Ik denk niet echt dat het dat is maar meer dat hij gewoon dat opgedragen krijgt van Burton.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef Basje_B het volgende:
Hij rijd inderdaad al op promo board voor 2008. Vind niet cool hoor. Kinderen sparen voor nieuwste Shaun board heb je hem zie je al een nog nieuwere.
Maarja Shaun wil ook weer speciaal zijn door op board te rijden die alleen hij kan rijden.
Bataleon???quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, ik wil er wel weer een rag/lesgeefplank bij ....
shit.. weer sparen.... (bataleon hoezee)
mja, maar ik ga mijn T6 niet over laten rijden door klassen met kneusjes... zeker niet indoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bataleon???
Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken....
Geef mij nog maar een normaal snowboard
En ach... een board voor het lesgeven.... krassen komen er toch wel op en aan het einde van het seizoen gaat hij toch weer aan de wilgen dus tja... Ik vind het wel jammer dat er zoveel krassen op me Baron ES van vorig seizoen zitten maar ja, het is niet anders. Ze zijn echt niet allemaal gekomen door het lesgeven
Hoewel er wel veel krassen opkomen van het lesgeven dat is wel zo
3 boards mee komend seizoen
Baron ES (voor als de sneeuw heel erg slecht is aan het begin van het seizoen. Mocht dat zo zijn)
Malolo (Voor de poeder, DUH!)
en een nog uit te kiezen board(voor algemeen gebruik)
ummmquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef XL het volgende:
en als er steentjes op de piste liggen doe je je board uit en ga je lopen???
Het is een gebruiksvoorwerp hoor, krassen horen erbij.
Niet veel, maar schade heb ik er nooit aan ondervonden. Hooguit wat verf verloren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
ummm
heb jij wel eens les gegeven?
je board is echt verragd na een weekje, dat is wel een verschil met wat steentjes....
je toplaag gaat echt keihard dood....
nja ik heb flinke deuken in mijn staalkant gekregen en echt flinke butsen uit de top, soms tot op t hout.....quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:41 schreef XL het volgende:
[..]
Niet veel, maar schade heb ik er nooit aan ondervonden. Hooguit wat verf verloren.
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
ummm
heb jij wel eens les gegeven?
je board is echt verragd na een weekje, dat is wel een verschil met wat steentjes....
je toplaag gaat echt keihard dood....
haha kom maar langs hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:26 schreef shilizous_88 het volgende:
De kans zit er goed in dat het aankomend jaar o.a. een weekje koningsleiten wordt, maar dan kom ik wel een dagje naar gerlos voor een les van je komakie.. na al die tijd jullie gespam gelezen te hebben wil ik toch wel eens weten wie er achter de naam schuilt
Dan mag je ook gekleedt in 18e eeuwse ski-kleding door een brandende hoepel springenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:58 schreef Komakie het volgende:
Net ff gebeld en ik ben er weer bij komende winter
Er wordt rekening met me gehouden
We gaan alleen samen met een andere school maar goed het kan erger natuurlijk.
Btw Kentaro, volgens mij gaan we samen met Board Zone
indoor slijt je board al 20x zo snel.... en als ik echte kneusjes lesgeef dan maak ik 5 voorbeeld runs in een uur ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet.
Als dat wel het geval is dan geef je gewoon op de verkeerde manier les.
Als je beginners les geeft sta je toch voornamelijk niet op je board. Te voet heb je veel meer controlen en kun je veel beter mensen helpen.
Tuurlijk, er komen wel wat krassen bij, maar je overdrijft echt zwaar.
Dan nog is een board een gebruiksvoorwerp en zo lang je er op kunt boarden zou ik me er niet te druk over maken. Het eerste krasje is altijd ff kut, daarna wordt het alleen maar minder
Noa, ze heeft een keuze gemaakt tussen Burton, een Burton of een Burton. Waarschijnlijk wordt een Burtonquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:36 schreef Rnej het volgende:
feelgood es..... nice
nitro black widow ook geen optie? ...
Jullie waren zeker pas net in Italië toen jullie daar waren of niet? Stel de vraag nog eens, maar dan op een manier dat ik hem wel snapquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:57 schreef ForumGek het volgende:
Jullie waren zeker pas net in Italië toen jullie daar waren of niet?
Ik zat zo'n 60km boven Venetië, dus hadden we last van de bergen enzo...zorgt voor veel gerotzooi daar bij ons in de buurt. Erg jammer van de vakantie, en hadden liever 3 dagen wat minder weer gehad dan andersom, maar het was toch gezellig, en daar gaat het uiteindelijk om!
definately een goeie plank maar een black widow is more bang for your buck zegmaar...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:11 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Noa, ze heeft een keuze gemaakt tussen Burton, een Burton of een Burton. Waarschijnlijk wordt een Burton. Ze wilde heel graag de Feelgood ES van 06 aangezien ze de 07 iets minder mooi vindt, maar aangezien de 06 - 144cm nergen meer te krijgen is, zal het de 07 versie gaan worden.
Heel belangrijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:11 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Noa, ze heeft een keuze gemaakt tussen Burton, een Burton of een Burton. Waarschijnlijk wordt een Burton. Ze wilde heel graag de Feelgood ES van 06 aangezien ze de 07 iets minder mooi vindt, maar aangezien de 06 - 144cm nergen meer te krijgen is, zal het de 07 versie gaan worden.
[..]
Vette shit!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:36 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dan mag je ook gekleedt in 18e eeuwse ski-kleding door een brandende hoepel springen![]()
Toch vind ik de foto van Genesiz is beterquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:28 schreef ForumGek het volgende:
Zooo..terug van vakantie.
Met vriendin 12 dagen naar Italië geweest (incl. 4 dagen rijden). En hebben hééél veel regen gezien, erg jammer! Maar 2 dagen écht mooi weer gehad, maar het was toch gezellig zo'n 1e échte vakantie samen !
Komakie: ik heb je toegevoegd op msn, heb wat vragen over Gerlos en The Hot Zone, ik ben van plan me op andere gebieden te gaan richten om les te gaan geven deze winter. Goed voor de ervaring, niet goed om altijd de makkelijkste weg te gaan kiezen.
Maar dan moet ik nu al wel beginnen met solliciteren !
Pff alsof dat zo belangrijk is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:51 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Heel belangrijkDat de 07 Pro-Tips (lichtere nose en tail) heeft, wat spinnen makkelijker maakt en het board net als de 07 Custom X Vaportech (veel lichtere en stijvere topsheet) heeft, wat het board meer pop geeft en hem onmogelijk een bocht uit krijgt maakt natuurlijk niks uit
![]()
shit hey, doe ik t helemaal foutquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pff alsof dat zo belangrijk is.
Graphics 4 ever man!!! Je moet er immers gewoon uitzien als "the Queen" van de piste. Dat het board helemaal kut rijdt, of een ander board veel beter voor je is, is natuurlijk van onderliggend belang.
It's all about the Bling
rijdt ze pow?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:50 schreef GenesiZ het volgende:
Jep. Het is een vrouw. Die kijkt voornamelijk naar de prijs en het uiterlijk. Het moet duur en mooi zijn, de rest boeit niet. Ik heb wel geprobeerd uit te leggen dat hij vapor-tech heeft net als het lichtste mannenboard maar echt boeiend vond ze het niet
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:22 schreef XL het volgende:
Ik vind het sympathiek dat je haar nog zelf laat kiezen. Voor mijn vriendin zou ik bepalen welk board ze kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |