Veel plezier in 't Harde.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laat ik ook maar eens gaan.
Prettig weekend!
IK had tussendoor even le tour de france gekeken men. Prettig Weekend JK.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar heb je nog sjiek hendig lang over gedaan.
Ik zou ze even voâh weihnâg vertellen dat het 'bedraagt' moet zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:29 schreef eL. het volgende:. V-A-K-A-N-T-I-E !!!
.
Net even gepint : "Uw saldo bedraagd 0¤"
Wat een leven .....
Is "gepint" ook niet met een d ? Mwah, vakantie dus, ik heb mijn hersens al behoorlijk uit staan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik zou ze even voâh weihnâg vertellen dat het 'bedraagt' moet zijn.
2 Problemen in 1 klap opgelost: Je te lage saldo, en die vreselijke taalfout die die automaat liet zien.
Ja, maar je gaat jezelf vast geen rekening sturen om dat te verbeterenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:34 schreef eL. het volgende:
[..]
Is "gepint" ook niet met een d ? Mwah, vakantie dus, ik heb mijn hersens al behoorlijk uit staan.
lucky bastard...nog steeds graf hier...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:56 schreef Jarno het volgende:
Eindelijk afgekoeld hier (mén wat ben ik dat hete weer zat), tijd voor een pizza + bier op het balkon dan maar.
Afgekoeld? Yeah, right. Het is hier buiten op het terras nog dik 20 gradenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:56 schreef Jarno het volgende:
Eindelijk afgekoeld hier (mén wat ben ik dat hete weer zat), tijd voor een pizza + bier op het balkon dan maar.
lolquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:33 schreef zovty het volgende:
Hey daar is llewella.
Eens kijken hoelang het duurt voordat ook Herald zich meldt.
*fap fap*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:26 schreef Llewella het volgende:
Ik zat wat te googlen op me eigen nick; en met 2 clicks zat ik in dit topic![]()
Haaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiii!
Tis warm....
Hooiiiii!!!quote:
Slik je wel?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:19 schreef Chowi het volgende:
Ik ruk niet!
Haloo, de tactiek van 'de verschroeide aarde' ... morgen is zijn log ten dode en komen wij met 4 scheppen terug om een nieuwe nederzetting te stichten, je weet toch !quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:07 schreef Joene het volgende:
Men watje ! je gaat je toch niet je kuil aan die duitsers geven.
M.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:17 schreef mvdlubbe het volgende:
Hoi.
Nee ok , dan is het goed !quote:Op zondag 23 juli 2006 00:08 schreef eL. het volgende:
[..]
Haloo, de tactiek van 'de verschroeide aarde' ... morgen is zijn log ten dode en komen wij met 4 scheppen terug om een nieuwe nederzetting te stichten, je weet toch !
Ik heb wel een keer XTC geslikt.quote:
quote:
Ik zou dat boek wel eens van BS willen lenen!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
HARD BOILED WONDERLAND EN HET EINDE VAN DE WERELD
Oh dus je het het niet tegen mij ?quote:Op maandag 24 juli 2006 08:47 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens heren van het goede leven!
Wie z'n leven sukt eigenlijk niet?quote:Op maandag 24 juli 2006 08:52 schreef Barb het volgende:
Wrijf het er maar in Arma, dat mijn leven sukt,.
Nee joh, saaie troep.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Iemand dit nog meegemaakt?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015098.html
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:39 schreef Armageddon het volgende:
Is iedereen aan het werk ofzo?
Waar ga je heen?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet het niet, Arma.
Ik moet eigenlijk ook wat afronden deze week, dan kan ik met gerust hart op vakantie.
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een halve dag vrijgenomen..
Dus moet ik vandaag de troep daarvan opruimen
Die zijn op vakantie de honden!quote:
Frankrijk, misschien Spanje.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:45 schreef Armageddon het volgende:
Waar ga je heen?
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:27 schreef Joene het volgende:
Werken doet.
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach ja, lajf's uh bitsj en den joe merrie wan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:58 schreef Paxlie het volgende:Deel je ook geld uit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Heb ik dat dan?quote:
De gemiddelde schoenverkoper deelt het uit.quote:
dan is die rijker dan ikquote:Op maandag 24 juli 2006 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
De gemiddelde schoenverkoper deelt het uit.
Misschien moet je een andere carriere overwegen.quote:
dat moet ik sowieso alquote:Op maandag 24 juli 2006 11:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien moet je een andere carriere overwegen.
Klinkt volslagen nutteloos, UIO.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Zomerperiode. Of ik even alle processen van personeelszaken in kaart wil brengen.
Dat was waar ook ,sorryquote:
Whhehehehehe kut-wijfquote:Op maandag 24 juli 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
Ik lach jullie keihard uit, met jullie drukbezette werkdagen.
Sterf, HAVO-kutje.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
Is het ook, JK. Zeker aangezien er niets mee gedaan zal worden.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Klinkt volslagen nutteloos, UIO.
Nou, jij bent gewoon stom.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
quote:
Dit is blijkbaar een enigszins gevoelig onderwerp.quote:
Toch leuk dat ze jou hebben gekozen dat klusje te klaren, ze zullen waarschijnlijk gedacht hebben dat je toch de hele dag nutteloos op fok doorbracht.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is het ook, JK. Zeker aangezien er niets mee gedaan zal worden.
Nou! Nou.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, jij bent gewoon stom..
.
Och, ik hoef nog maar 2½ week, dus éigenlijk valt het ook wel weer mee.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:55 schreef Chowi het volgende:
Dit is blijkbaar een enigszins gevoelig onderwerp.
Ja, nu is het niet zo leuk meer hè!!!!11quote:Op maandag 24 juli 2006 11:55 schreef Chowi het volgende:
Nou! Nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |