abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 juli 2006 @ 12:18:17 #201
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_40071099
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:

[..]

So? En dat mag niet ofzo Voor mij is zij een held, een vrouw die eens anders is
de meeste vrouwen zijn (gelukkig) anders dan zij, maar dat maakt ze niet minder uniek.

verder vind ik je misplaatste bewondering voor haar nogal discutabel, maargoed, dat is te wijten aan je eigen gebrek aan inzicht.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_40072087
Ik heb die reactie van die Robin gelezen en dat lijkt mij nog de meest genuanceerde. Het natrapperige logje van Toeps die IRL haar mond niet durfde opentrekken is triest, de kanonnade aan scheldreacties van GeenStijl-pubertjes is triest, ik kan mensen die het voor haar opnemen ook niet zo goed begrijpen, zo bewonderenswaardig is het niet dat iemand z'n zegje alleen maar via een weblog durft te doen, en dan ook nog op zo'n nare manier.

Kortom: volgens mij heeft die Robin nog de beste kijk op de zaak en het siert hem dat hij de moeite heeft genomen om een nette reactie te plaatsen zonder te vervallen in Toeps/Rick/GeenStijl-achtige moddergooierij. Ook erg lollig dat ie begint met zich voor te stellen
  zaterdag 22 juli 2006 @ 13:01:52 #203
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_40072210
quote:
Het is niet mijn hobby, gebruik maken van mijn vrouwelijke verschijning, enkel om dingen gedaan te krijgen. Dat vind ik meestal een beetje goedkoop, gezien ik wel meer kwaliteiten heb. Maar in sommige gevallen komt het toch dondersgoed uit, dat ik voorzien ben van twee mooie grote blauwe ogen.BRON
! !

Ik heb alle hilarische stukjes even in bold gezet.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zaterdag 22 juli 2006 @ 13:04:43 #204
69994 seto
-|||--------|||-
pi_40072284
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:

[..]

! !

quote:
Ik zeg nog: "Mijn vriend komt zo geld brengen." Waarop condoman zegt: "Jammer, dat je een vriend hebt." Alsof 'ie anders kans maakte. Not.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 22 juli 2006 @ 13:07:05 #205
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40072344
En als je iets niet nodig hebt om toch gratis mee te kunnen is het wel een mooie verschijning; ik ben zo vaak mijn OV of kaartje vergeten en mocht toch steeds grateloos mee.
[KNE]-Mod
pi_40072497
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:04 schreef seto het volgende:

[..]

[..]

Euw Maj Kod.

!
pi_40072557
quote:
Omdat ik niet zo ver hoef, matst 'ie me. Pfew! Ik zeg nog: "Mijn vriend komt zo geld brengen." Waarop condoman zegt: "Jammer, dat je een vriend hebt." Alsof 'ie anders kans maakte. Not.
Dat laatste zinnetje vind ik een beetje jammer. Een conducteur die je graits mee laat reizen en hem dan toch nog een sneer in gedachten (op je weblog) geven.

Vond overigens Toeps arrogantie in die uitzending zelf wel meevallen, die presentator lokte ook wel een beetje uit.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_40072597
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:

[..]

! !

Ook van dat stukje tekst op haar webloch:
quote:
Ik moest nog met de bus, en dat ging verbazend makkelijk. "Hallo, ik ben mijn portemonnee vergeten, mag ik mee?" Ik had nog een strippenkaart met één strip gevonden, dus die stempelde de chauffeur voor de sier maar af. Op de terugweg werd het helemaal mooi. Na mijn halve verhaal en mijn ene strip, mompelde de chauffeur: "Is goed toch?" En huppa, driewerf mats!
Ik had haar tussen de deur geklemd en lantaarnpaaltikkertje gespeeld, maar goed, ik ben geen buschauffeur
pi_40072632
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 03:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet er altijd wel om lachen. Net als Kasta, ook altijd enorme eisen en boort elke redelijk aantrekkelijke vrouw met gemak de grond in. En dan zie je eindelijk foto's vanz ijn vriendin...tsja, een lach kan mij niet worden verweten op zo'n moment
De 1-na-laatste was danseresje op grote feesten en de laatste is miss fok, dus hoe hoog liggen je criteria in godsnaam? .
I was an atheist until I realized I was God
pi_40072799
Je schiet toch niet in de verdediging, hè, Kasta
  zaterdag 22 juli 2006 @ 13:25:45 #211
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_40072830
Nounou, Miss Fok is ook niet iets om trots op te zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_40072861
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:24 schreef milagro het volgende:
Je schiet toch niet in de verdediging, hè, Kasta
Oerinstincten mil, altijd m'n vrouwen verdedigen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_40072981
Toeps
pi_40073030
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oerinstincten mil, altijd m'n vrouwen verdedigen .
Dat is dan wel weer lief

hoewel het erbij slepen van een Miss Foktitel nu niet echt een waardevol compliment is, maar de intentie is okay

terug on topic :

ik moet de hele uitzending maar eens terugluisteren geloof ik, om een goed oordeel te vormen inzake arrogantie en desinteresse, op de fragmentjes viel het allemaal wel mee.
pi_40073149
Nou Miss Fok is niet de meest veelzeggende titel
Maar dit is wel Logican
Dus isaeboo of hoe de fuck je het schrijft moet niet zeuren
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_40073310
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:33 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer lief

hoewel het erbij slepen van een Miss Foktitel nu niet echt een waardevol compliment is, maar de intentie is okay

terug on topic :

ik moet de hele uitzending maar eens terugluisteren geloof ik, om een goed oordeel te vormen inzake arrogantie en desinteresse, op de fragmentjes viel het allemaal wel mee.
Dan heb jij waarschijnlijk de uitzending gekeken en niet via de studiocam gekeken en meegeluisterd naar hoe en wat er gezegd werd buiten de uitzending om (dus tussen de nummers door enzo...) want dan zal je een ander oordeel hebben
pi_40073470
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:42 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Dan heb jij waarschijnlijk de uitzending gekeken en niet via de studiocam gekeken en meegeluisterd naar hoe en wat er gezegd werd buiten de uitzending om (dus tussen de nummers door enzo...) want dan zal je een ander oordeel hebben
ik heb enkel wat fragmentjes gehoord in de linkjes hierboven, zei ik al
de hele uitzending geeft ms wel een ander beeld, ja, en als ik zo eens wat logjes doorlees vrees ik het ergste
pi_40073705
Logician is uitermate lekker, miss Fok of niet
pi_40073887
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef thaleia het volgende:
true true :
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:11:43 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40074185
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef thaleia het volgende:
Huilen dan.
pi_40074256
Gaat dit over Logician of over hoe triest toeps is en uitgekotst word op de radio
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:17:09 #223
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40074327
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaat dit over Logician of over hoe triest toeps is en uitgekotst word op de radio
Laten we 't maar weer over dat laatste hebben

ze wordt trouwens ook uitgekotst hier en op haar eigen weblog.. dus wat wil je nog meer?
Huilen dan.
pi_40074349
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ben even de hele uitzending aan het luisteren, niet zo bozig, hoor
pi_40074361
Dat ze ook door haar ouders en nerd-vriendjes word uitkotst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')