Niet boosquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:17 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben even de hele uitzending aan het luisteren, niet zo bozig, hoor
en wel een reeks met potentiequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet boos![]()
maar even weer ontopic sturen voordat het compleet uit de hand loopt offtopic en er een slotje komt, want ik voel een reeks aankomen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
![]()
![]()
!
Ik heb alle hilarische stukjes even in bold gezet.
Ligt eraan wat je zoekt en leuk vind...als we nu al bij topic nummer 10 zijn binnen 4 maanden ofzo is er genoeg potentiequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:28 schreef thaleia het volgende:
Oh, ik heb ook geen seconde van de uitzending gehoord en ik geloof ook niet dat ik nou zo'n kwaliteitsprogramma heb gemist
1 van de leukste radioprogramma's hoor.. misschien wel hét leukste programmaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:28 schreef thaleia het volgende:
Oh, ik heb ook geen seconde van de uitzending gehoord en ik geloof ook niet dat ik nou zo'n kwaliteitsprogramma heb gemist
Uuuh compleet mis, als je het MIDNR-topic ( MIDNR #10 Dat maakt ons blij, dat maakt ons blij ....... en hier begon het MIDNR #9: ga de tunnel in )heb gevolgd weet je dat ze al afgekraakt word voordat ze maar enige reactie doormiddel van een weblog reactie gegeven heeft, dus ja haar reputatie algemeen icm met hoe ze zich heeft gedragen tijdens de show is voor ons genoeg om kritiek te geven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:39 schreef thaleia het volgende:
Nou wat ik meer bedoel is dat de lading van kritiek die Toeps hier krijgt niet zozeer komt door hoe ze in het programma was, maar eerder door hoe lullig ze erover schrijft. Het gaat niet zozeer om de uitzending toch? Of is die zo hilarisch dat ik ook maar eens moet gaan luisteren?
Bewondering is ook weer zo iets, ok ik ging iets te ver met "held"quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de meeste vrouwen zijn (gelukkig) anders dan zij, maar dat maakt ze niet minder uniek.
verder vind ik je misplaatste bewondering voor haar nogal discutabel, maargoed, dat is te wijten aan je eigen gebrek aan inzicht.
Offday? Offday? ze kent gewoon het hele concept niet van de show en als ze het er niet mee eens is moet ze niet komen en als ze het niet kent moet ze of eerst informeren of gewoon meedoen en niet zo triest reageren en uit de hoogtequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bewondering is ook weer zo iets, ok ik ging iets te ver met "held"Ik reageerde meer op het feit dat men hier gelijk maar even kotssmiley's plaatst achter de naam Toeps. Sterk overdreven imo. Ze is gewoon een leuke meid om te zien met misschien een offday in die uitzending. So what! Net een echt mens of misschien is ze altijd wel zo. Dat is nog steeds geen reden om haar af te branden.
![]()
Hey, 't kan allebei hoor.. let op!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Offday? Offday? ze kent gewoon het hele concept niet van de show en als ze het er niet mee eens is moet ze niet komen en als ze het niet kent moet ze of eerst informeren of gewoon meedoen en niet zo triest reageren en uit de hoogte
Dus niet meer Talpamaar voortaan Toeps
Relax, mên, het is maar een programma.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Offday? Offday? ze kent gewoon het hele concept niet van de show en als ze het er niet mee eens is moet ze niet komen en als ze het niet kent moet ze of eerst informeren of gewoon meedoen en niet zo triest reageren en uit de hoogte
Dus niet meer Talpamaar voortaan Toeps
Ik kan niet fotosoepen anders had ik het zeker gedaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Relax, mên, het is maar een programma.Zet Toeps anders in het schandblok, kunnen we allemaal tomaten en rotte eieren naar haar gooien
![]()
Ow fuck, ik zie nu pas dat het in ONZ staatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kan niet fotosoepen anders had ik het zeker gedaan(vanachter mijn veilige toetsenbord) dus als iemand anders met de eer wil strijken om voor Deel2 OP een schandblok te painten met haar foto
Tja het is misschien arrogant, maar Toeps zegt gewoon hardop wat veel vrouwen denken en ook gebruik maken van hun uiterlijk, ze is echt niet de enigequote:Het is niet mijn hobby, gebruik maken van mijn vrouwelijke verschijning, enkel om dingen gedaan te krijgen. Dat vind ik meestal een beetje goedkoop, gezien ik wel meer kwaliteiten heb. Maar in sommige gevallen komt het toch dondersgoed uit, dat ik voorzien ben van twee mooie grote blauwe ogen.
Hardop? Ze zegt in het echt niks en gaat later een beetje op haar weblogje huilen bedoel je misschienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:10 schreef Moja het volgende:
[..]
maar Toeps zegt gewoon hardop wat veel vrouwen denken
Hmm, dat is toch echt wel een kutkop.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kan niet fotosoepen anders had ik het zeker gedaan(vanachter mijn veilige toetsenbord) dus als iemand anders met de eer wil strijken om voor Deel2 OP een schandblok te painten met haar foto
Zoiets bijvoorbeeld
[afbeelding]
Hmmm sorry was niet de bedoeling, heb mooiste foto gezochtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:17 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hmm, dat is toch echt wel een kutkop.
Toeps zegt juist 'Het is niet mijn hobby, gebruik maken van mijn vrouwelijke verschijning, enkel om dingen gedaan te krijgen'.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:10 schreef Moja het volgende:
[..]
Tja het is misschien arrogant, maar Toeps zegt gewoon hardop wat veel vrouwen denken en ook gebruik maken van hun uiterlijk, ze is echt niet de enige![]()
Ik heb het overigens niet over mezelf hoor![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hmmm sorry was niet de bedoeling, heb mooiste foto gezocht
My god. Make it stop.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Ze lijkt op die achterlijke kutkneus,oh ja Cerror![]()
Twee linkerhanden. Ook dat nog!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |