definately een goeie plank maar een black widow is more bang for your buck zegmaar...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:11 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Noa, ze heeft een keuze gemaakt tussen Burton, een Burton of een Burton. Waarschijnlijk wordt een Burton. Ze wilde heel graag de Feelgood ES van 06 aangezien ze de 07 iets minder mooi vindt, maar aangezien de 06 - 144cm nergen meer te krijgen is, zal het de 07 versie gaan worden.
Heel belangrijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:11 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Noa, ze heeft een keuze gemaakt tussen Burton, een Burton of een Burton. Waarschijnlijk wordt een Burton. Ze wilde heel graag de Feelgood ES van 06 aangezien ze de 07 iets minder mooi vindt, maar aangezien de 06 - 144cm nergen meer te krijgen is, zal het de 07 versie gaan worden.
[..]
Vette shit!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:36 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dan mag je ook gekleedt in 18e eeuwse ski-kleding door een brandende hoepel springen![]()
Toch vind ik de foto van Genesiz is beterquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:28 schreef ForumGek het volgende:
Zooo..terug van vakantie.
Met vriendin 12 dagen naar Italië geweest (incl. 4 dagen rijden). En hebben hééél veel regen gezien, erg jammer! Maar 2 dagen écht mooi weer gehad, maar het was toch gezellig zo'n 1e échte vakantie samen !
Komakie: ik heb je toegevoegd op msn, heb wat vragen over Gerlos en The Hot Zone, ik ben van plan me op andere gebieden te gaan richten om les te gaan geven deze winter. Goed voor de ervaring, niet goed om altijd de makkelijkste weg te gaan kiezen.
Maar dan moet ik nu al wel beginnen met solliciteren !
Pff alsof dat zo belangrijk is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:51 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Heel belangrijkDat de 07 Pro-Tips (lichtere nose en tail) heeft, wat spinnen makkelijker maakt en het board net als de 07 Custom X Vaportech (veel lichtere en stijvere topsheet) heeft, wat het board meer pop geeft en hem onmogelijk een bocht uit krijgt maakt natuurlijk niks uit
![]()
shit hey, doe ik t helemaal foutquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pff alsof dat zo belangrijk is.
Graphics 4 ever man!!! Je moet er immers gewoon uitzien als "the Queen" van de piste. Dat het board helemaal kut rijdt, of een ander board veel beter voor je is, is natuurlijk van onderliggend belang.
It's all about the Bling
rijdt ze pow?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:50 schreef GenesiZ het volgende:
Jep. Het is een vrouw. Die kijkt voornamelijk naar de prijs en het uiterlijk. Het moet duur en mooi zijn, de rest boeit niet. Ik heb wel geprobeerd uit te leggen dat hij vapor-tech heeft net als het lichtste mannenboard maar echt boeiend vond ze het niet
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:22 schreef XL het volgende:
Ik vind het sympathiek dat je haar nog zelf laat kiezen. Voor mijn vriendin zou ik bepalen welk board ze kreeg
ach..ik dacht, ik pleur er eens een foto opquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Toch vind ik de foto van Genesiz is beter
Anyway, voeg maar toe. Ben altijd wel bereid om te helpen. Je moet idd nu wel beginnen want vorig jaar was ik eind augustus en toen greep ik er bijna naast...
Maar bij je voorziene school gaat het dus definitief niet door begrijp ik?
hmmm hoe heet die zus? misschien ken ik haar welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:42 schreef ForumGek het volgende:
[..]
ach..ik dacht, ik pleur er eens een foto op.
Maar het is niet definitief dat ik daar niet kan komen, maar het is beter voor mijzelf als ik een ander gebied kom. Die pistes leer je toch zo kennen, en het moet natuurlijk wel een ervaring zijn om nooit te vergeten. En daar ga ik dan ook voor !
Ik heb ook een vriend wiens zus bij michi's schischule heeft gewerkt, en ik denk dat ik die ook een brief/mail ga sturen. Lijkt me ook wel een gave school (en zit ook in Gerlos) als ik het zo zie. En ik kwam op de website via die van The Hot Zone. Dus is dat de school waar jullie mee samen gaan?
Enfin, ik heb je toegevoegd en ik mag nu lekker opzoek gaan naar een baantje (misschien deze week nog helpen bij een wedstrijd hier in nederland, maar dat moet ik nog zien, www.klmopen.nl).
![]()
waar kan je m vinden? (die film?)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:44 schreef ForumGek het volgende:
Ohja, nog een oproep:
Weet iemand hoe het nummer heet in This Stance (die gratis te downloaden film van afgelopen winter circa 120mb groot) heet dat direct begint ?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:18 schreef Rnej het volgende:
[..]
rijdt ze pow?
Niet veel, maar als ze het doet dan vindt ze het heerlijk
scheurt ze ziek hard?
Als ze ziek is, dan wilt ze nog steeds boarden ja
neemt ze 20 meter kickers?
soms wel langer, ligt er een beetje aan hoever ze moet steppen naar de lift, dan kickt ze aardig hard door
--> prachtige plank voor haar![]()
vaportech? watte?
--> burton Cruzer... heeft ook mooie graphics![]()
Maar is niet zo goed als de feelgood es (Zegt mevrouw)
Als ik voor haar ga kiezen, dan krijg ik op me klotenquote:[b]Op dinsdag 8 augustus 2006 11:22 schreef XL het volgende:
Ik vind het sympathiek dat je haar nog zelf laat kiezen. Voor mijn vriendin zou ik bepalen welk board ze kreeg
Misschien een idee om "bumpers" op je board te monteren?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
ummm
heb jij wel eens les gegeven?
je board is echt verragd na een weekje, dat is wel een verschil met wat steentjes....
je toplaag gaat echt keihard dood....
en daar zit de fout! Gehoorzamen kan ze dus nog niet, is ze wel al zindelijk?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:33 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Als ik voor haar ga kiezen, dan krijg ik op me kloten![]()
Voornaam zou ik niet weten, achternaam is waarschijnlijk Verduyn. Maar ik krijg nog het e.e.a. via hem van haar ofzo. Telefoonnummers (ookal staan die ook op de website).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm hoe heet die zus? misschien ken ik haar wel
Anyway, volgens mij gaan we samen met michi's ja. Ik weet het niet helemaal zeker want ik heb gisteren de chef maar heel ff gesproken. Hij had niet echt tijd voor me dus heb alleen ff gevraagd of me mailtje was aangekomen en dat was zo en hij zou rekening met me houden. Dus ik kan er vanuit gaan dat ik werk heb
Maar hij zei dat we samen gaan met "de buren" en ik neem aan dat dit michi's. Mede omdat hier al geruchten over gingen en de 3de school volgens mij niet in aanmmerking kwam.
Wordt wel een grote snowboardschool. Ik hoop alleen wel dat The Hot Zone als naam blijft bestaan en in ongeveer hetzelfde concept. Maar goed dat zie ik daar wel
Mooie van Michi's is wel dat daar de meeste mooie vrouwen werken
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:37 schreef beerke het volgende:
[..]
Misschien een idee om "bumpers" op je board te monteren?![]()
Voornamen ken ik alleen maar. Verduyn zegt me iig helemaal nietsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:39 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Voornaam zou ik niet weten, achternaam is waarschijnlijk Verduyn. Maar ik krijg nog het e.e.a. via hem van haar ofzo. Telefoonnummers (ookal staan die ook op de website).
Maar zo te zien is het een Nederlandse groep die daar werkt, incl. de leiding. Dus ik zal er vandaag een mailtje naartoe sturen.
Heb echt desperate veel zin in sneeuw onder mijn voeten !![]()
Ze heeft wel eens een natte onderbroekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:37 schreef XL het volgende:
[..]
en daar zit de fout! Gehoorzamen kan ze dus nog niet, is ze wel al zindelijk?
Ik neem aan dat duits de voertaal is, en dat ik in het duits een mailtje mag sturen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Voornamen ken ik alleen maar. Verduyn zegt me iig helemaal niets
anyway, je zou ff moeten kijken hoe of wat, want als de scholen samen zijn gegaan zal er ook wel het e.e.a. veranderd zijn in de leiding. Maar ja, daar is vast wel achter te komen.
Mocht het niet werken dan heb ik altijd nog wel een mailadres voor je waar je mijn chef op kunt
als ik gaten in mijn board boor istie dood... :Squote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:37 schreef beerke het volgende:
[..]
Misschien een idee om "bumpers" op je board te monteren?![]()
Niet als je die naar mijn chef stuurt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:24 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik neem aan dat duits de voertaal is, en dat ik in het duits een mailtje mag sturen?![]()
Gaten in je boardquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
als ik gaten in mijn board boor istie dood... :S
Moh niet helemaal hoor. Dat valt nog best tegen.quote:en over die feelgood...
t is ook een optie om op een herenboard te gaan staan die wat stijver is.. ongeveer tzelfde effect.. een feelgood ES is gewoon een custom met een smallere waist width uiteindelijk....
hmm, nja ik blijf het een vaag marketingpraatje vinden.. vrouwenbindingen kan ik nog enigszins inkomen.. maar vrouwenplankjes worden uiteindelijk op dezelfde manier gebouwd, alleen dan voor minder krachtige en zware rijders....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gaten in je board
Dat zijn dingen, die doe je gewoon niet. Je gaat toch ook geen gaten in je vriendin boren?
De gaten die er bij de aflevering al in zitten heb je genoeg aan
[..]
Moh niet helemaal hoor. Dat valt nog best tegen.
Vrouwenboards voelen erg anders aan dan heren boards.... Aangezien vrouwen ook heel anders aanvoelen dan heren
misschien rijden de teamriders op planken die voor de eenvoudig mens als ons nog niet te verkrijgen zijn. En doen ze dat als promotiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:15 schreef Basje_B het volgende:
[afbeelding]
rijd Shaun nu alweer op board van 2008?
denk je nieuwste board te heben gekocht als je die nieuwe op de blauwe tomaat nu koopt
ik ben net zo eenvoudig als shaun white hoor... hij kan alleen veel beter snowboarden dan ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:54 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
misschien rijden de teamriders op planken die voor de eenvoudig mens als ons nog niet te verkrijgen zijn. En doen ze dat als promotie
Dat zal wel meevallen, ze moeten toch ergens op rijden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:54 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
misschien rijden de teamriders op planken die voor de eenvoudig mens als ons nog niet te verkrijgen zijn. En doen ze dat als promotie
baan 1 en 2 zijn net ververst.. vandaar dat er geen kleinere kicker stondquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:58 schreef eRrrrJeee het volgende:
Vandaag btw wezen spelen in Snowworld Zoetermeer.. was weer even wennen na een tijd niet gereden.. Eerst een paar x baan 2 gedaan, maar had dat al snel gezien... wat een ijs vlakte.
Toen snel door naar baan 3, en heb daar een beetje lopen spelen met de rails en de box..
de kicker was niet te rijden.. begin van de middag was die nog wel te doen.. maar daarna kreeg ik en anderen er geen vaart meer op.. was jammer.. maar zo goed kan ik dat toch niet op zon grote kicker.. ik mis wel een paar kleinere kickers in swzm.
dat bedoel ik zegmaar, als het net ververst is, is de sneeuwlaag nog niet zo dikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:04 schreef eRrrrJeee het volgende:
haha idd.. doe kicker is idd groot:), ik was niet de enige die em niet haalde of maar net..
baan 2 kan dan wel net vervest zijn, maar was in het midden 1 grote ijsvlakte.
en het was idd niet warm, was me jas vergeten en had alleen een shirt en een tshirt aan brrrr
ik kan wel fakie landen maar niet op die snelheden na zolang gevlogen te hebbenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
hehe, mwa zon hoge kicker pak ik liever niet.. ben nog niet tot niet zo goed in faky rijden:(
moet echt gaan oefenen eigenlijk.. kan wel een stukie, maar denk niet dat ik faky kan landen
Aah ! Relaxt, kazen zijn goed !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, ze moeten toch ergens op rijden.
Ik zou niet weten wat er aan die boards zo anders zou moeten zijn dat ze er voordeel uit halen.
Daarnaast ken ik wel een paar hele goede rijders (ok geen burton teamriders maar wel toppers) en die rijden echt gewoon op boards die jij en ik ook kunnen kopen
mailtje is verstuurd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:57 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Aah ! Relaxt, kazen zijn goed !
Zou je mij dat e-mail adres willen mailen (matthijs punt blok apenstaart gmail punt com). Dan zal ik proberen vandaag (nahja, mrogen ochtend) een mailtje te sturen. Want ik moet nog e.e.a. doen voordat ik weg ga. (ben vanaf morgen 12:00 tot zondag avond laat afwezig....maar ik moet wel snel een mail sturen).
Trouwens, de naam van die kennis van mij is Nynke...maar ze heeft er 5 jaar geleden skiles gegeven, dus ik denk niet dat je die kent.![]()
Slaap lekker allemaal !
*neemt nog een slok van zijn import Nastro Azzurro![]()
had ik ook gezienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:59 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb ook gelijk gekeken naar de 2007 collectie kleding, maar er zit niet veel soeps tussen. De lijn van vorig jaar was heel gaaf met af en toe wat lelijks ertussen maar nu is het precies andersom. Ik heb alleen een krijtstreep pak gezien die wel gaaf was, maar dat staat niet op mijn huidige broekWe gaan dus nog even verder zoeken.
quote:05-07-06 - Landgraaf: Ski- en/of snowboardinstructeurs
Voor de Ski- en Snowboardschool in Landgraaf zoeken wij:
SKI en/of SNOWBOARDINSTRUCTEURS
(met of zonder ervaring/diploma)
In deze functie geef je les aan ervaren en onervaren skiërs en/of snowboarders. Je geeft privé-lessen en groepslessen aan zowel volwassenen als kinderen. De groep bestaat uit maximaal 10 deelnemers.
Wij zijn op zoek naar instructeurs die in het bezit zijn van een ski- en/of snowboarddiploma (minimaal Anwärter of Ned A), of instructeurs die al enige jaren ervaring hebben opgedaan in de echte bergen in het lesgeven van skiën en/of snowboarden. Ben je beschikbaar het gehele winterseizoen (oktober t/m maart) en kun je minimaal 10 uur per week werken meldt je dan aan.
Heb je geen diploma of lesgeef ervaring maar heb je wel veel ski- en/of snowboardervaring dan kun je bij SnowWorld Landgraaf aan een interne cursus deelnemen die 2 maanden duurt. Na het behalen van deze cursus ben je bevoegd om bij SnowWorld Landgraaf les te geven aan beginners en kinderen.
Ben je minimaal 16 jaar, flexibel, stressbestendig en ben je beschikbaar doordeweeks, in het weekend en/of ’s avonds? Stuur dan je motivatiebrief met CV naar landgraafpz@snowworld.com of per post naar:
SnowWorld Landgraaf
Afdeling P&O
Witte wereld 1
6372 VG Landgraaf
Een 16 jarig kutventje dat les gaat geven met behulp van een diploma die hij intern bij SWL gehaald heeft die 2 maanden duurtquote:Heb je geen diploma of lesgeef ervaring maar heb je wel veel ski- en/of snowboardervaring dan kun je bij SnowWorld Landgraaf aan een interne cursus deelnemen die 2 maanden duurt. Na het behalen van deze cursus ben je bevoegd om bij SnowWorld Landgraaf les te geven aan beginners en kinderen.
fucking hellquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een 16 jarig kutventje dat les gaat geven met behulp van een diploma die hij intern bij SWL gehaald heeft die 2 maanden duurt
a. 16 jarige leraren zou ik niet aannemen. Kom over een paar jaar maar terug
b. laat ze gewoon een echte opleiding volgen. Daar hebben ze ergens anders ook nog wat aan
c. Snowworld is kut
Ziet er wel gaaf uit inderdaad, dat audex spul.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:13 schreef Komakie het volgende:
Ze hebben dit jaar een hele lijn Audexware. Volgens mij wordt die wel vet
Ik heb ze in de folder gezien en zag er wel ok uit. Ben benieuwd. Wil een fuckin Ipod jacket voor me Ipod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |