Ik vind iedereen die Toeps nu de grond inboort ook allemaal heel jaloers over komen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
Fout, ach ja, men probeert eens wat. Ik snap haar wel. En die kneusjes kunnen gewoon opdonderenJaloezie imo
![]()
Oui, Toeps is een lekker wijf en iedereen die anders beweert is een homo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die Toeps nu de grond inboort ook allemaal heel jaloers over komen.
Ze doet wel wat uit de hoogte hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rot toch op man, jij steekt hem er zo inGezeik steeds, tis gewoon een lekkere meid. Zow
![]()
Ehm..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oui, Toeps is een lekker wijf en iedereen die anders beweert is een homo.![]()
So? En dat mag niet ofzoquote:
WE ZIJN ALLEMAAL UNIEK, MORWEHEN!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
So? En dat mag niet ofzoVoor mij is zij een held, een vrouw die eens anders is
![]()
Godver, schrik me de krampen hierquote:
De meeste mensen beseffen dat helaas niet. Die willen op iemand anders lijkenquote:
ja, daar zou ik m'n hond (niet dat ik die heb, bij wijze van spreken hè) nog vanaf trappenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:18 schreef MUUS het volgende:
Wat me trouwens zo opvalt -en dan gaat het niet om iemand specifiek- is dat men op internet zulke hoge eisen heeft..
Werkelijk iedereen brult over hele normale mensen: "Gaaaaatver, die schop ik zo mijn nest uit!."
Je zou denken dat niemand meer van bil gaat..
Voor zo ver mijn off-topic gedachte.
Die ken ik wel, adresje hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:16 schreef MUUS het volgende:
Sorry, morgen zal ik weer make up op doen.
Juist, die uitspraak. ("Ieeeeeeeh, sproeten!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, daar zou ik m'n hond (niet dat ik die heb, bij wijze van spreken hè) nog vanaf trappen![]()
![]()
maar zoals ik al zei, toeps een 6.5
Sorry hoor, als ik 1 dag door de stad loop zie ik tientallen als t niet honderden meisjes/vrouwen die ik eerder zou vegen dan Toeps.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:06 schreef Isabeau het volgende:
Ga verdorie eens op een gemiddeld terras om je heen kijken. Dan neem ik aan dat bijna alle vrouwen tussen de 2 en 3 scoren bij de mannen die hier beweren dat Toeps een lelijke trol is.
En wat heet 'uit de hoogte', ik denk dat dat ook wel meevalt.
Ik moet er altijd wel om lachen. Net als Kasta, ook altijd enorme eisen en boort elke redelijk aantrekkelijke vrouw met gemak de grond in. En dan zie je eindelijk foto's vanz ijn vriendin...tsja, een lach kan mij niet worden verweten op zo'n momentquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:18 schreef MUUS het volgende:
Wat me trouwens zo opvalt -en dan gaat het niet om iemand specifiek- is dat men op internet zulke hoge eisen heeft..
Werkelijk iedereen brult over hele normale mensen: "Gaaaaatver, die schop ik zo mijn nest uit!."
1973-11-30quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet er altijd wel om lachen. Net als Kasta, ook altijd enorme eisen en boort elke redelijk aantrekkelijke vrouw met gemak de grond in. En dan zie je eindelijk foto's vanz ijn vriendin...tsja, een lach kan mij niet worden verweten op zo'n moment![]()
Zo offtopic zit je niet imoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:18 schreef MUUS het volgende:
"Haar zou ik nog geen eens met een stok aanraken"quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Juist, die uitspraak. ("Ieeeeeeeh, sproeten!!!! Ieeeeeeeeh, maatje 38!
!")
Doe jij normaal een 6,5?
die sproeten zijn juist wel schattig..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, daar zou ik m'n hond (niet dat ik die heb, bij wijze van spreken hè) nog vanaf trappen![]()
![]()
maar zoals ik al zei, toeps een 6.5
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
!")
Doe jij normaal een 6,5?
quote:
Sorry, maar als je zo'n arrogante bitch bent, ben je in mijn boekje geen 'mooi mens'. Maar gewoon een niet heel erg lelijke scholier met een ongerechtvaardigd gevoel van superioriteit..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zo offtopic zit je niet imo![]()
Kneusjes en pubertjes op Fok. Ach ja, tis nu eenmaal zo. Toeps is een mooi mens, geen model, maar so what![]()
Voor minimaal 65 eu wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
!")
Doe jij normaal een 6,5?
Dat is haar probleem...wat is jouw probleem daarmee?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:28 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Sorry, maar als je zo'n arrogante bitch bent, ben je in mijn boekje geen 'mooi mens'. Maar gewoon een niet heel erg lelijke scholier met een ongerechtvaardigd gevoel van superioriteit..
Een vrouw die je op een foto een 7 geeft kan dan ook in een klap een 10 worden als je er in persoon spreekt. Een verleiderlijk lachje op een meid dr gezicht oid maakt dr 10 keer knapper.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:18 schreef MUUS het volgende:
Ik schaar je voor het gemak toch maar wel in die categorie, als je dat niet erg vindt. Ik vind MILF beter klinken dan 'oude fiets'. N'est pas?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]en niet eens kinderen, dus ik kom niet eens in aanmerking voor de MILF categorie
Dat de FP zo wat een verkapte stormfront.org aan het worden is bij berichten met allochtonen erin is oud nieuws.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:29 schreef Isabeau het volgende:
Dat Taida-uitspugen heb ik dan ook niet begrepen.
Ach....andersom kan je ook zeggen dat het een aardige spreekbuis voor moslim zendelingen aan het worden is. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat de FP zo wat een verkapte stormfront.org aan het worden is bij berichten met allochtonen erin is oud nieuws.
Opzich heb ik daar geen problemen mee hoor, ik wil alleen even aangeven dat je dan in mijn ogen geen mooi mens/persoon bent.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:29 schreef wonko het volgende:
[..]
Dat is haar probleem...wat is jouw probleem daarmee?
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:30 schreef Duiveltja het volgende:
Dat de FP zo wat een verkapte stormfront.org aan het worden is bij berichten met allochtonen erin is oud nieuws.
Maakt jouw manier van bekritiseren jou wel een mooi mens? Ik heb mijn twijfels.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:32 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Opzich heb ik daar geen problemen mee hoor, ik wil alleen even aangeven dat je dan in mijn ogen geen mooi mens/persoon bent.
Owja, Taïda.
Ik wil bij dit soort mensen altijd zo graag een fotoboek zienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:33 schreef Isdatzo het volgende:
niets minder dan een 10 uiteraard![]()
ff toevoeging, op schaal tot 10 hè
Mooi dat we op één lijn zitten danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:29 schreef Isabeau het volgende:
Dat Taida-uitspugen heb ik dan ook niet begrepen.
Ik gun 't je wel hoor.. maar ik fok graag anoniemquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil bij dit soort mensen altijd zo graag een fotoboek zien
Maar ja, de mensen met de meeste kritiek hebben meestal zelf geen fotoboek en als ze die wel hebben moet ik altijd even grinniken![]()
Ach, MUUS, het gaat me allemaal niet om het uiterlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:18 schreef MUUS het volgende:
morgen.. als ik een foto vindquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:37 schreef Isabeau het volgende:
isabeau@fok.nl
De kans dat je gezicht me iets zegt lijkt me erg klein16 miljoen Nederlanders en zo.
Tuurlijk, ben ik compleet met je eens, maar men geeft zo'n meisje dan geen 7. Neen, men geeft dat meisje een -1 en kotst haar bovendien nog ff onder ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Een vrouw die je op een foto een 7 geeft kan dan ook in een klap een 10 worden als je er in persoon spreekt. Een verleiderlijk lachje op een meid dr gezicht oid maakt dr 10 keer knapper.
hey, dat kotsen laat ik aan de hond over die ik er net vanaf heb geschoptquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben ik compleet met je eens, maar men geeft zo'n meisje dan geen 7. Neen, men geeft dat meisje een -1 en kotst haar bovendien nog ff onder ook..
Sorry I.R, 's nachts wil ik nog wel eens zwaar op de hand worden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, MUUS, het gaat me allemaal niet om het uiterlijk.
Huh? Waarom een -1quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben ik compleet met je eens, maar men geeft zo'n meisje dan geen 7. Neen, men geeft dat meisje een -1 en kotst haar bovendien nog ff onder ook..
Lijkt me sowieso wel een grappig idee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:06 schreef nietzman het volgende:
Zullen we volgend jaar gewoon een ander wiefke achter het station vandaan halen en inschrijven voor student of the year, en daar dan allemaal op stemmen?
Ik blijf bij mijn mening daaroquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:37 schreef Falco het volgende:
Check deze reactie dan van dit omhooggevallen wicht: WK Lingerie op Veronica
Met een beetje marketing moeten we de lokale straatkrachtverkoper wel een modellencontract weten te bezorgen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:24 schreef ThE_ED het volgende:
Lijkt me sowieso wel een grappig idee.
Zeggen dat ze arrogant overkomt is geen mening, dat is gewoon iets vaststellen en dat als mening brengen. Dat stukje tekst van haar verdient geen schoonheidsprijs (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |