Ik ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:29 schreef Typmuts het volgende:
GAAAAAAAF!! Ik vond "beestenboel" bij Sims 1 ook al zo leuk!!
Dat wil ik nog wel eens weten: hoe adopteert men een Simkind?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:12 schreef Double-U het volgende:
Ik heb een kind geadopteerd. Dit kind is hetzelfde kind dat bij een ander gezin van me de schoolbus had gemist en werd opgehaald door de maatschappelijk werkster.
Maar nu het probleem: Hij heeft een 5,5 op z'n rapport en hoe goed 'ie z'n huiswerk ook maakt elke dag, hij houdt een 5,5. Soms is het ineens een 5. Dus elke keer issie chagrijnig als hij uit school komt.![]()
Als je adoptie is goedgekeurd (telefoon) dan wordt bij 'levering' gevraagd wat je wilt hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens weten: hoe adopteert men een Simkind?
Nog nooit gedaan. En ik heb twee kindjes met een alleenstaande moeder die meteen hun eerste dag spijbelden, misschien komen die in aanmerking
Heb het de laatste tijd erg druk gehad, vooral met overwerken. Beloof dat hij in het wee-kend af isquote:
Gisteren eindelijk geprobeerdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:05 schreef Double-U het volgende:
[..]
Als je adoptie is goedgekeurd (telefoon) dan wordt bij 'levering' gevraagd wat je wilt hebben.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gisteren eindelijk geprobeerd
Adoptiebureau gebeld, daarna kwam er de volgende ochtend een dame van 't bureau met een spuuglelijk kindmet een enorme neus. Maar goed, we gaan het maar liefdevol verzorgen
.
Kamertje bouwen en de deur eruit halen is veel leukerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gisteren eindelijk geprobeerd
Adoptiebureau gebeld, daarna kwam er de volgende ochtend een dame van 't bureau met een spuuglelijk kindmet een enorme neus. Maar goed, we gaan het maar liefdevol verzorgen
.
Kan je eigenlijk ook kinderen van jezelf te adoptie aanbieden?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:54 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Kamertje bouwen en de deur eruit halen is veel leukerBij mij in da family geen mongooltjes
Inderdaad! Superstar was echt tofquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:42 schreef Rorata het volgende:
Nu ook nog sims superstar uitbrengen en ik ben blij
Daarmee kon je sim een celeb worden. Kreeg je stalkers en als je naar de stad ging moest je handtekeningen uitdelen enzoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:20 schreef X-fi het volgende:
Wat was superstar dan voor een uitbreiding?
Nee, je kan ze wel verwaardelozen en dan worden ze opgehaald door een maatschappelijk werksterquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:03 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk ook kinderen van jezelf te adoptie aanbieden?
Vanaf een zekere leeftijd kun je ze volgens mij in de spiegel laten kijken. Ik pleuâh er wel wat make-up op. Als het niet te redden valt, is dat kamertje misschien een oplossing jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:54 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Kamertje bouwen en de deur eruit halen is veel leukerBij mij in da family geen mongooltjes
Peuter geloof ik.. dan moet iemand het kind vasthouden en dan in de spiegel kijkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vanaf een zekere leeftijd kun je ze volgens mij in de spigel laten kijken. Ik pleuâh er wel wat make-up op. Als het niet te redden valt, is dat kamertje misschien een oplossing ja
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:29 schreef Orcaman1984 het volgende:
Hahah, ik heb sims 1 een keer opnieuw geinstalleerd! Wat valt dat tegen als je terug gaat! Kan me niet voorstellen dat ik daarmee ooit gespeeld heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |