Bwhahahahaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef EdjeScroll het volgende:
Volgens GS is ze getrouwd en heeft ze nog kinderen ook![]()
OMG! dat meen je niet!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef EdjeScroll het volgende:
Link naar bericht?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef EdjeScroll het volgende:
Arme kinderenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef EdjeScroll het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
In this weeks episode of The Milfhunter, The Hunter wrestles with Wild Wendy
Begrijpend lezen was niet je sterkste vak hè ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef EdjeScroll het volgende:
Dat zal niet prettig thuiskomen zijn dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef EdjeScroll het volgende:
Volgens GS is was ze getrouwd en heeft ze nog kinderen ook![]()
Fijn dat je het ff rechtvaardigd!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:22 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dan moet ze maar niet vreemdgaan he...
quote:Domme en waarschijnlijk zeer impulsieve actie van die gast die waarschijnlijk emotioneel nog aan het klaarqeaumen was toen ie die zooi op het internet plemte. Zal nu wel een behoorlijke kater hebben daar op vakantie. Maar om nu te zeggen dat mevrouw de MILF onnodig leed wordt aangedaan en temeer als ze ook nog getrouwd is en kinderen heeft...nee, niet mee eens. Dan vind ik het helemáál haar verdiende loon. Had ze gewoon d'r eierstokken moeten laten bevruchten door d'r eigen vent en niet stiekem door een 19-jarige kleuter.
Mr Moore 21-07-06 @ 15:16
vertaalquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:23 schreef EdjeScroll het volgende:
Hier geen echte MILF te ontdekkenalleen maar MIDF
![]()
Die views!quote:AnthonyZeus: the discovery of the MILF... #2 2 3 4 5 6 7 » Mangoworks2002 300 37509
ja, maar niet dat ze getrouwd isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef Morrigun99 het volgende:
Az zegt toch zelf ergens dat ze een kind heeft?
Ik ga dus echt niet alles weer teruglezen.
Moet wel, anders voel ik me lulligquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:22 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Fijn dat je het ff rechtvaardigd!!!![]()
Nergens had AZ het over kinderen hoor, vrije damequote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:22 schreef Afwazig het volgende:
Volgens mij is dat gewoon bullshit van dat getrouwd en kinderen, dat vorge iemand bij de "reaguurders" en anderen hebben het overgenomen.
Je hebt gelijk, ben echt aan vakantie toequote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Begrijpend lezen was niet je sterkste vak hè ?
Ze moet iig wel kids hebben, anders is ze geen echte Milf natuurlijk. En volgens mij was dat al een keer genoemd. Dat ze getrouwd tja, hoef niet (meer) natuurlijk...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:23 schreef Afwazig het volgende:
Gewoon geruchten dat getrouwd en kinderen, waarschijnlijk niks van waar.
Zei ik toch.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:00 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Dude, ik wil geen indruk maken op jullie, ik denk, laat het jullie weten...jullie mening vroeg ik over of het ethisch is om op de werkvloer te doen. Dus lees jezelf bij hombré.
Wauw, ik kan ook een vriendin nemen om te neuken, is toch niets spannends aan? Ze heeft een kind ja, geiler kan niet...
*kuch*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nergens had AZ het over kinderen hoor, vrije dame
"Geiler kan niet"quote:
Zie Morrigun99.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nergens had AZ het over kinderen hoor, vrije dame
rijst de vraag; waar waren de kids tijdens dit alles?quote:
Ah, gemist danquote:
Jep, gezienquote:
Idd, zo'n wonderpenis is het dus blijkbaar ook niet!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:28 schreef LENUS het volgende:
Het blijft wachten op de reactie van AZ. Vind het wel een beetje laf van hem!
Die komt dadelijk gewoon met een historisch lange post.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:28 schreef LENUS het volgende:
Het blijft wachten op de reactie van AZ. Vind het wel een beetje laf van hem!![]()
quote:
Precies! Nou kom op sherlocks!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:28 schreef Scorpie het volgende:
Kids, gescheiden moeder of getrouwde moeder, dat is de volgende vraag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |