Ja, en zoals ik al zei, zoals zoveel vrouwen doen. Toeps vertelt het alleen in geuren en kleuren op haar weblog, fok en dat soortquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toeps zegt juist 'Het is niet mijn hobby, gebruik maken van mijn vrouwelijke verschijning, enkel om dingen gedaan te krijgen'.![]()
Ja, veel vrouwen doen het. Maar Toeps doet alsof zij het níét doet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:38 schreef Moja het volgende:
[..]
Ja, en zoals ik al zei, zoals zoveel vrouwen doen. Toeps vertelt het alleen in geuren en kleuren op haar weblog, fok en dat soort![]()
verder vind ik het ook het ook irritant hoor dat egotrip geblaat de hele tijd![]()
Nou dat kan ze moeilijk ontkennen lijkt mequote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, veel vrouwen doen het. Maar Toeps doet alsof zij het níét doet.
Zou ze scheten laten en poepen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, veel vrouwen doen het. Maar Toeps doet alsof zij het níét doet.
Ik zou m'n hond er nog vanaf schoppenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef JingleKoning het volgende:
[afbeelding]![]()
Ze lijkt op die achterlijke kutkneus,oh ja Cerror![]()
Ja kan ze gezellig meedoen met Toeps bashenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:42 schreef Kindervriend het volgende:
Goeiendag, wat een teringwijf!
Waar blijft die hoer zelf trouwens? Ik kan me niet voorstellen dat ze dit topic heeft gemist.
Maar dat doet ze juist wel. Ze wil zó graag laten overkomen alsof ze een stel hersens heeft. Maar ondertussen wel lopen hoereren bij GS en FOK! om een verkiezing te winnen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:40 schreef Moja het volgende:
[..]
Nou dat kan ze moeilijk ontkennen lijkt me![]()
Jij had ook wel SOTY willen worden he? Zeg het nou maarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat doet ze juist wel. Ze wil zó graag laten overkomen alsof ze een stel hersens heeft. Maar ondertussen wel lopen hoereren bij GS en FOK! om een verkiezing te winnen.
Ow, aangenaam. Ik ben Noliusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:46 schreef FBIFile het volgende:
stel jaloerse mongeaulen .
Neuh.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij had ook wel SOTY willen worden he? Zeg het nou maar
Scheurtje in het glas was leuk geweest. En streepje bloed uit haar neus ook wel.quote:
Mwhehehequote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Ze lijkt op die achterlijke kutkneus,oh ja Cerror![]()
Gok dat ze nu gewoon grijnzend achterover op haar bureaustoeltje zit te genieten van de stijging in pageviews op haar site.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:40 schreef dr.dunno het volgende:
iemand d'r weblog al bekeken of ze hier al op reageert (op d'r eigen weblog)![]()
Het helpt natuurlijk wel verder in naamsbekendheidquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:46 schreef BossFight het volgende:
Gok dat ze nu gewoon grijnzend achterover op haar bureaustoeltje zit te genieten van de stijging in pageviews op haar site.
slechte publiciteit is ook publiciteit zeggen ze toch altijd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk wel verder in naamsbekendheid
En kasta, mijn eisen zijn niet zo hoog, het is meer dat ik nav wat je schrijft altijd minstens mooie fotomodellen naast je verwacht en dat valt dan tegen (was zij danseres??).
Nah, lelijk zou ik het persoonlijk toch niet noemen...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:47 schreef Isabeau het volgende:
En kasta, mijn eisen zijn niet zo hoog, het is meer dat ik nav wat je schrijft altijd minstens mooie fotomodellen naast je verwacht en dat valt dan tegen (was zij danseres??).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |