quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:35 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvraag...wat wil je bereiken met je (duidelijk) kinderachtige reacties?
Alberto!!quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En áls het al echt is, waarom je in hemelsnaam foto's en een filmpje van die persoon op internet zet.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:24 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Voor mensen als jij...die het (zelfs na dit onomstotelijke bewijs) nog niet geloven...Maar...wees gerust, ik zal op mijn volgende field trip nog wat materiaal online zetten.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze erg blij zal zijn dat je dit met de hele wereld deelt. En haar collega's.
Dit is niet uit het verband gerukt, dit is de conversatie zoals die plaats had.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:32 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Ze is 33 jaar en houdt van kinky dingen...wat denk je dat ze op FOK! forum zou moeten doen...
Die quote + het feit dat haar doos op het net circuleert, is vast wel goed voor wat verwondingen bij ons aller AZquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
"Haar hoofd is misschien iets minder...."
Zijn ballen gingen eraf als ie het mij had geflikt.
Jij bent nog liefquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
"Haar hoofd is misschien iets minder...."
Zijn ballen gingen eraf als ie het mij had geflikt.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:32 schreef mvdlubbe het volgende:
Die uitspraken zouden eigenlijk gecentraliseerd moeten worden opgeslagen. Deze ook, een korte conversatie met Croupouque:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is niet uit het verband gerukt, dit is de conversatie zoals die plaats had..
Zeus maakte ook foutjes, alleen had hij mazzel dat ze toen nog geen internet haddenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:34 schreef postmortum het volgende:
blijkbaar is Zeus toch niet meer de oppergod van weleer![]()
No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:36 schreef Haruhi het volgende:
Volgens t telefoonboek woont er maar 1 Strijdonck in Wormerveer.
Hij neemt niet opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:36 schreef Haruhi het volgende:
och...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:36 schreef SuperUli het volgende:
Man, wat zal die jongen een trauma hier aan overhouden.
nou die vrouw van hem 3 koppen als die nu op het internet had gestaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:36 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Zeus maakte ook foutjes, alleen had hij mazzel dat ze toen nog geen internet hadden![]()
Sugababesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:37 schreef SuperUli het volgende:
Wie post het hele verhaal even op het sugababes forum?
Uhhhhquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:37 schreef SuperUli het volgende:
Wie post het hele verhaal even op het sugababes forum?
Hij dacht dat het niet zo uit de hand zou lopen met "die 10 losers in dat topic", denk ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:34 schreef MUUS het volgende:
[..].
"Lekker weer hè?"
"Ja, ik eet spaghetti vanavond."
Idd, een Fok! verslaving is nog erger dan een rook verslaving.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:36 schreef SuperUli het volgende:
Man, wat zal die jongen een trauma hier aan overhouden.
Dan kan je beter op het Libelle forum posten ofzoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:38 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Dan kan ie in de toekomst ook nooit meer iets krijgen.
Dan kan ie zijn hele groepje worstelvriendjes meenemen, maar eraan gaat ie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die quote + het feit dat haar doos op het net circuleert, is vast wel goed voor wat verwondingen bij ons aller AZ.
Je kan het nogquote:
Told you so.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
Tof topic.
"MEIN LEBEN!!!"quote:
Meestal staan dit soort dingen daar ook wel opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:39 schreef mvdlubbe het volgende:
Maar is flabber zo speciaal dan, dat het daar op zou moeten komen te staan?
't Is dus meer dat flabber er niet op tijd bij is dan dat de hype zich zou ontwikkelen via flabber, lees ik hieruitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:40 schreef jna het volgende:
[..]
Meestal staan dit soort dingen daar ook wel op![]()
Heb je toch goed gekeken mannekequote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik zie echt geen enkele overeenkomst tussen deze blonde del en die vrouw uit de filmpjes...
"Onbetaald verlof".quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Tally het volgende:
Misschien is dit allemaal wel erg positief enzo..
En heeft hij gewoon een heeeeeeeeeeeeeele lange vakantie gekregen van zijn baas
hint: Dalmatiersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik zie echt geen enkele overeenkomst tussen deze blonde del en die vrouw uit de filmpjes...
hier klaarliggend in een zipjequote:
Bellen naar huis is lame en not done.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:36 schreef Haruhi het volgende:
ben je lekker laat meequote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:46 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
hier klaarliggend in een zipje
[..]
Bellen naar huis is lame en not done.
Een avatar van haar kut maken is wél gepast wou je zeggen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:46 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
hier klaarliggend in een zipje
[..]
Ja daarom..quote:
Hoor & wederhoor?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:46 schreef P0rt0 het volgende:
Wat is het? Ik vind het nogal onduidelijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:45 schreef DaveMasteR het volgende:
Hij had haar al eerder op het oog.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een avatar van haar kut maken is wél gepast wou je zeggen.
Ik denk niet dat dit 'm wordt, postmortum.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:50 schreef postmortum het volgende:
iets in de trant van ik ging naar de dokter om mijn lippen te onderzoeken zit die te knijpen in de verkeerde![]()
denk het ook niet, maar heb geen inspiratie en de lemming zal toch binnen 2sec weg worden gehaaldquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:51 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit 'm wordt, postmortum.
Misschien idee om het ff in je adres balk te typen dan???quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:50 schreef postmortum het volgende:
is zeikerdje.com nog online?![]()
En war blijft de lemming, iets in de trant van ik ging naar de dokter om mijn lippen te onderzoeken zit die te knijpen in de verkeerde![]()
Het lijkt zo onschuldig, al die knipperende ledjes op die routers.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:54 schreef Apropos het volgende:
Wat kan het Internet toch wreed zijn.
Duh.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:56 schreef ChicaneBT het volgende:
Heet ze Wendy??
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een avatar van haar kut maken is wél gepast wou je zeggen.
Zeg eens dat ie moet komen posten. Z'n adres enzo weten we al dus daar hebben we je niet voor nodigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:02 schreef edjuh18 het volgende:ik ga nog steeds kapot om dat ik die gast nog ken ook
Nee, dat was na 't douchenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:04 schreef ChicaneBT het volgende:
Maar heeft hij haar nu alleen in haar kutlippen geknepen.
Wat een n00b.
die zou die later maken geloof ikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:05 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Is er ook een filmpje van het neuken dan? Want anders geloof ik het niet.
die is er niet hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:05 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Is er ook een filmpje van het neuken dan? Want anders geloof ik het niet.
Ik had heel de buurt de linkjes gegeven!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:02 schreef edjuh18 het volgende:ik ga nog steeds kapot om dat ik die gast nog ken ook
Wat een n00b ons ff een paar filmpjes door de neus geboordquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:06 schreef Acryl het volgende:
[..]
die zou die later maken geloof ik
of hij zou ze later posten ofzeau
Alsof ze hem nu nog gaat neuken met een camera erbijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:06 schreef Acryl het volgende:
[..]
die zou die later maken geloof ik
of hij zou ze later posten ofzeau
Welk pakje heeft hij daar aan? Ik zie zoveel van die enge kereltjes dat ik hem er niet uit kan halen.quote:
de beste man is in ieder geval niet online...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:03 schreef jna het volgende:
[..]
Zeg eens dat ie moet komen posten. Z'n adres enzo weten we al dus daar hebben we je niet voor nodig
Hoe vaak zie jij een man in een felgekleurd badpak over straat huppelen!?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:08 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Hoezo zou heel de buurt ook die gast kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |