de meeste vrouwen zijn (gelukkig) anders dan zij, maar dat maakt ze niet minder uniek.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
So? En dat mag niet ofzoVoor mij is zij een held, een vrouw die eens anders is
![]()
quote:Het is niet mijn hobby, gebruik maken van mijn vrouwelijke verschijning, enkel om dingen gedaan te krijgen. Dat vind ik meestal een beetje goedkoop, gezien ik wel meer kwaliteiten heb. Maar in sommige gevallen komt het toch dondersgoed uit, dat ik voorzien ben van twee mooie grote blauwe ogen.BRON
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
![]()
![]()
!
Ik heb alle hilarische stukjes even in bold gezet.
quote:Ik zeg nog: "Mijn vriend komt zo geld brengen." Waarop condoman zegt: "Jammer, dat je een vriend hebt." Alsof 'ie anders kans maakte. Not.
Dat laatste zinnetje vind ik een beetje jammer. Een conducteur die je graits mee laat reizen en hem dan toch nog een sneer in gedachten (op je weblog) geven.quote:Omdat ik niet zo ver hoef, matst 'ie me. Pfew! Ik zeg nog: "Mijn vriend komt zo geld brengen." Waarop condoman zegt: "Jammer, dat je een vriend hebt." Alsof 'ie anders kans maakte. Not.
Ook van dat stukje tekst op haar webloch:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
![]()
![]()
!
Ik heb alle hilarische stukjes even in bold gezet.
Ik had haar tussen de deur geklemd en lantaarnpaaltikkertje gespeeld, maar goed, ik ben geen buschauffeurquote:Ik moest nog met de bus, en dat ging verbazend makkelijk. "Hallo, ik ben mijn portemonnee vergeten, mag ik mee?" Ik had nog een strippenkaart met één strip gevonden, dus die stempelde de chauffeur voor de sier maar af. Op de terugweg werd het helemaal mooi. Na mijn halve verhaal en mijn ene strip, mompelde de chauffeur: "Is goed toch?" En huppa, driewerf mats!
De 1-na-laatste was danseresje op grote feesten en de laatste is miss fok, dus hoe hoog liggen je criteria in godsnaam?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet er altijd wel om lachen. Net als Kasta, ook altijd enorme eisen en boort elke redelijk aantrekkelijke vrouw met gemak de grond in. En dan zie je eindelijk foto's vanz ijn vriendin...tsja, een lach kan mij niet worden verweten op zo'n moment![]()
Oerinstincten mil, altijd m'n vrouwen verdedigenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:24 schreef milagro het volgende:
Je schiet toch niet in de verdediging, hè, Kasta![]()
Dat is dan wel weer liefquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oerinstincten mil, altijd m'n vrouwen verdedigen.
Dan heb jij waarschijnlijk de uitzending gekeken en niet via de studiocam gekeken en meegeluisterd naar hoe en wat er gezegd werd buiten de uitzending om (dus tussen de nummers door enzo...)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief
hoewel het erbij slepen van een Miss Foktitel nu niet echt een waardevol compliment is, maar de intentie is okay
terug on topic :
ik moet de hele uitzending maar eens terugluisteren geloof ik, om een goed oordeel te vormen inzake arrogantie en desinteresse, op de fragmentjes viel het allemaal wel mee.
ik heb enkel wat fragmentjes gehoord in de linkjes hierboven, zei ik alquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan heb jij waarschijnlijk de uitzending gekeken en niet via de studiocam gekeken en meegeluisterd naar hoe en wat er gezegd werd buiten de uitzending om (dus tussen de nummers door enzo...)want dan zal je een ander oordeel hebben
![]()
true true :quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef thaleia het volgende:
Logician is uitermate lekker, miss Fok of niet
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef thaleia het volgende:
Logician is uitermate lekker, miss Fok of niet
Laten we 't maar weer over dat laatste hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaat dit over Logician of over hoe triest toeps is en uitgekotst word op de radio
ik ben even de hele uitzending aan het luisteren, niet zo bozig, hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaat dit over Logician of over hoe triest toeps is en uitgekotst word op de radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |