Dat zal best ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:05 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Het plaatje doet het niet, maar hij rijdt zeker alweer op (een proto) van het 2008 model. Meestal met de grafics van de board van dit jaar maar de boards van volgend jaar worden op de FIA in maart gepresenteerd dus dan moet je nu wel beginnen met ontwikkelen etc.
ach, tenzij er een wide van 1m60 of langer uitkomt denk ik niet dat die plank zo interessant is voor mijquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zal best ja.
Maar voor de promotie moeten ze natuurlijk wel op een model van dit jaar rijden. Tenminste, een board met de graphics van dit jaar. Ik bedoel, als je nu al Shaun ziet rijden met de graphics van volgend jaar en je vindt die vetter dan wacht je misschien wel met het kopen van een board tot volgend jaar. En dat is natuurlijk niet de bedoeling
hehe dat gevoel ken ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
ach, tenzij er een wide van 1m60 of langer uitkomt denk ik niet dat die plank zo interessant is voor mij![]()
nja, ik wil er wel weer een rag/lesgeefplank bij ....quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
hehe dat gevoel ken ik
Dan nog zou ik hem nog niet kopen. Het zou betekenen dat ik echt te veel boards zou krijgen. Vooral ook veel verschillende. Terwijl ik toch meestal op dezelfde rij
Ik denk niet echt dat het dat is maar meer dat hij gewoon dat opgedragen krijgt van Burton.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef Basje_B het volgende:
Hij rijd inderdaad al op promo board voor 2008. Vind niet cool hoor. Kinderen sparen voor nieuwste Shaun board heb je hem zie je al een nog nieuwere.
Maarja Shaun wil ook weer speciaal zijn door op board te rijden die alleen hij kan rijden.
Bataleon???quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, ik wil er wel weer een rag/lesgeefplank bij ....
shit.. weer sparen.... (bataleon hoezee)
mja, maar ik ga mijn T6 niet over laten rijden door klassen met kneusjes... zeker niet indoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bataleon???
Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken....
Geef mij nog maar een normaal snowboard
En ach... een board voor het lesgeven.... krassen komen er toch wel op en aan het einde van het seizoen gaat hij toch weer aan de wilgen dus tja... Ik vind het wel jammer dat er zoveel krassen op me Baron ES van vorig seizoen zitten maar ja, het is niet anders. Ze zijn echt niet allemaal gekomen door het lesgeven
Hoewel er wel veel krassen opkomen van het lesgeven dat is wel zo
3 boards mee komend seizoen
Baron ES (voor als de sneeuw heel erg slecht is aan het begin van het seizoen. Mocht dat zo zijn)
Malolo (Voor de poeder, DUH!)
en een nog uit te kiezen board(voor algemeen gebruik)
ummmquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef XL het volgende:
en als er steentjes op de piste liggen doe je je board uit en ga je lopen???
Het is een gebruiksvoorwerp hoor, krassen horen erbij.
Niet veel, maar schade heb ik er nooit aan ondervonden. Hooguit wat verf verloren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
ummm
heb jij wel eens les gegeven?
je board is echt verragd na een weekje, dat is wel een verschil met wat steentjes....
je toplaag gaat echt keihard dood....
nja ik heb flinke deuken in mijn staalkant gekregen en echt flinke butsen uit de top, soms tot op t hout.....quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:41 schreef XL het volgende:
[..]
Niet veel, maar schade heb ik er nooit aan ondervonden. Hooguit wat verf verloren.
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
ummm
heb jij wel eens les gegeven?
je board is echt verragd na een weekje, dat is wel een verschil met wat steentjes....
je toplaag gaat echt keihard dood....
haha kom maar langs hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:26 schreef shilizous_88 het volgende:
De kans zit er goed in dat het aankomend jaar o.a. een weekje koningsleiten wordt, maar dan kom ik wel een dagje naar gerlos voor een les van je komakie.. na al die tijd jullie gespam gelezen te hebben wil ik toch wel eens weten wie er achter de naam schuilt
Dan mag je ook gekleedt in 18e eeuwse ski-kleding door een brandende hoepel springenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:58 schreef Komakie het volgende:
Net ff gebeld en ik ben er weer bij komende winter
Er wordt rekening met me gehouden
We gaan alleen samen met een andere school maar goed het kan erger natuurlijk.
Btw Kentaro, volgens mij gaan we samen met Board Zone
indoor slijt je board al 20x zo snel.... en als ik echte kneusjes lesgeef dan maak ik 5 voorbeeld runs in een uur ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet.
Als dat wel het geval is dan geef je gewoon op de verkeerde manier les.
Als je beginners les geeft sta je toch voornamelijk niet op je board. Te voet heb je veel meer controlen en kun je veel beter mensen helpen.
Tuurlijk, er komen wel wat krassen bij, maar je overdrijft echt zwaar.
Dan nog is een board een gebruiksvoorwerp en zo lang je er op kunt boarden zou ik me er niet te druk over maken. Het eerste krasje is altijd ff kut, daarna wordt het alleen maar minder
Noa, ze heeft een keuze gemaakt tussen Burton, een Burton of een Burton. Waarschijnlijk wordt een Burtonquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:36 schreef Rnej het volgende:
feelgood es..... nice
nitro black widow ook geen optie? ...
Jullie waren zeker pas net in Italië toen jullie daar waren of niet? Stel de vraag nog eens, maar dan op een manier dat ik hem wel snapquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:57 schreef ForumGek het volgende:
Jullie waren zeker pas net in Italië toen jullie daar waren of niet?
Ik zat zo'n 60km boven Venetië, dus hadden we last van de bergen enzo...zorgt voor veel gerotzooi daar bij ons in de buurt. Erg jammer van de vakantie, en hadden liever 3 dagen wat minder weer gehad dan andersom, maar het was toch gezellig, en daar gaat het uiteindelijk om!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |