Hij dacht dat het niet zo uit de hand zou lopen met "die 10 losers in dat topic", denk ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:34 schreef MUUS het volgende:
[..].
"Lekker weer hè?"
"Ja, ik eet spaghetti vanavond."
Idd, een Fok! verslaving is nog erger dan een rook verslaving.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:36 schreef SuperUli het volgende:
Man, wat zal die jongen een trauma hier aan overhouden.
Dan kan je beter op het Libelle forum posten ofzoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:38 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Dan kan ie in de toekomst ook nooit meer iets krijgen.
Dan kan ie zijn hele groepje worstelvriendjes meenemen, maar eraan gaat ie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die quote + het feit dat haar doos op het net circuleert, is vast wel goed voor wat verwondingen bij ons aller AZ.
Je kan het nogquote:
Told you so.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
Tof topic.
"MEIN LEBEN!!!"quote:
Meestal staan dit soort dingen daar ook wel opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:39 schreef mvdlubbe het volgende:
Maar is flabber zo speciaal dan, dat het daar op zou moeten komen te staan?
't Is dus meer dat flabber er niet op tijd bij is dan dat de hype zich zou ontwikkelen via flabber, lees ik hieruitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:40 schreef jna het volgende:
[..]
Meestal staan dit soort dingen daar ook wel op![]()
Heb je toch goed gekeken mannekequote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik zie echt geen enkele overeenkomst tussen deze blonde del en die vrouw uit de filmpjes...
"Onbetaald verlof".quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Tally het volgende:
Misschien is dit allemaal wel erg positief enzo..
En heeft hij gewoon een heeeeeeeeeeeeeele lange vakantie gekregen van zijn baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |