en jij staat er niet eens bijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Huu! Een OP!
Net echt!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Huu! Een OP!
en ik kom er niet in voorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Huu! Een OP!
Ik ook niet..quote:
Ik was naar Kruisjwijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:00 schreef n00cL30n het volgende:
.
Oef.. dat was een mooie encounter bij de warme bakker van Aalsmeer....
En ik ook niet. Maar ik heb dan ook geen avatarquote:
Soortgelijk gevalletje?quote:
Dan maar een leeg-kadertje voor je inrichten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
En ik ook niet. Maar ik heb dan ook geen avatar
Naja daar komen al die jonge meisjes broodjes halenquote:
w0rDeN ZuH DaR NiE DiCK VaN DaN?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:13 schreef Joene het volgende:
Naja daar komen al die jonge meisjes broodjes halen
Ze KoPeN BrOoDjEs GeZoNd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
w0rDeN ZuH DaR NiE DiCK VaN DaN?
MeT VeT VeUL DikKuH RoMiGuH MaJo DiE zE GuLzIg OpLiKkuH?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef Joene het volgende:
Ze KoPeN BrOoDjEs GeZoNd.
Zolang het maar geen MILFs zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Naja daar komen al die jonge meisjes broodjes halen
Ja of met schijfjes komkwammer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
MeT VeT VeUL DikKuH RoMiGuH MaJo DiE zE GuLzIg OpLiKkuH?
Nou er werkt daar zo een hendig sjiek meiske , en volgens mij is dat een mama ! en die kan je best een keer een leuke avond / nacht mee hebben mijns inziens dan.quote:
Hoi Neucken ! ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:30 schreef Chowi het volgende:
Breezertopic!
Alleen voor beltegoed of een Breezer met lime-smaak.quote:
Breezer Ananas ? dubbele whisky ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alleen voor beltegoed of een Breezer met lime-smaak.
Ik "niks" elke dag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:31 schreef Joene het volgende:
Overigens ik ga WeekEnd houden , weer 2 dagen niksen !
Ik zeg toch lime!quote:
*beltegoed met lime-smaak geeft*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:31 schreef Chowi het volgende:
Alleen voor beltegoed of een Breezer met lime-smaak.
Ok deal .quote:
Geilquote:
Oeh, held!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*beltegoed met lime-smaak geeft*
Waar en wanneer?quote:
Goa je nu mit brommers kiek'n?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:33 schreef Chowi het volgende:
Oeh, held!
Oh, ik vind het altijd zó charmant als een man dat zegt!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goa je nu mit brommers kiek'n?
Høken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:38 schreef Chowi het volgende:
Oh, ik vind het altijd zó charmant als een man dat zegt!
Gewoon even buiten gaan zitten in de zon. Als je eenmaal loom bent, is het niet zo moeilijk om in slaap te vallen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:45 schreef Tally het volgende:
Ik heb weekend..
Zit thuis!
Was van plan om wat te slapen..
EN NU HEB IK GEEN SLAAP MEER
quote:
Dit kende ik nog niet.quote:Høken is een Achterhoeks woord voor loltrappen en alles wat daaraan annex is. Het woord heeft brede ingang gevonden in het Nederlands door het veelvuldig gebruik door de leden van de band Normaal.
Het wordt vaak uitgesproken als heuken, rijmend op keuken. De uitspraak van de ø is echter meer als die in het Franse heure.
Het woord is een verkorte vorm van pootjehaken, het moedwillig laten struikelen van een voorbijganger door een been uit te steken.
No way! Die jeugd van tegenwoordig ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:49 schreef Chowi het volgende:
Dit kende ik nog niet.
Oh ja. Ik behoor nog tot de jeugd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
No way! Die jeugd van tegenwoordig ook.
Dat wel, want ik ben kei-meerderjarig!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan mag ik ook vast niet met je nøken.
Oh!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
Dat wel, want ik ben kei-meerderjarig!
Een 33-jarige MILF?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh!
Oh, ik was even taart eten ivm een jarige collega.
Nøken dan maar. Ben je al nækend?
Mag ik hopen jaquote:
Oei, nogsteeds wat Cookie Dough over?quote:
Nou... Er waren al een hoop met elkaar overeen dat het een MHLF was... Mom He'd Like to...quote:
Op zijn tijd wel, ja. Vooral bij extreme warmte, overigens.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:44 schreef Q. het volgende:
Slow is goed.
Och, ik vind het wel okay. Maar ik post er reeds vanaf deel 2.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind BeF een beetje een malle reeks.
Dat rijmt. Een beetje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:52 schreef JDude het volgende:
Och, ik vind het wel okay. Maar ik post er reeds vanaf deel 2.
goed he, hoorde net dat 8 van de kpn testplatformen ook al plat ligtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Godskolere, het lijkt wel alsof er overal aan systemen gesleuteld wordt. Het ene na het andere systeem flikkert om.
Daar hebben we Bisonkit voor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar dicht het ook?
vind het best, heb over 1 uur 2 weken vrijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:01 schreef Ripley het volgende:
Zo gaat dat in Nederland he: zo gauw het een tijdje lekker weer is valt alles uit elkaar
Azijnpisser.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:01 schreef Ripley het volgende:
Zo gaat dat in Nederland he: zo gauw het een tijdje lekker weer is valt alles uit elkaar
Zie ondertitel!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh!
Oh, ik was even taart eten ivm een jarige collega.
Nøken dan maar. Ben je al nækend?
contentbilling bij Tele2 is ook al stuk. Echt stuk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:59 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
goed he, hoorde net dat 8 van de kpn testplatformen ook al plat ligt
heerlijk hequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
contentbilling bij Tele2 is ook al stuk. Echt stuk.
En nog wat mottigere dingen, maar daar kan ik hier niks over zeggen.
Waarom las ik daar nou weer "Bioslock" in?quote:
Omdat je 'm stiekem niet kunt vergeten?quote:
Hij duikt dan ook steeds op als ik er even níet aan denk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Omdat je 'm stiekem niet kunt vergeten?
En ik word al zo hitsig van dit weer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef Chowi het volgende:
Zie ondertitel!
[zwoele wenkbrauwbewegingen].quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En ik word al zo hitsig van dit weer.
*squirt*.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
[zwoele wenkbrauwbewegingen].
Zég!quote:
Eh, hihi?quote:
Braafquote:
Zo ben ik.quote:
*onder kin kriebelt*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:59 schreef Chowi het volgende:
Ik ben een poes. Hihi. Miauw enzo.
Dat was toch al bekend?quote:
Purrrr.quote:
Ik ook.quote:
Leuke plaatsnaam.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:16 schreef Joene het volgende:
Hoi, inmiddels ben ik gearriveerd op de parel van de noord-kop .
Daar heb je nog sjiek hendig lang over gedaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:16 schreef Joene het volgende:
Hoi, inmiddels ben ik gearriveerd op de parel van de noord-kop .
Veel plezier in 't Harde.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laat ik ook maar eens gaan.
Prettig weekend!
IK had tussendoor even le tour de france gekeken men. Prettig Weekend JK.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar heb je nog sjiek hendig lang over gedaan.
Ik zou ze even voâh weihnâg vertellen dat het 'bedraagt' moet zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:29 schreef eL. het volgende:. V-A-K-A-N-T-I-E !!!
.
Net even gepint : "Uw saldo bedraagd 0¤"
Wat een leven .....
Is "gepint" ook niet met een d ? Mwah, vakantie dus, ik heb mijn hersens al behoorlijk uit staan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik zou ze even voâh weihnâg vertellen dat het 'bedraagt' moet zijn.
2 Problemen in 1 klap opgelost: Je te lage saldo, en die vreselijke taalfout die die automaat liet zien.
Ja, maar je gaat jezelf vast geen rekening sturen om dat te verbeterenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:34 schreef eL. het volgende:
[..]
Is "gepint" ook niet met een d ? Mwah, vakantie dus, ik heb mijn hersens al behoorlijk uit staan.
lucky bastard...nog steeds graf hier...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:56 schreef Jarno het volgende:
Eindelijk afgekoeld hier (mén wat ben ik dat hete weer zat), tijd voor een pizza + bier op het balkon dan maar.
Afgekoeld? Yeah, right. Het is hier buiten op het terras nog dik 20 gradenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:56 schreef Jarno het volgende:
Eindelijk afgekoeld hier (mén wat ben ik dat hete weer zat), tijd voor een pizza + bier op het balkon dan maar.
lolquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:33 schreef zovty het volgende:
Hey daar is llewella.
Eens kijken hoelang het duurt voordat ook Herald zich meldt.
*fap fap*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:26 schreef Llewella het volgende:
Ik zat wat te googlen op me eigen nick; en met 2 clicks zat ik in dit topic![]()
Haaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiii!
Tis warm....
Hooiiiii!!!quote:
Slik je wel?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:19 schreef Chowi het volgende:
Ik ruk niet!
Haloo, de tactiek van 'de verschroeide aarde' ... morgen is zijn log ten dode en komen wij met 4 scheppen terug om een nieuwe nederzetting te stichten, je weet toch !quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:07 schreef Joene het volgende:
Men watje ! je gaat je toch niet je kuil aan die duitsers geven.
M.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:17 schreef mvdlubbe het volgende:
Hoi.
Nee ok , dan is het goed !quote:Op zondag 23 juli 2006 00:08 schreef eL. het volgende:
[..]
Haloo, de tactiek van 'de verschroeide aarde' ... morgen is zijn log ten dode en komen wij met 4 scheppen terug om een nieuwe nederzetting te stichten, je weet toch !
Ik heb wel een keer XTC geslikt.quote:
quote:
Ik zou dat boek wel eens van BS willen lenen!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
HARD BOILED WONDERLAND EN HET EINDE VAN DE WERELD
Oh dus je het het niet tegen mij ?quote:Op maandag 24 juli 2006 08:47 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens heren van het goede leven!
Wie z'n leven sukt eigenlijk niet?quote:Op maandag 24 juli 2006 08:52 schreef Barb het volgende:
Wrijf het er maar in Arma, dat mijn leven sukt,.
Nee joh, saaie troep.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Iemand dit nog meegemaakt?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015098.html
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:39 schreef Armageddon het volgende:
Is iedereen aan het werk ofzo?
Waar ga je heen?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet het niet, Arma.
Ik moet eigenlijk ook wat afronden deze week, dan kan ik met gerust hart op vakantie.
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een halve dag vrijgenomen..
Dus moet ik vandaag de troep daarvan opruimen
Die zijn op vakantie de honden!quote:
Frankrijk, misschien Spanje.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:45 schreef Armageddon het volgende:
Waar ga je heen?
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:27 schreef Joene het volgende:
Werken doet.
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach ja, lajf's uh bitsj en den joe merrie wan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:58 schreef Paxlie het volgende:Deel je ook geld uit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Heb ik dat dan?quote:
De gemiddelde schoenverkoper deelt het uit.quote:
dan is die rijker dan ikquote:Op maandag 24 juli 2006 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
De gemiddelde schoenverkoper deelt het uit.
Misschien moet je een andere carriere overwegen.quote:
dat moet ik sowieso alquote:Op maandag 24 juli 2006 11:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien moet je een andere carriere overwegen.
Klinkt volslagen nutteloos, UIO.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Zomerperiode. Of ik even alle processen van personeelszaken in kaart wil brengen.
Dat was waar ook ,sorryquote:
Whhehehehehe kut-wijfquote:Op maandag 24 juli 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
Ik lach jullie keihard uit, met jullie drukbezette werkdagen.
Sterf, HAVO-kutje.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
Is het ook, JK. Zeker aangezien er niets mee gedaan zal worden.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Klinkt volslagen nutteloos, UIO.
Nou, jij bent gewoon stom.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
quote:
Dit is blijkbaar een enigszins gevoelig onderwerp.quote:
Toch leuk dat ze jou hebben gekozen dat klusje te klaren, ze zullen waarschijnlijk gedacht hebben dat je toch de hele dag nutteloos op fok doorbracht.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is het ook, JK. Zeker aangezien er niets mee gedaan zal worden.
Nou! Nou.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, jij bent gewoon stom..
.
Och, ik hoef nog maar 2½ week, dus éigenlijk valt het ook wel weer mee.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:55 schreef Chowi het volgende:
Dit is blijkbaar een enigszins gevoelig onderwerp.
Ja, nu is het niet zo leuk meer hè!!!!11quote:Op maandag 24 juli 2006 11:55 schreef Chowi het volgende:
Nou! Nou.
Als je verder afziet van het gebruik van de woorden "kantoor", "werken" en "vakantie" ben je best lief.quote:
Multitasken is niet iets dat alleen vrouwen kunnen, J. We moeten ze het alleen niet vertellen.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:55 schreef Joene het volgende:
Toch leuk dat ze jou hebben gekozen dat klusje te klaren, ze zullen waarschijnlijk gedacht hebben dat je toch de hele dag nutteloos op fok doorbracht.
Ik heb spijt. Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, nu is het niet zo leuk meer hè!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anders niet?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je verder afziet van het gebruik van de woorden "kantoor", "werken" en "vakantie" ben je best lief.
Whehehe.equote:Op maandag 24 juli 2006 11:58 schreef Chowi het volgende:
Ik heb spijt. Hoe kan ik het goedmaken?
Tieten.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:58 schreef Chowi het volgende:
Ik heb spijt. Hoe kan ik het goedmaken?
Ik weet het U , maar ik ben soms in de verleiding om even te laten zien wat ik allemaal wel niet kan.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Multitasken is niet iets dat alleen vrouwen kunnen, J. We moeten ze het alleen niet vertellen.
Ik maak het je niet té makkelijk, hoor.quote:
Oh, jee, krijgen jullie nou nóóit genoeg van tieten?quote:
retorische vraagquote:Op maandag 24 juli 2006 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, jee, krijgen jullie nou nóóit genoeg van tieten?
Bloot Graag Nu.quote:
Ja maar. Ik jou altijd wel. Da's ook niet echt eerlijk!quote:Op maandag 24 juli 2006 11:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik maak het je niet té makkelijk, hoor.
Niet van de jouwe chowi.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
BGN. Toffe nieuwe breezerafkorting.quote:
Laat ze je niet in verleiding brengen. Het is slechts een truc om onze ware aard uit de tent te lokken. Zo zijn vrouwen.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:59 schreef Joene het volgende:
Ik weet het U , maar ik ben soms in de verleiding om even te laten zien wat ik allemaal wel niet kan.
Mijn collega's zijn man , en houden van tieten chowi.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:04 schreef Chowi het volgende:
Nee man, stel dat je collegae het zien op je beeldscherm! Dan krijgen we weer zo'n AZ-tafereel.
Je mag ze ook wel mailen.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:04 schreef Chowi het volgende:
Nee man, stel dat je collegae het zien op je beeldscherm! Dan krijgen we weer zo'n AZ-tafereel.
U. gelukkig ben ik hier op het werk getraind om te doen alsof ik heel druk ben en eigenlijk niks uitvoer deze methode tracht ik zoveel mogelijk te kopieren.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Laat ze je niet in verleiding brengen. Het is slechts een truc om onze ware aard uit de tent te lokken. Zo zijn vrouwen.
De wereld is cru.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn man , en houden van tieten chowi.
en je tepels hard, hup posten !quote:
( . Y . )quote:
Dat tijdschrift is de quest , en het gaat om hoofdpijn u. dat gaat over van pijpen !quote:Op maandag 24 juli 2006 12:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Net een reclame van één of ander tijdschrift dat ze met een artikel komen, waaruit blijkt, dat seks genezend werkt. Zou dat alleen bij bepaalde ziektes zijn?
Krijg je het al warm?quote:
Niet warmer dan gemiddeld chowi.quote:
Nee, eerder koud, ik zit in de tocht van een open raam waar een verkwikkend C-windje doorheen wappert.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:07 schreef Chowi het volgende:
Krijg je het al warm?
En ik maar denken dat je juist dan het hoofd moet ontzien.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:07 schreef Joene het volgende:
Dat tijdschrift is de quest , en het gaat om hoofdpijn u. dat gaat over van pijpen !
Dat was weer zo een gemene truuk van den dames blijkbaar.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je juist dan het hoofd moet ontzien.
Dan ligt dat aan jou, niet aan mij.quote:
Raam dicht doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, eerder koud, ik zit in de tocht van een open raam waar een verkwikkend C-windje doorheen wappert.
Ik kan me anders foto's herrineren uit chowi.rar die een stuk opwindender waren.quote:
Neen, hiertegen helpt enkel een meer structurele oplossing.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:11 schreef Chowi het volgende:
Raam dicht doen.
BGN.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, hiertegen helpt enkel een meer structurele oplossing.
Zoals blote tieten.
BZN dan ?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Die afkorting vind ik trouwens maar niets.
Haha, ze maakt een garpje!quote:Op maandag 24 juli 2006 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehehhehehehe , Jarno ! Stone island vriend !quote:
Hoeren PayPayl idd.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:21 schreef elcastel het volgende:
Kan ik verdomme nog mijn extender niet bestellen.
PayPal.
DD , masturbeer beer !quote:
Waar gehakt wordt vallen spaandersquote:Op maandag 24 juli 2006 13:24 schreef elcastel het volgende:
Teringlijers, hak ik een keer een knoop door, hakken zij mijn CC eraf.
Denk jij ?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:32 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik dacht dat DD alleen op IRC bestond.
[veertienpuntgif]quote:Op maandag 24 juli 2006 12:42 schreef Armageddon het volgende:
Tieten ach, tjek mijn sig.
Zijn die tieten er nu al eens?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
[veertienpuntgif]
[14.gif]quote:Op maandag 24 juli 2006 14:09 schreef JDude het volgende:
Zijn die tieten er nu al eens?
Aanrader!quote:
MH. Goed idee. Kun je het hier bezorgen?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef MissHobje het volgende:
Heeeeeeeeeeee haloha hier![]()
Ik zeg.. tijd voor ijs![]()
* MissHobje tsjekt woonplaats..quote:Op maandag 24 juli 2006 14:33 schreef JDude het volgende:
[..]
MH. Goed idee. Kun je het hier bezorgen?
Maar ik zit nu in Rotterdam hoor! Of is dat net zo hopeloos?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef MissHobje het volgende:
* MissHobje tsjekt woonplaats..
Hmm Breda.. nee dan is het gesmolten![]()
Ja, dat is altijd nog 30 minuten te lang rijdenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar ik zit nu in Rotterdam hoor! Of is dat net zo hopeloos?
Ach ik ken ook mensen die geven hun kat linux achtige namen,quote:Op maandag 24 juli 2006 14:52 schreef Tally het volgende:
Ik ben echt aan vakantie toe
Achter elke zin schrijf ik nu .nl
Hoe sneu
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:56 schreef mvdlubbe het volgende:
Tali.
quote:
ban ?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:56 schreef mvdlubbe het volgende:
Tali.
band.quote:
Ja, dankje.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:13 schreef mvdlubbe het volgende:
Toffe foto op IRC, trouwens, Skaai.
quote:
quote:Sanne: 'Shit, ik kan niet multitasken met een kater'
Ja, kijk zelf anders even. @shadowfire.quote:
Zeg, jou zou helemaal niet moeten kunnen multitasken!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb dan ook geen kater, Skaai.
Quote anders even een stukje.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, kijk zelf anders even. @shadowfire.
OK!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Quote anders even een stukje.
Welke?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
#onz is niet tof.
Fout geantwoord.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
#onz is niet tof.
Dat moet jij toch weten?quote:
Nou, ik vind dat er veel te weinig over seks gepraat wordt.quote:
R2cksson heeft het vrijwel alleen maar over seks.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat er veel te weinig over seks gepraat wordt.
Chan?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:29 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, kijk zelf anders even. @shadowfire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |