Wat een domme trol is het ook. Zij is veel te dik om daaraan mee te doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:37 schreef Falco het volgende:
Check deze reactie dan van dit omhooggevallen wicht: WK Lingerie op Veronica
Wat nou wel grappig is; ik heb van november tot en met het lenteseizoen marketing (product development) les gegeven aan die eerste jaars. Helaas had ik niet mevrouw bianca zelf in mijn klas, maar het wereldje is bewonderingswaardig kleinquote:Opleiding:
HBO Communicatie en Multimedia Design September 2005
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:41 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Wat een domme trol is het ook. Zij is veel te dik om daaraan mee te doen.
te lelijk bedoelt ze zeker ; en da's best opmerkelijk, aangezien de lelijkste graf- en kamperhoeren die sbs6 kon optrommelen zich op dat veld hebben bevonden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Toeps het volgende:
Hier had ik ook aan mee kunnen doen, ware het niet dat ik me er iets te "goed" voor voelde.
Ze kregen er allemaal 100¤ voor, trouwens, en ik ken er een aantal uit het "wereldje" die komen echt overal op af...
Doe even gewoonquote:
Maar hij leert zijn luisteraars wel ABN!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Die DJ is wel een uberkneus trouwens hoor
Valt wel mee, ik vind Toeps een mooie meidquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:11 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat een rare PI, worMen.
Soquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:28 schreef Isdatzo het volgende:
ze ging echt vreselijk af gister.. en nu nog meer.. check dat weblog![]()
Fout, ach ja, men probeert eens wat. Ik snap haar wel. En die kneusjes kunnen gewoon opdonderenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Toeps een leuke meid en ik snap best dat ze zich rot heeft verveeld. Haar enige echte fout in deze was dat ze naar dat programma toe is gegaan.
Rot toch op man, jij steekt hem er zo inquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Trio![]()
alhoewel ik die toeps best mee (ehm, tegen) vind vallen
Ik vind iedereen die Toeps nu de grond inboort ook allemaal heel jaloers over komen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
Fout, ach ja, men probeert eens wat. Ik snap haar wel. En die kneusjes kunnen gewoon opdonderenJaloezie imo
![]()
Oui, Toeps is een lekker wijf en iedereen die anders beweert is een homo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die Toeps nu de grond inboort ook allemaal heel jaloers over komen.
Ze doet wel wat uit de hoogte hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rot toch op man, jij steekt hem er zo inGezeik steeds, tis gewoon een lekkere meid. Zow
![]()
Ehm..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oui, Toeps is een lekker wijf en iedereen die anders beweert is een homo.![]()
So? En dat mag niet ofzoquote:
WE ZIJN ALLEMAAL UNIEK, MORWEHEN!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
So? En dat mag niet ofzoVoor mij is zij een held, een vrouw die eens anders is
![]()
Godver, schrik me de krampen hierquote:
De meeste mensen beseffen dat helaas niet. Die willen op iemand anders lijkenquote:
ja, daar zou ik m'n hond (niet dat ik die heb, bij wijze van spreken hè) nog vanaf trappenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:18 schreef MUUS het volgende:
Wat me trouwens zo opvalt -en dan gaat het niet om iemand specifiek- is dat men op internet zulke hoge eisen heeft..
Werkelijk iedereen brult over hele normale mensen: "Gaaaaatver, die schop ik zo mijn nest uit!."
Je zou denken dat niemand meer van bil gaat..
Voor zo ver mijn off-topic gedachte.
Die ken ik wel, adresje hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:16 schreef MUUS het volgende:
Sorry, morgen zal ik weer make up op doen.
Juist, die uitspraak. ("Ieeeeeeeh, sproeten!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, daar zou ik m'n hond (niet dat ik die heb, bij wijze van spreken hè) nog vanaf trappen![]()
![]()
maar zoals ik al zei, toeps een 6.5
Sorry hoor, als ik 1 dag door de stad loop zie ik tientallen als t niet honderden meisjes/vrouwen die ik eerder zou vegen dan Toeps.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:06 schreef Isabeau het volgende:
Ga verdorie eens op een gemiddeld terras om je heen kijken. Dan neem ik aan dat bijna alle vrouwen tussen de 2 en 3 scoren bij de mannen die hier beweren dat Toeps een lelijke trol is.
En wat heet 'uit de hoogte', ik denk dat dat ook wel meevalt.
Ik moet er altijd wel om lachen. Net als Kasta, ook altijd enorme eisen en boort elke redelijk aantrekkelijke vrouw met gemak de grond in. En dan zie je eindelijk foto's vanz ijn vriendin...tsja, een lach kan mij niet worden verweten op zo'n momentquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:18 schreef MUUS het volgende:
Wat me trouwens zo opvalt -en dan gaat het niet om iemand specifiek- is dat men op internet zulke hoge eisen heeft..
Werkelijk iedereen brult over hele normale mensen: "Gaaaaatver, die schop ik zo mijn nest uit!."
1973-11-30quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet er altijd wel om lachen. Net als Kasta, ook altijd enorme eisen en boort elke redelijk aantrekkelijke vrouw met gemak de grond in. En dan zie je eindelijk foto's vanz ijn vriendin...tsja, een lach kan mij niet worden verweten op zo'n moment![]()
Zo offtopic zit je niet imoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:18 schreef MUUS het volgende:
"Haar zou ik nog geen eens met een stok aanraken"quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Juist, die uitspraak. ("Ieeeeeeeh, sproeten!!!! Ieeeeeeeeh, maatje 38!
!")
Doe jij normaal een 6,5?
die sproeten zijn juist wel schattig..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, daar zou ik m'n hond (niet dat ik die heb, bij wijze van spreken hè) nog vanaf trappen![]()
![]()
maar zoals ik al zei, toeps een 6.5
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Juist, die uitspraak. ("Ieeeeeeeh, sproeten!!!! Ieeeeeeeeh, maatje 38!
!")
Doe jij normaal een 6,5?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |