Ja, en op het NOS journaal kwam het woord regen niet eens voor in het praatjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:57 schreef E.T. het volgende:
Op het kaartje van Timofeeff stond voor hier: 30 graden met regen..
Wordt 't weer zo fucking benauwd![]()
Zal wel weer verdampt zijn voordat het Nederland heeft kunnen bereikenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
hehe sorry!
Ben benieuwd wat dat ding gaat doen, ontwikkelt enorm.
Maargoed, we wachten af...
Idd, grote omvang zegquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Neemt effe heel NL in beslag.
[afbeelding]
Nee die zal, onweer op komt heten, mits deze topic voor de onweer vol isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:17 schreef Prowl het volgende:
Volgende topic heet zeker Hitte Hitte Hitte
Morgen ligt die onstabiele lucht boven ons land. Het is te hopen dat al die bewolking van het franse mcs vannacht oplost en de temperatuur morgen nog flink kan stijgen zodat er genoeg 'brandstof' ( hete vochtige lucht) is. Het is veel mooier om ze boven je hoofd te zien ontstaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, grote omvang zeg
Maar helaas gaat ie de Noordzee op
Nee hoor airco op 20 graden en slapen maar!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:21 schreef Againzender het volgende:
Geen wind, hoge temperatuur: dit wordt weer een plaknacht
dat is redelijk normaal daarquote:
Ik haat airco's. Alleen in de auto vind ik die dingen echt een uitkomst. En in de serverruimte.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:26 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee hoor airco op 20 graden en slapen maar!![]()
Hehehe weet ik ook welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat is redelijk normaal daar![]()
Dat duurt een uur of 2 en daarna ga je weer gewoon verder met op het strand liggen en cocktails drinken![]()
Geweldig die heftige onweersbuien tijdens je siesta
DIT is pas een zomerse bui:
[afbeelding]
Ik hoop dat 't een beetje gaat knallen morgen. Ben er wel weer een keer aan toe.quote:NEERSLAG:
Zie boven: in de loop van de middag en met name in de avond van het zuidwesten uit enkele stevige regen- en onweersbuien. De kans op onweer (kans op meer dan 1 ontlading/5 min) is tussen 15 en 21 UTC vrij groot (tussen 50 en 90%) en de conditionele kans op zwaar onweer (kans op meer dan 500 ontladingen/5 min) ligt in dezelfde periode rond 60% (om de absolute kans erop te krijgen, moet deze kans vermenigvuldigd worden met de kans op 1 ontlading). Uitgaande van een gemiddelde kans op onweer van 70%, komt een 60% conditionele kans neer op een kans van ruim 40% op zwaar onweer (en blijft daarmee onder het criterium om procedures te starten m.b.t. een weeralarm). Iets om goed in de gaten te houden. Het valt overigens op dat de onweerskanskaartjes niet erg consistent zijn als je kijkt naar waar de kansen op onweer het grootst zijn. Sflocs in de buien boven Frankrijk 3-9 (wat neerkomt op 9-81 ontladingen/10 min). Tussen 09 en 15 UTC geven de onweerskanskaartjes ook al een vrij grote onweerskans, maar we gaan er vanuit dat de grootschalige neerslag bij de thermische vore pas na 15 UTC komt. Misschien ontstaan er voor de thermische vore uit ook enkele onweersbuien verspreid over de zuidwestelijke helft van het land (alleen EC00 geeft dat aan).
Ik werk deze vakantie in een kasquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het echt te benauwd om zo te werken
nou nee laat die airco maar aan! Liever dan dat geplak in je bed 's nachts!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik haat airco's. Alleen in de auto vind ik die dingen echt een uitkomst. En in de serverruimte.
Nee, dan maar lekker zweten in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |