maken zoals als altijd.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:40 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo voor cheaten maar ik wil wel dat mijn sims er mooi bijzitten en veel kleren kunnen kopen enzo. Dus de geldcheats gebruik ik veelvuldig![]()
Vroeger deed ik het ook zo, ik kwam er pas vrij laat achter dat je kon valsspelen. Maar na 100 keer zo'n beetje alle spelopties te hebben uitgediept, is huisjes inrichten en ze een beetje rond laten dolen in de stad nu meer favoriet.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:42 schreef Ricy het volgende:
[..]
ik heb bij sims 1 wel eens huisje gemaakt zonder codes het is best vervelend, maar ze was wel heel hoog in haar baan later is ze verhuist en kon ik een groot lux huis maken zoals als altijd.![]()
Ik cheat gelukkig niet, vind er geen zak aanquote:Op zondag 30 juli 2006 15:26 schreef PeRi het volgende:
Ik cheat altijd een beetje met geld zodat ik ze een fatsoenlijk leven kan geven.
Whehehehequote:Op zondag 30 juli 2006 17:27 schreef Maraca het volgende:
Bij The Sims 2 woont mijn mannelijke sim samen met zijn ex-vrouw en huidige vrouw8 kinderen het huis uit geschopt (toen oudste volwassen werd heeft hij de rest van de kinderen meegenomen) en nu lopen er weer 5 kinderen rond in het andere huis (3 van ex-vrouw (andere man) en 2 van huidige vrouw)
Best verwarrend soms.. weet vaak ook niet wie wiens kind is![]()
Nee nog nooit meegemaakt. Mag ik vragen om een screenshot?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef parselmouth het volgende:
Hm.. Ik heb een raar bugje. Net een familie op een kavel geplaatst en een mooi huis gebouwd, maar toen ik wilde gaan spelen gebeurde er helemaal niks. De klok blijft op 8.00 staan en m'n bewoners komen niet van hun plek. En de snelheid staat ook niet op pauze... Iemand dit wel eens gehad?
Hmm, heel raar, kan ook niets bedenken wat het kan zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:26 schreef parselmouth het volgende:
Screenie!
Niks bijzonders te zien dus eigenlijk, geen idee watskeburt. Er verandert ook niks als ik terug ga naar de buurt en het huis opnieuw open...
Kan je die sims niet weer uit het huis halen en ze dan opnieuw erin zetten of ff met een ander huis proberen?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef parselmouth het volgende:
Hm.. Ik heb een raar bugje. Net een familie op een kavel geplaatst en een mooi huis gebouwd, maar toen ik wilde gaan spelen gebeurde er helemaal niks. De klok blijft op 8.00 staan en m'n bewoners komen niet van hun plek. En de snelheid staat ook niet op pauze... Iemand dit wel eens gehad?
pff.. 2e hands misschien? Wat je natuurlijk ook kan doen is de uitbreidingen huren van de bibliotheek oid.. dan koop je alleen de laatste origineel en die installeer je dan als laatste .. hij zal namelijk alleen om die vragenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:14 schreef Revenge2005 het volgende:
iemand enig idee waar je de sims2 en uitbreidingen een beetje goedkoop weg kan halen
wil het graag spelen maar vind de expansions nogal duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |