Gut wát een ellende zegquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet van narigheid al 's nachts buiten sex hebben, want in huis glijd je er gewoon vanaf.
Omdat het niet anders kan??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Gut wát een ellende zeg![]()
Maar Speed, waarom ga je dan tijdens IJsheiligen (ja toch? 22-7 tot 22-8) op vakantie?
Best wel ja. Ik word er iig niet vrolijk vanquote:
Je kunt vast weel anders. Wat voor werk doe je dan dat je per se in DIE 3 weken op vakantie moet? Leraar ofzo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat het niet anders kan??
Ik heb maar 3 weken vakantie van mijn werk, en juist in die 3 weken is de afdeling gewoon dicht.
[afbeelding]
Mwah ik ben de afgelopen tijd met de warmte ook niet vrij geweest en dan vind ik het ook prima hoor. Maar nu heb ik ook een kantoorbaan en geen buitenwerk. Als ik dan thuiskom in een kamer van 34,1 graden is dat vervelend, maar dan zoek je gewoon alternatieven om wél van het weer te genieten. Ik vind dat we gewoon blij moeten zijn met een goeie zomer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor mensen die vakantie hebben (en de toeristen hier) is het natuurlijk fantastisch weer, lekker naar het strand, zwemmen etc. dus wat dat betreft is dit wel een topzomerMaar als je weer thuiskomt en je kamer is 30c dan wordt het wel wat minder...
Nope werk gewoon bij een bedrijf, ik heb geen zin om nog saaier werk te gaan doen dan dit, daarom ga ik dus lekker mee, als ik zou moeten kiezen, dan heb ik liever nog regen dan dat saaie werk doen op een andere afdelingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Je kunt vast weel anders. Wat voor werk doe je dan dat je per se in DIE 3 weken op vakantie moet? Leraar ofzo?
Tja, wat is een goede zomer hè? Wat mij betreft is dit verre van een goede zomer. Dit is een zéér slechte zomer. Ik ben ook echt blij met een goede zomer, maar dat is het nu dus niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mwah ik ben de afgelopen tijd met de warmte ook niet vrij geweest en dan vind ik het ook prima hoor. Maar nu heb ik ook een kantoorbaan en geen buitenwerk. Als ik dan thuiskom in een kamer van 34,1 graden is dat vervelend, maar dan zoek je gewoon alternatieven om wél van het weer te genieten. Ik vind dat we gewoon blij moeten zijn met een goeie zomer.
Ja die discussie ken ik nou zo onderhand wel na al die jaren op fokquote:
Sorry, ik heb niets meegekregen van welke duscussie omtrent jouw naam dan ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja die discussie ken ik nou zo onderhand wel na al die jaren op fok.
Het is niet IK HERHAAL NIET mijn schuld ja.
waar is je tag geblevenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja die discussie ken ik nou zo onderhand wel na al die jaren op fok.
Het is niet IK HERHAAL NIET mijn schuld ja.
geen idee, maar de keren dat ik keek zaten ze ver achterin de 29.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:55 schreef firecow het volgende:
gaan we vandaag wel de mooie 30 graden grens halen in de bilt ??
Altijd leuk voor de stats.... Jammer dat we gisteren 0.1 graad te kort kwamen
Als je die van 18 dagen bedoelt, die was in 1975quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef Againzender het volgende:
Ben ik nou een oude lul, of lijkt deze hittegolf op die van 1976?
Nee, die van '76 bedoel ik. Die was 17 dagen dacht ik, maar met erg veel tropische dagen erin (stuk of 10). En wat vooral erg treffend is: kurk- en krukdroog!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je die van 18 dagen bedoelt, die was in 1975
Alle tags zijn weg zo'n beetjequote:
Ik heb maar een paar druppels gevoelt, daar hield het ook mee opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Same here hoor Speed..
Heb ook nog geen regen gezien deze week.
Zal voorlopig nog wel voort duren. Boeie, liever droog dan die gore, smerige plak warmte.
Hete sex is OK, maar met deze temperaturen is de vreugde maar beperkt...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet van narigheid al 's nachts buiten sex hebben, want in huis glijd je er gewoon vanaf.
Jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:57 schreef Evil-Cherry het volgende:
29? Dat alles? Pfft, watje :p
quote:NEERSLAG:
Zie boven: in de loop van de middag van het zuidwesten uit
enkele stevige regen- en onweersbuien. De conditionele kans op zwaar
onweer (kans op meer dan 500 ontladingen) ligt zaterdag voor de
noordwestelijke helft van het land in de periode tussen 15 en 21 UTC op
ongeveer 70% (om de absolute kans erop te krijgen, moet deze kans
vermenigvuldigd worden met de kans op 1 ontlading). Met een kans van 70%
op meer dan 1 ontlading voor met name het zuidwesten van het land waar
de thermische vore precies op het heetst van de dag komt, komt dit neer
op een kans van bijna 50 % op zwaar onweer voor het zuidwesten van het
land. Iets om goed in de gaten te houden.
Airco-meneertje, of airco, meneertje?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jaen dat met airco meneertje
zou je dus echt niet zeggen, we hebben ruim 5 airco's nodig om die afdeling te verkoelen, met 1 red je dat ter nimmer nooit op.
YES!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:28 schreef Oom_Agent het volgende:
De guidance voor morgen ziet er interessant uit:
[..]
Hmmz Mist, zonsopgang = Mooie plaatjesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Airco-meneertje, of airco, meneertje?
Hmmja, bij ons red de airco het ook niet, en dat ding verspreid ook alleen maar vieze lucht (iedereen heeft ontstoken ogen, astma-aanvallen, verkouden, etc..)
Heb dan ook heerlijk in het windje gezeten vanmiddag![]()
Speed, je krijgt volgens meneer Timofeef mist! En verder krijgen we gladheid en regen in de ochtend.
Eerst zien dan geloven, er is al zo vaak wat regen en/of onweer voorspeld maar nog geen druppel gezien hierquote:
hehe sorry!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Is al opgelost zie ik![]()
24.3 graden voor alsnog een goeie post
Ja, en op het NOS journaal kwam het woord regen niet eens voor in het praatjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:57 schreef E.T. het volgende:
Op het kaartje van Timofeeff stond voor hier: 30 graden met regen..
Wordt 't weer zo fucking benauwd![]()
Zal wel weer verdampt zijn voordat het Nederland heeft kunnen bereikenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
hehe sorry!
Ben benieuwd wat dat ding gaat doen, ontwikkelt enorm.
Maargoed, we wachten af...
Idd, grote omvang zegquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Neemt effe heel NL in beslag.
[afbeelding]
Nee die zal, onweer op komt heten, mits deze topic voor de onweer vol isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:17 schreef Prowl het volgende:
Volgende topic heet zeker Hitte Hitte Hitte
Morgen ligt die onstabiele lucht boven ons land. Het is te hopen dat al die bewolking van het franse mcs vannacht oplost en de temperatuur morgen nog flink kan stijgen zodat er genoeg 'brandstof' ( hete vochtige lucht) is. Het is veel mooier om ze boven je hoofd te zien ontstaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, grote omvang zeg
Maar helaas gaat ie de Noordzee op
Nee hoor airco op 20 graden en slapen maar!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:21 schreef Againzender het volgende:
Geen wind, hoge temperatuur: dit wordt weer een plaknacht
dat is redelijk normaal daarquote:
Ik haat airco's. Alleen in de auto vind ik die dingen echt een uitkomst. En in de serverruimte.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:26 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee hoor airco op 20 graden en slapen maar!![]()
Hehehe weet ik ook welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat is redelijk normaal daar![]()
Dat duurt een uur of 2 en daarna ga je weer gewoon verder met op het strand liggen en cocktails drinken![]()
Geweldig die heftige onweersbuien tijdens je siesta
DIT is pas een zomerse bui:
[afbeelding]
Ik hoop dat 't een beetje gaat knallen morgen. Ben er wel weer een keer aan toe.quote:NEERSLAG:
Zie boven: in de loop van de middag en met name in de avond van het zuidwesten uit enkele stevige regen- en onweersbuien. De kans op onweer (kans op meer dan 1 ontlading/5 min) is tussen 15 en 21 UTC vrij groot (tussen 50 en 90%) en de conditionele kans op zwaar onweer (kans op meer dan 500 ontladingen/5 min) ligt in dezelfde periode rond 60% (om de absolute kans erop te krijgen, moet deze kans vermenigvuldigd worden met de kans op 1 ontlading). Uitgaande van een gemiddelde kans op onweer van 70%, komt een 60% conditionele kans neer op een kans van ruim 40% op zwaar onweer (en blijft daarmee onder het criterium om procedures te starten m.b.t. een weeralarm). Iets om goed in de gaten te houden. Het valt overigens op dat de onweerskanskaartjes niet erg consistent zijn als je kijkt naar waar de kansen op onweer het grootst zijn. Sflocs in de buien boven Frankrijk 3-9 (wat neerkomt op 9-81 ontladingen/10 min). Tussen 09 en 15 UTC geven de onweerskanskaartjes ook al een vrij grote onweerskans, maar we gaan er vanuit dat de grootschalige neerslag bij de thermische vore pas na 15 UTC komt. Misschien ontstaan er voor de thermische vore uit ook enkele onweersbuien verspreid over de zuidwestelijke helft van het land (alleen EC00 geeft dat aan).
Ik werk deze vakantie in een kasquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het echt te benauwd om zo te werken
nou nee laat die airco maar aan! Liever dan dat geplak in je bed 's nachts!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik haat airco's. Alleen in de auto vind ik die dingen echt een uitkomst. En in de serverruimte.
Nee, dan maar lekker zweten in bed
yep. Meldingen van hagel, veel regen en zeer veel bliksemontladingen komen er uit dat gebied. Stevige bui!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:04 schreef i2Them2 het volgende:
Aan de zuidwest kan blijfen er maar nieuwe buien onstaan, die pittig zijn.
[afbeelding]
Hier is goed te zien hoe ver de die aambeelden uitwaaien.
[afbeelding]
Oke ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:50 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ik werk deze vakantie in een kas. Ben boven in de kas bezig, kan je vertellen dat 't goed warm is
. Hoe warm weet ik niet, maar ik kan wel eens kijken hoe warm en hoe vochtig 't is.
Ik ga trouwens me nieuwe weerstation klaar maken/zetten morgen. Hopelijk heb ik 't voor de buien klaar.
De verwachting van het KNMI valt wel mee .... woe tot 31 graden ...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:40 schreef Oom_Agent het volgende:
Aaaahhhh....ik wordt gek.Woensdag 36 graden en donderdag mogelijk 40 !!
Dat zou dan wel de hoogte temperatuur ooit in NL zijn
![]()
Ja die gaan nog uit van de informatie van vanmiddag 12 uur.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De verwachting van het KNMI valt wel mee .... woe tot 31 graden ...
Dat is van een mistveld dat vanaf de Noord- en Waddenzee binnentrekt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar komt die gigantisch hoge relatieve luchtvochtigheid in het noorden vandaan? Met > 95% moet 't toch bijna regenen, zou je denken?
hehe. We'll see. De BBC zit voor woensdag op pas 37 gradenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:44 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja die gaan nog uit van de informatie van vanmiddag 12 uur.GFS tovert er nu dikke horror uit...... straks is er geen electriciteit en kraanwater meer, en ook geen FOK!
![]()
Gewoon als afwisseling voor die hete dagenquote:1983 - Op de Zuidpool wordt een temperatuur gemeten van - 89,2 graden Celsius, de laagste temperatuur ooit op aarde vastgesteld.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat is de verwachting voor Salzburg? Daar zit ik van di tot en met vrijdag.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:00 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Benauwd en bewolkt![]()
[afbeelding]
zo rond de 29 graden soms een bui
ik mag hopen dat de 40 graden niet halen zegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:40 schreef Oom_Agent het volgende:
![]()
En amper een druppel regen .....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:03 schreef Keiichi het volgende:
http://85.214.49.20/wz/pics/MS_De_Bilt_avn.png
De 28ste zou het weer wat frisser gaan worden![]()
Had eerst een huis, tuin en keuken weerstationnetje, met temperatuur, vochtigheid, luchtdruk... Nu een WS 2308. Niet een super uitgebreid station, maar voor mij ok.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke ben benieuwdwelke weerstation heb je nu?
Ziet er goed uit (qua specs). Is deze uitgebreider dan de ws-3600 (die op mijn verlanglijstje zal gaan staanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:10 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Had eerst een huis, tuin en keuken weerstationnetje, met temperatuur, vochtigheid, luchtdruk... Nu een WS 2308. Niet een super uitgebreid station, maar voor mij ok.
Voor mij dus nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:31 schreef Oom_Agent het volgende:
Verticale bewegingen van de lucht zien er voor morgen leuk uit
[afbeelding]
De hittegolf is al een aantal dagen bezig gek, volgens mij de 9de al!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zeg, is de hittegolf nou nog officieel bezig? Ik weet dat een hittegolf begint als het 5 dagen lang boven de 25 graden is geweest waarvan 3 boven de 30 in de bilt. Maar is het zo dat om een hittegolf te blijven het elke 5 dagen erna ook 3 dagen boven de 30 moet zijn? Want gister werd het 29,9 in de bilt, net niet over de 30.
En hoeveel dagen geleden begon ie eigenlijk?
Klopt, maar waarschijndelijk zal het allemaal wel mee gaan vallen, ik hou het tot MAX 35 graden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:40 schreef Oom_Agent het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:10 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Had eerst een huis, tuin en keuken weerstationnetje, met temperatuur, vochtigheid, luchtdruk... Nu een WS 2308. Niet een super uitgebreid station, maar voor mij ok.
[afbeelding]
Begin van de komende week koeler, daarna weer hitte. Na de 27ste kan alles nog.
Dan ben je toch wel ergens fout mee bezig!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ziet er goed uit (qua specs). Is deze uitgebreider dan de ws-3600 (die op mijn verlanglijstje zal gaan staan)? Op meerbo.nl is de spec-lijst van die 2308 een stuk langer dan die van de 3600 (die ook nog website-mogelijkheden etc. heeft).
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:06 schreef Oom_Agent het volgende:
Achter dat buiengebied gaat er vanmiddag nog veel meer ontstaan.
quote:NEERSLAG:
In Zeeland eerst kans op (een restant van) een bui. In de namiddag van het zuidwesten uit enkele onweersbuien. Bij buien uitschieters tot maximaal ongeveer 40 kt, dit is vooral valwind, de maximale wind in het profiel is ca 30 kt. Onweerskansen zijn 50-95% en geven in de MOS-Uitvoer een wisselend beeld. Absolute kans op zwaar onweer (=>500 ontladingen, 90x90 km) ligt tussen 15 en 03 UTC op 40-70%. \
Iets om in de gaten te houden. Weeralarmcriterium "zwaar onweer" moeilijk in te schatten, kans dat dit gehaald wordt in een gebied van 50x50 km lijkt mij ongeveer 25%. Zondag in het oosten nog kans op een bui.
Weerman Jan Visser altijd weer leuk om te lezenquote:Reikhalzend wordt er de komende 24 uur uitgekeken naar de komst van een onweersstoring die vanuit Frankrijk naar het noorden stoomt. Wie krijgt wat en hoeveel; dat is de vraag. Als we naar vorige draaiboeken kijken die in deze zomer werden gehanteerd, dan kunnen we vaststellen dat de passage van een onweersstoring niet voor ieder de gewenste neerslag opleverde. Het is veelal een (zeer) lokaal karakter wat de buien betreft.
Toch verdient deze storing wat meer aandacht. Zoals het zich nu laat aanzien komt het op wat meer uitgebreide schaal tot geflits, gerommel maar vooral neerslag. Vanmorgen vroeg waren er al onweersbuien actief in het zuidwesten van België en het noorden van Frankrijk.
Maakt niet uit, het was VERDOMD lekker, even in een dun t-shirt, korte broek, lekker uurtje buiten geweest in 16 gradenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Speed; lolZoveel mist wilde ik nou ook weer niet jouw kant op sturen! Maar de plantjes knappen er wel van op zeker?
Hier is het bewolkt en heet en benauwd! Gister langs de weg werden de bomen al bruinArme natuur..
verder hoest ik pollen en ozon op, heel fijn
Inderdaad..... het leuke is dat er achter het buiengebied in Belgie een strook van 250 km geheel helder is. Daar kan de temperatuur nog mooi oplopen voor de 2e helft ons bereikt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:27 schreef Againzender het volgende:
Ligt het nou aan mij, of activeert het onweer boven Frankrijk wel erg vroeg vandaag?
Ik zie steeds meer pitjes.... komt er een rolwolk aan ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:10 schreef Omaha het volgende:
http://www.buienradar.nl/home.aspx?r=vakantie&jaar=-3&soort=loop1uur
Ik zie hetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:47 schreef Drugshond het volgende:
Wat er in Belgie zat is alweer langzaam aan het oplossen
Deze bui was de enige kans op flinke regen, voor vanavond zie ik het niet gebeuren in het ZW. Ja, dat is gewoonquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat is juist goed, des ter zwaarder het onweer vanavond wordt![]()
Ik ook. En het is hier (oosten) buiten al weer flink warm. Het ergste is nog dat je de warmte in huis er niet meer uit krijgtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:47 schreef WEST het volgende:
ik heb zo'n idee dat die buien alleen maar in het westen gaan vallen![]()
Maar het is een stuk benauwder, zonder dat je je inspant gutst het zweet van je lichaam.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:22 schreef DemonRage het volgende:
Meer bewolking minder warmte... de temperatuur is een beetje aant dalen.
inderdaad, ik denk dat ik toch maar eens lekker ga zwemmen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. En het is hier (oosten) buiten al weer flink warm. Het ergste is nog dat je de warmte in huis er niet meer uit krijgt.. Wat een ellende allemaal
![]()
Ik wilde al gaan voor die 3600quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]die WS 2308 heb ik hier ook
alleen de windmeter doet het niet meer, voor de rest nog wel
En damn kijk eens naar die neerslagkansengemiddels 30mm
zijn ze gek geworden
[..]
Dan ben je toch wel ergens fout mee bezig!
De WS3600 is uitgebreider dan de WS 2308, qua scherm geeft de WS3600 eigelijk alles weer, de binnen temp / buiten temp regen etc etc, de WS 2308 heeft dat niet, daarnaast zijn er nog een aantal dingen. (vergelijk de foto's maar eens die hieronder staan). Voor de rest is alles eigelijk hetzelfde, en website-mogelijkheden heeft de 3600/3610 ook hoor
[afbeelding]
Hoe wou ik anders deze gegevens op internet zetten?
Oja, de regenstanden worden als volgende gemeld:
WS2308 - 1 uur / 24 uur / totaal.
WS3600 - 1 uur / 24 uur / 1 week / 1 maand / totaal.
Kortom, de WS3600 is eigelijk bijna het zelfde als de WS2308, maar toch heeft de WS3600 toch iets meer mogelijkheden
WS2308
[afbeelding]
WS3600
[afbeelding]
Kortom, ik raad je toch echt aan om de WS3600/3610 te gaan kopen ivp de WS2308. Ik hoop nou niet dat ik je te veel aan het twijfelen heb gebracht, anders kom je maar langs
Zie nu ineens een lijntje ontstaan iddquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:36 schreef Oom_Agent het volgende:
Er vormt zich een buienlijn tussen Luik en Aachen. Daaronder zwaardere buien die richting ZO NL trekken.
Oke danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wilde al gaan voor die 3600. Maar omdat het specs-lijstje van de 2308 me langer leek, maar die goedkoper is, vroeg ik me af waar het verschil nu zat
. Maar dat is nu duidelijk. Thnx
.
Waar koop je dat spul en quanta costa? Moet je voor dit soort apparaten ook een weerhuisje bouwen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor mij dus niet
[..]
De hittegolf is al een aantal dagen bezig gek, volgens mij de 9de al!
[..]
Klopt, maar waarschijndelijk zal het allemaal wel mee gaan vallen, ik hou het tot MAX 35 graden.
[..]die WS 2308 heb ik hier ook
alleen de windmeter doet het niet meer, voor de rest nog wel
En damn kijk eens naar die neerslagkansengemiddels 30mm
zijn ze gek geworden
[..]
Dan ben je toch wel ergens fout mee bezig!
De WS3600 is uitgebreider dan de WS 2308, qua scherm geeft de WS3600 eigelijk alles weer, de binnen temp / buiten temp regen etc etc, de WS 2308 heeft dat niet, daarnaast zijn er nog een aantal dingen. (vergelijk de foto's maar eens die hieronder staan). Voor de rest is alles eigelijk hetzelfde, en website-mogelijkheden heeft de 3600/3610 ook hoor
[afbeelding]
Hoe wou ik anders deze gegevens op internet zetten?
Oja, de regenstanden worden als volgende gemeld:
WS2308 - 1 uur / 24 uur / totaal.
WS3600 - 1 uur / 24 uur / 1 week / 1 maand / totaal.
Kortom, de WS3600 is eigelijk bijna het zelfde als de WS2308, maar toch heeft de WS3600 toch iets meer mogelijkheden
WS2308
[afbeelding]
WS3600
[afbeelding]
Kortom, ik raad je toch echt aan om de WS3600/3610 te gaan kopen ivp de WS2308. Ik hoop nou niet dat ik je te veel aan het twijfelen heb gebracht, anders kom je maar langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |