kutzooi, nou hebben ze me alweer niet in het lijstje met teamriders gezetquote:
laatst thuisquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:16 schreef XL het volgende:
Ik ben later thuis
en ik geloof er geen zak van dat je nog op msn bent, dus ik ga gewoon pitten
duivestijn... redelijk goedkoop en veel verstand van zaken, je hebt er 2 in den haag en 1 in zoetermeerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:59 schreef Bolter het volgende:
Hee allemaal,
Ik ben vorig jaar voor het eerst wezen boarden en nu compleet verslaafd! Omdat ik nog een redelijke beginner ben (één weekje in de benen dus) was ik nog niet van plan een board te kopen. Maar goed ik weet dat ik dit vanaf nu elk jaar moét doen, nu eerlijk gezegd al zin sinds het eerste regenbuitje en temperaturen <20. Nu heb ik gelezen en gevoeld dat goeie boots onmisbaar zijn. Dus ik wil eigelijk wel een stel boots plus misschien een eigen pak aanschaffen. Wat kunnen jullie mij zoal aanraden en waar zou ik verder terecht kunnen, omgeving Delft (R'dam/ DH).
Bedankt!
vooral of ze lekker zitten.. en je wil een bepaalde stijfheid.... te stijf en ze reageren te direct (wat dus moeilijker snowboarden is... ) te slap en ze reageren te langzaam...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:23 schreef Bolter het volgende:
Nou bedankt voor de tips iig, zal binnenkort eens opzoek gaan in R'dam dan. Wat zijn dingen waar ik op moet letten? met name in 't geval van die boots?
RESTECPquote:
Dat zou ik juist niet doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:25 schreef Rnej het volgende:
als je net begint kan je je boots wel te stijf kopen, niet echt te slap...
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:15 schreef Basje_B het volgende:
[afbeelding]
rijd Shaun nu alweer op board van 2008?
denk je nieuwste board te heben gekocht als je die nieuwe op de blauwe tomaat nu koopt
dat zeg ik dus...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zou ik juist niet doen.
Als je net begint zou ik niet hele stijve schoenen gaan kopen. Aangezien je nog niet echt een heleboel gevoel hebt. Als die dingen zo precies reageren wordt het alleen maar moeilijker.
Ik zou ook niet super slappe schoenen nemen. Die reageren dan bijna niet en dat wil je ook niet.
Daarnet ff bij de Tube geweest, binnen een maandje maar weer eens langs als de nieuwe levering er weer is. En ga dan maar eens kijken bij dat Duijvenstein. Bedankt voor de tips iig!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:26 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat zeg ik dus...
je kan ze wel TE stijf kopen, maar TE slap komt niet echt voor als je net begint...
interpretatie he
de tube.. goeie winkel, toffe mensen, veel te dure shit...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:29 schreef Bolter het volgende:
[..]
Daarnet ff bij de Tube geweest, binnen een maandje maar weer eens langs als de nieuwe levering er weer is. En ga dan maar eens kijken bij dat Duijvenstein. Bedankt voor de tips iig!
kortere baan, wel goeie sfeer zeggen ze....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:41 schreef fs180 het volgende:
hoe is snowplanet tegenover snowworld? misshcien dat ik daar is een keertje heen ga
Rustig aan jij hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:46 schreef Rnej het volgende:
[..]
kortere baan, wel goeie sfeer zeggen ze....
daarentegen, als het nieuwe funpark in de sw er is is snowplanet niet de moeite
nog korterquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:46 schreef Rnej het volgende:
[..]
kortere baan, wel goeie sfeer zeggen ze....
daarentegen, als het nieuwe funpark in de sw er is is snowplanet niet de moeite
nja tis wel de waarheid.... als je voor t funpark gaat is swzm meestal t fijnst.. zelfs t personeel van landgraaf komt bij ons in t park hangen...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:03 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Rustig aan jij he![]()
Snowplanet is wel oke. Ben dit seizoen nog niet geweest door me schouder maar ga binnekort weer keertje kijken met hopelijk me nieuwe boardje
Ik vind Mayrhofen toch beterquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:16 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja tis wel de waarheid.... als je voor t funpark gaat is swzm meestal t fijnst.. zelfs t personeel van landgraaf komt bij ons in t park hangen...![]()
Ik zou er toch een keer heen gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
mja, zodra ik mijn anwarter heb, heb ik ook alternatieven... tot die tijd...![]()
![]()
dat was het plan wel, maar voorlopig heb ik al een baan besproken bij de snowworldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zou er toch een keer heen gaan.
Kun je ook zien hoe een echt funpark eruit ziet
anyway, al ideeën wat je allemaal gaat doen met je anwarter?
ik bedoel, of je ergens in het buitenland gaat lesgeven....
Het plaatje doet het niet, maar hij rijdt zeker alweer op (een proto) van het 2008 model. Meestal met de grafics van de board van dit jaar maar de boards van volgend jaar worden op de FIA in maart gepresenteerd dus dan moet je nu wel beginnen met ontwikkelen etc.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:15 schreef Basje_B het volgende:
[afbeelding]
rijd Shaun nu alweer op board van 2008?
denk je nieuwste board te heben gekocht als je die nieuwe op de blauwe tomaat nu koopt
Dat zal best ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:05 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Het plaatje doet het niet, maar hij rijdt zeker alweer op (een proto) van het 2008 model. Meestal met de grafics van de board van dit jaar maar de boards van volgend jaar worden op de FIA in maart gepresenteerd dus dan moet je nu wel beginnen met ontwikkelen etc.
ach, tenzij er een wide van 1m60 of langer uitkomt denk ik niet dat die plank zo interessant is voor mijquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zal best ja.
Maar voor de promotie moeten ze natuurlijk wel op een model van dit jaar rijden. Tenminste, een board met de graphics van dit jaar. Ik bedoel, als je nu al Shaun ziet rijden met de graphics van volgend jaar en je vindt die vetter dan wacht je misschien wel met het kopen van een board tot volgend jaar. En dat is natuurlijk niet de bedoeling
hehe dat gevoel ken ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
ach, tenzij er een wide van 1m60 of langer uitkomt denk ik niet dat die plank zo interessant is voor mij![]()
nja, ik wil er wel weer een rag/lesgeefplank bij ....quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
hehe dat gevoel ken ik
Dan nog zou ik hem nog niet kopen. Het zou betekenen dat ik echt te veel boards zou krijgen. Vooral ook veel verschillende. Terwijl ik toch meestal op dezelfde rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |