hehehquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:58 schreef Steven184 het volgende:
Haha, gewoon te verleidelijk he om nieuwe gear aan te schaffen
Vandaag eerste boardweekje geboekt, Zillertal in Februari zoals ik al eerder had aangegeven. Zeer chill, nou nog even kijken of we een goedkoop leuk weekje weten te boeken in april en dan ben ik voorlopig weer tevreden, voorlopig he
Zou je niet eens naar een ander gebied gaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:13 schreef Komakie het volgende:
Ik zit nog ff te bedenken of ik daarna in 1 x door ga naar Gerlos, of dat ik eerst nog ff een weekje naar huis ga ofzo. Het is btje lastig met het meenemen van spullen enzo...
Toch leuk als je alle pistes kent en ook waar niemand komt. Opa van een vriend van me gaat al 40 jaar naar dezelfde en elke keer is weer anders zegt ie....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Zou je niet eens naar een ander gebied gaan![]()
das een camp van een plaatselijke boardshop, kzal ff uitzoeken met welke vereniging t isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:04 schreef Steven184 het volgende:
Rnej, welke week is dat freeride camp in la plagne in april? Wil het liefst wat goedkoops, maar eigenlijk lijkt een freeride camp me toch ook wel heel tof.
Alleen de meeste zijn in januari en maart en dan is een beetje lastig met me opleiding enzo. Ok, dat is in februari ook zo(De week na mijn boardweek tentamens)
neu niet echt nodig. Ik vermaak me daar nog prima.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Zou je niet eens naar een ander gebied gaan![]()
ben gisteren ook lekker op mijn terrasje gaan zitten... wel onder een afdakje, twas immers regen en geen sneeuwquote:Op maandag 31 juli 2006 00:13 schreef Komakie het volgende:
ik hield vandaag echt van die regen. Heerlijk die paar graden kouden
quote:Op maandag 31 juli 2006 06:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
ben gisteren ook lekker op mijn terrasje gaan zitten... wel onder een afdakje, twas immers regen en geen sneeuw
Ik heb ff in de regen gestaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 06:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
ben gisteren ook lekker op mijn terrasje gaan zitten... wel onder een afdakje, twas immers regen en geen sneeuw
dat is al zeker 2,5 maand zo hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 11:21 schreef NoComment het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het nu ook wel lekker, alle ramen en deuren heb ik hier opengezet, kan eindelijk die warmte er eens uit die er de laatste weken ingetrokken is
Zag trouwens dat Duivenstijn al met de kortingen op boards enzo begonnen is, een Truimph lijkt me wel wat eigenlijk (midwide en naar de freeride kant..) en er is toch weer 100e vanaf..
Vanmorgen regende het alweer.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:29 schreef Thermo het volgende:
Ik heb gisteren een paar uur in de regen staan dansen trouwens![]()
Nog een maandje of 4quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:23 schreef Rnej het volgende:
nog minder dan 2 1/2 e maand en dan zit ik weer in de sneeuw
zou opschieten als k jou was, denk dat het over 2 weken weer weg is...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:18 schreef fs180 het volgende:
zozo oude stamgasten
paar dagen weer voor het eerst geboard..
park op baan 3 is wel te doen voor me denk ik als ik weer in ben gekomen
heb mn stance net ff wat wijder gezet, kijken hoe dat gaat
btw gaan ze nog een nieuwe kicker neerzetten op baan 2 of niet? Daar hadden paar vrienden van mij het over. Dat het nu helemaal vlak was, maar dat ze er een nieuwe gaan neerzetten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
zou opschieten als k jou was, denk dat het over 2 weken weer weg is...
mjaa, baan 2 is permanent funpark, dus dat komt allemaal terug,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
btw gaan ze nog een nieuwe kicker neerzetten op baan 2 of niet? Daar hadden paar vrienden van mij het over. Dat het nu helemaal vlak was, maar dat ze er een nieuwe gaan neerzetten.
ja?! eindelijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
mjaa, baan 2 is permanent funpark, dus dat komt allemaal terug,
ze hebben de sneeuw op 1 en 2 vernieuwd
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:05 schreef XL het volgende:
Mijn alpen-cruizer ligt in de kreukels... een collega heeft hem total loss-gereden
Nu moet ik ook op zoek naar een nieuwe slee.....
Eigen spullen zijn heerlijk. Maar alles gelijk kopen is idd niet echt aantrekkelijk wat geld betreft als je net begonnen bent.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:59 schreef Bolter het volgende:
Hee allemaal,
Ik ben vorig jaar voor het eerst wezen boarden en nu compleet verslaafd! Omdat ik nog een redelijke beginner ben (één weekje in de benen dus) was ik nog niet van plan een board te kopen. Maar goed ik weet dat ik dit vanaf nu elk jaar moét doen, nu eerlijk gezegd al zin sinds het eerste regenbuitje en temperaturen <20. Nu heb ik gelezen en gevoeld dat goeie boots onmisbaar zijn. Dus ik wil eigelijk wel een stel boots plus misschien een eigen pak aanschaffen. Wat kunnen jullie mij zoal aanraden en waar zou ik verder terecht kunnen, omgeving Delft (R'dam/ DH).
Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |