Hmm.. klopt, ze zijn inderdaad getrouwd.. weet nog wel dat je als "single mom" door het leven kon gaan door wel te verloven, maar niet te trouwen. Dus die persoon ging weer naar huis zodra je zwanger raaktequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik probeerde ook andermans vrouw door een ander te laten bevruchten (heb NL en UNI) maar om de een of andere reden kunnen alleen nog getrouwde dames met hun eigen man een kind krijgen en anders niet. Of is daar ook weer een cheat voor? In het basisspel kon dat nog wel.
Ja dan moet je de grafsteen of als er een urn staat moet je 1 van de 2 verwijderen!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:42 schreef Lotjeb het volgende:
Is er trouwens iets te doen aan overledenen die 's nachts door het huis spoken?
Ja klopt je ziet dan in de auto echt helemaal niets meer!! De ramen zijn helemaal wit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:54 schreef Typmuts het volgende:
Ojaa-en in de auto is ook een mogelijkheid of in het pashokje.
Ook zoiets; als je ojaa-t in het pashokje komt het personeel je aanmoedigen! Heeel apart...
En in de auto blinderen de ramen ineens! Hahaha.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:42 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb de afgelopen week een zeer dramatische simsavond gehad...
Had een heel leuk gezinnetje, vader, moeder en dochter Phini. Toen Phini net geboren was werd moeder alweer zwanger! Daar had ze even over na moeten denken want het werd moeder allemaal teveel. Ze kon het gewoon niet aanEn terwijl er een groot feest was om de eerste verjaardag van Phini te vieren overleed moeder opeens
Groot drama natuurlijk... vader en dochter flink depri waardoor vader de zorg voor het kind helemaal niet meer aan kon
Mijn familie had nogal veel wenspunten dus ik besloot zo'n machine te kopen waarmee je je humeur kan opkrikken... Was ik alleen even vergeten dat je zo'n dingen alleen moet gebruiken als het wensniveau hoog is... gevolg was dat vader op sterven na dood uit die machine kwam
Het enige was mijn sims nog zou kunnen redden was een nanny... zij het niet zo dat ze een verschrikkelijk slechte nanny kregen toegewezen
Ze haalde Phini constant uit bed (kind sliep dus niet meer) en ze raakte nogal snel overwerkt maar wilde ook niet vertrekken
![]()
Wat een drama... ik wilde niet toekijken hoe vader en dochter zouden overlijden dus heb ik het spel maar snel afgesloten. Niet opgeslagen dus misschien ga ik binnenkort weer verder op de dag voor Phini's verjaardag, misschien kan ik moeders dan met behulp van flink wat cheats op de been houden![]()
Urn of grafsteen weggooien.quote:Is er trouwens iets te doen aan overledenen die 's nachts door het huis spoken?
Zitten bij Nachtleven.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:08 schreef fresta het volgende:
wanneer krijg je auto's dan? of moet je die downloaden?
Cool zeg. Dus niet alleen dat je wordt opgehaald door je collega?quote:
Je kan zelf met de auto naar het werk of naar een stadsbuurt ofzo. Vergeet alleen niet een alarm te installeren want hij wordt zo gejat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:29 schreef X-fi het volgende:
[..]
Cool zeg. Dus niet alleen dat je wordt opgehaald door je collega?
Screenshot anyone?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:31 schreef Double-U het volgende:
[..]
Je kan zelf met de auto naar het werk of naar een stadsbuurt ofzo. Vergeet alleen niet een alarm te installeren want hij wordt zo gejat.
Er zijn een stuk of 5 soorten, van oud wrak tot sportwagen. Heel gaaf!![]()
Waar download je die? Zijn die gratis? Ze zijn wel héél gaaf!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef SEMTEX het volgende:
Je kunt zelfs choppers, quads, bezemstelen, fietsen en scotoers voor je Simmies downloaden.
is het in Sims 2 wel erg dat ze spoken hebben/krijgen? want in de eerste sims vinden ze het geen probleem.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:42 schreef Lotjeb het volgende:
Is er trouwens iets te doen aan overledenen die 's nachts door het huis spoken?
Tweede deel welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:52 schreef fresta het volgende:
[..]
is het in Sims 2 wel erg dat ze spoken hebben/krijgen? want in de eerste sims vinden ze het geen probleem.
Niet. Bij aspiration 'kennis', willen ze geesten ontmoeten en ontvang je je er je punten voor. Al schrikken ze wel.quote:
Ze schikken wel? Maar bang dus niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet. Bij aspiration 'kennis', willen ze geesten ontmoeten en ontvang je je er je punten voor. Al schrikken ze wel.
whahahahhahaa ja sommige dingen van de sims zijn best wel sick!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:58 schreef Maraca het volgende:
Soms willen ze geesten zien van mensen die nog leven![]()
als je kind tiener is kun je beurzen aanvragen zodat je op de universiteit geld krijgt...die beursen krijg je als je bijvoorbeeld 8 punten hebt voor een vaardigheid....als je al je beursen aangevraagd hebt kies je verhuizen naar de universiteit...en dan komt de taxi je ophalenquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:06 schreef HenkieVdV het volgende:
Hey mensen.
Ik heb nu een gezin in een gewone buurt. Kan mijn kind dan wel naar de universiteit?Of moet je dan al op de campus wonen oid?
Bij voorbaat dank.
Als het een tiener is en nog in huis woont kan de tiener naar de universiteit bellen om een beurs aan te vragen en erna weer bellen naar universiteit en dan verhuizen naar universiteit oid kiezen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:06 schreef HenkieVdV het volgende:
Hey mensen.
Ik heb nu een gezin in een gewone buurt. Kan mijn kind dan wel naar de universiteit?Of moet je dan al op de campus wonen oid?
Bij voorbaat dank.
Wees blij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:33 schreef X-fi het volgende:
Ik ben nog nooit een geest in een spel tegengekomen
Hoe raarquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wees blij.
Ik heb 6 mensen vermoord in m'n huis d.m.v brand e.d en ze zijn allemaal kwaad.
freakquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb ooit 6 lui in een huisjje omgebracht. Alle stenen en urnen bewaard, maar spoken ho maar.
Ja inderdaad dan willen ze dat die sim dood gaat, omdat ze bijv. ruzie hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:58 schreef Maraca het volgende:
Soms willen ze geesten zien van mensen die nog leven![]()
Ik had laatst bij de zusjes Plezant dat de een de andere wilde 'drinken'quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:02 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
whahahahhahaa ja sommige dingen van de sims zijn best wel sick!!![]()
Wat is dat voor ding waar ze staat te zingen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:46 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
In het ''viaduct'-uitgaanscentrum.
Mijn pc liep ook telkens vast, terwijl ie dat eerst nooit deed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:46 schreef SEMTEX het volgende:
heb vandaag trouwens ondanks de hitte nog ff gespeeld. Misschien molesteer ik daar m'n HD's mee (die liepn weer tegen de 50 graden), maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |