Helemaal toppie dit, leuk nog net even voor mijn vakantiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:07 schreef Cesarino het volgende:
Wendy is inmiddels op de hoogte maar kan op kantoor GS en fok niet op.
Bron:GS SchietMaarZ@@d 21-07-06 @ 15:02
Er wordt ook over een Gwen gesproken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:07 schreef Cesarino het volgende:
Wendy is inmiddels op de hoogte maar kan op kantoor GS en fok niet op.
Bron:GS SchietMaarZ@@d 21-07-06 @ 15:02
Hij hangt met een woeste Wendy aan de lijnquote:
Hoi Anthony, geniet van je beroemdheid heh?!quote:
Fok the soap. see it, live itquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:10 schreef Haruhi het volgende:
Dit is op zoveel manieren geweldig...
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij hangt met een woeste Wendy aan de lijn.
Ben je collega van AZ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:12 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Gwen staat hier buitenhierbuiten, die werkt toevallig ook voor het bedrijf.
Zijn ondertitel:quote:
quote:Ondertitel: Wonder Penis!
Duurt wel meer dan 15 minuten nuquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:12 schreef Afwazig het volgende:
Hoi Anthony, geniet van je beroemdheid heh?!![]()
Dat vind ik nog het ergst... dat wijf weet van niks en nu... weet zowat heel Nederland het.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:14 schreef Ripley het volgende:
Behoorlijk lullig voor de dame in kwestie. Maar wel amusant![]()
![]()
Tuurlijk wel, kon je op wachten tochquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:14 schreef Afwazig het volgende:
Ik had nooit verwacht dat dit zo uit de hand zo lopen.
ze schijnt op de hoogte te wezen dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:14 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het ergst... dat wijf weet van niks en nu... weet zowat heel Nederland het.
Hoezo denk je dat ze van niks weet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:14 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het ergst... dat wijf weet van niks en nu... weet zowat heel Nederland het.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:14 schreef Afwazig het volgende:
Ik had nooit verwacht dat dit zo uit de hand zo lopen.
Kinky Wendy komt nu de helpdesk binnenstormen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ze van niks weet.
Die heeft het heugelijke nieuws allang ontvangen![]()
dat weet ik bijna wel zekerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ze van niks weet.
Die heeft het heugelijke nieuws allang ontvangen![]()
nee AZ is opeens "op vakantie"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kinky Wendy komt nu de helpdesk binnenstormen?![]()
wat dat mens Freddie Mercury in jouw avatar aan het doen is is MILF nu op Antonie zeus aan het uitoefenen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:16 schreef Megalomaniac het volgende:
The MILF & The Wrestler
As The MILF Gets Pinched
Ik heb nog wel met haar te doen ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:16 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Gisteren was iedereen aan het kutten dat hij het toch niet zou doen enzo, met dit als gevolg.
dr mailbox stroomt vol met "mag ik dit weekend erop?"quote:
DAT mensch = Freddie Mercuryquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:18 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
wat dat mens in jouw avatar aan het doen is is MILF nu op Antonie zeus aan het uitoefenen.
Best trieste actie van die AZ, sneu voor dat wijf.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb nog wel met haar te doen ook.
dat wist ik niet héquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
DAT mensch = Freddie Mercury![]()
ps. IDD!!![]()
ECHTE MILF DUS!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef EdjeScroll het volgende:
Volgens GS is ze getrouwd en heeft ze nog kinderen ook![]()
hahaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef EdjeScroll het volgende:
Hij is vogelvrij wat mij betreft, ik hoop dat het voor haar verder geen consequenties heeft maar dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Best trieste actie van die AZ, sneu voor dat wijf.
Wel goed voor hem dat hij zelf nu ook slachtoffer van z'n eigen trieste naai-actie is geworden![]()
ook nog een huwelijk kapot gemaaktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef EdjeScroll het volgende:
Uit financieel oogpunt zal ze vanavond thuis voorstellen internet de deur uit te doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef EdjeScroll het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |